Mobilā versija
-0.1°C
Sabīne, Sarma, Klaudijs
Svētdiena, 4. decembris, 2016
19. maijs, 2015
Drukāt

Nedusmoties, bet saprast. Ceļu būves sezona oficiāli atklāta

Foto - Atis JansonsFoto - Atis Jansons

Autoceļš A2 un viadukts pie Garkalnes.

Pagājušās nedēļas nogalē satiksmes ministrs Anrijs Matīss, VAS “Latvijas valsts ceļi” valdes priekšsēdētājs Jānis Lange Siguldas šosejā (A2) pie pagrieziena uz Langstiņiem brīvdabas preses konferencē oficiāli atklāja šīs vasaras ceļu būves sezonu.

Šā ceļa posmā no prezentācijas vietas līdz pārvadam pār dzelzceļu Garkalnē (15,4. – 25,5. km) ar Kohēzijas fonda līdzfinansējumu notiek būvdarbi, kas sākušies jau pēc Lieldienām un ilgs līdz nākamai vasarai. To ietvaros paredzēta abu brauktuvju vecā asfalta seguma reciklēšana, šķembu pamata pastiprināšana un jauna trīs kārtu asfalta seguma ieklāšana. Tiks rekonstruēts arī sapārotais ceļu pārvads pār dzelzceļu un reģionālā autoceļa Garkalne–Alauksts (P3) pārvads pār Vidzemes šoseju Garkalnē, kā arī atjaunots gājēju tunelis aiz Langstiņu pagrieziena. Būvdarbus veic SIA “Binders”.

Jānis Lange: “Tātad – par spīti mainīgajiem laika ap­stākļiem, būvdarbu sezona ir sākusies. Plānots strādāt vairāk nekā 140 objektos, sakārtot vairāk nekā 1000 km ceļu. Lielākie ieguldījumi, protams, būs galvenajos ceļos. Tā nav nejaušība, ka šodien atrodamies uz A2 – katru dienu šeit aizbrauc vairāk nekā 20 000 auto. Plūsmas blīvums liels, tātad arī remonta radītās neērtības vislielākās. Tādēļ tieši šeit gribam atvainoties visiem autovadītājiem un pirmo reizi rādām jauno savstarpējas sapratnes aicinājuma informatīvo plakātu.”

Anrijs Matīss: “Tiešām prieks būt klāt vienā no lielākajiem šā gada objektiem. Šī ir vieta, par kuru ministrija saņem visvairāk sūdzību. Diemžēl neērtības ir neizbēgamas, un varu tikai pievienoties “LVC” aicinājumam uz toleranci. Īslaicīga pacietība ir nepieciešama. Jau nākamgad te būs patiešām mūsdienīgi braukšanas apstākļi, radīti par Eiropas naudu, par nodokļiem, kurus maksājam. Būvniekiem gribu vēlēt veiksmi, labu laiku (nevis tādu kā patlaban), lai darbus varētu paveikt ne tikai termiņā, bet – ļoti vēlams – ātrāk.”

Aigars Sēja, SIA “Binders” rīkotājdirektors: “Saskaņā ar līgumu darbi šeit jāpabeidz nākamā gada 12. augustā. Protams, ar pārtraukumu ziemā. Mēs noteikti centīsimies grafiku apsteigt, lai pēc iespējas samazinātu radītās neērtības. Kvalitāti gan upurēt nekādā gadījumā nedrīkst, jo saskaņā ar projektu veiktajam ir jānodrošina pietiekama izturība nākamo 20 gadu pieaugošajai satiksmes intensitātei.

Kā jau iepriekš minēts – šis ir īpašs objekts, kurā tiek lietotas visai sarežģītas tehnoloģijas un tehnika. Praktiski visi materiāli, kuri atrodas vecajā “segā”, tiek izmantoti jaunā seguma izbūvē, tā panākot ievērojamu līdzekļu ekonomiju. “Binders” ir gatavs šim izaicinājumam. Visiem gribu vēlēt – veiksmīgi un bez liekas spriedzes sagaidīt pirmo braucienu pa jauno klājumu!”

 

Pievienot komentāru

Ar motorizētu čemodānu var sasniegt ātrumu 13 km/hJa kādreiz lidostā radusies nepieciešamība dažu minūšu laikā nokļūt no viena termināļa uz otru, lai paspētu uz savu reisu, lielisks sabiedrotais būs motorizētais čemodāns "Modobag".
Radīts paroļu ģenerators, kuru hakeri nevarēs uzlauzt (2)Firma "Everykey", ko atbalstījis pats antivīrusu kompānijas "McAfee" dibinātājs Džons Makafī, izstrādājusi īpašu maziņu ierīci, kura ģenerē jaunu un drošu paroli ikreiz, kad vēlaties ienākt vienā no saviem interneta vietņu profiliem.
Ja gribi tilpumu. "LA" vērtē "Opel Zafira""Opel Zafira" tika prezentēta 1999. gadā un kopš tā laika ir toņa noteicēja septiņvietīgo kompaktvenu klasē. Pavisam šo gadu laikā saražots vairāk nekā 2,7 miljoni dažādu paaudžu Zafira automobiļu.
Vai Latvijas neceļu nākotne? (1)Par gada auto nominēt pikapu? Uz tādu izlēcienu žūrija nez vai būs spējīga
Draugiem Facebook Twitter Google+