Publicitātes foto

Nacionālajā teātrī viesosies Maskavas Gogoļa centrs ar izrādi “Parasts stāsts” 1

Latvijas Nacionālajā teātrī 15. un 16. novembrī viesosies Maskavas Gogoļa centrs ar Ivana Gončarova “Parastu stāstu” Kirila Serebreņņikova režijā, LA.lv uzzināja teātrī.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
“Man ir lauzta kāja un deguns, pārsista piere, pamatīgs smadzeņu satricinājums…” Horens Stalbe Dobelē nežēlīgi piekauts 33
Mājas
12 senlatviešu ticējumi par Jurģu dienu: kāda šī diena, tāda visa vasara? 25
Putinam draud briesmas, par kurām pagaidām zina tikai nedaudzi 15
Lasīt citas ziņas

“19. gadsimta otrajā pusē, kad tika publicēts “Parasts stāsts”, tas bija viens no pašiem polemiskākajiem un spilgtākajiem romāniem, visvairāk apspriestais – tas radīja tikpat asas diskusijas, kādas šobrīd noris ap un par Vladimira Sorokina vai Zahara Priļepina grāmatām – vārdu sakot, tā bija literatūra, kas spēcīgi ietekmēja. Gribētos, lai pie mums šis stāsts izskan tikpat asi un polemiski” – teikts Gogoļa centra ziņā.

Romāna galvenais varonis Aleksandrs Adujevs no provinces dodas uz šodienas Maskavu un sastopas ar spēcīgu, hierarhisku struktūru, kurā jāiekļaujas, ja grib izdzīvot. Viens no šodien ievērojamākiem krievu režisoriem – Kirils Serebreņņikovs – piedāvā savu skatījumu uz šodienas Maskavu un tās nežēlīgajiem izdzīvošanas likumiem.

CITI ŠOBRĪD LASA

Izrādes režisors un inscenējuma autors Kirils Serebreņņikovs Latvijas skatītājiem labi pazīstams ar savām izrādēm Latvijas Nacionālajā teātrī – “Mirušās dvēseles”, “Voiceks”, “Raiņa sapņi”, kā arī ar viņa vadītā Gogoļa centra pirms diviem gadiem Rīgā parādītajām Ovīdija “Metamorfozēm”.

Izrādē skan Aleksandra Manockova vokālais cikls “Piecas īsas atklāsmes”, gaismu mākslinieks – Igors Kapustins.

Viesizrādes notiek ar Pētera Avena labdarības fonda “Paaudze” finansiālu atbalstu, turpinot ilgadējo sadarbību ar Latvijas Nacionālo teātri, kultūras apmaiņas programmas ietvaros.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.