Mobilā versija
+2.0°C
Sabīne, Sarma, Klaudijs
Pirmdiena, 5. decembris, 2016
20. jūlijs, 2012
Drukāt

Neejošu izdevumu vietā – jaunus!

Foto - LETAFoto - LETA

SIA “Preses serviss” (“PS”), kas nodarbojas ar preses izplatīšanu, no sadarbības partnera – lielveikalu tīkla SIA “Rimi Latvia” (“Rimi”) – esot saņēmis ziņu, ka tas vairs nepieņems tirdzniecībā aptuveni 90 preses izdevumu. “Rimi” šādu informāciju noliedz, vienlaikus skaidrojot, ka veikala plaukti nav bezizmēra.


“”Rimi”, nevienojoties ar mums un pārkāpjot līgumu noteikumus, izmet no tirdzniecības sortimenta ļoti daudz gan latviešu, gan krievu preses izdevumu,” stāsta “PS” pārstāve Inga Samoviča. Viņa teic, ka vietas “Rimi” veikalu plauktos pagaidām neesot arī jauniem izdevumiem. Izdevumu sarakstā, kurus “Rimi” vairs netirgošot, esot tādi žurnāli kā “Ezis”, “Zīlīte”, “Dārzā”, “Kabinets”, “No vecmāmiņas pūra lādes” u. c. “Šo izdevumu pārdošanas apjoms nepārsniedz dažus desmitus eksemplāru mēnesī, tomēr “Rimi” plauktos tie atrodami joprojām,” iepriekš paudusi “Rimi” pārstāve Dace Valnere. Tomēr I. Samoviča paskaidro, ka “Rimi” veikalu plauktos šie žurnāli vēl atrodoties tikai tamdēļ, ka tie līdz šim neesot pārdoti. Jaunos izdevumu numurus “Rimi” vairs nepieņemot. “Sākumā izdevumus vēl mēģinājām piegādāt, bet “Rimi” tos meta atpakaļ. Turklāt nav tiesa, ka iztirgoja vien dažus desmitus izdevumu eksemplāru. Lai arī tie nav populārākie žurnāli, tie tika pārdoti vismaz vairākos simtos eksemplāru,” stāsta “PS” pārstāve.

 

“Rimi” arī nevēlējies veikt sporta laikraksta “Sport-Express” pārcenošanu, lai gan cenu manījis laikraksta izdevējs. Tas esot bijis par iemeslu atteikties tirgot arī šo izdevumu. “Ja izdevējs nosaka jaunu gala cenu, tad mēs informējam tirdzniecības ķēdes par šīm izmaiņām un tas tiek izpildīts. Līdz šim tas arī veiksmīgi noritēja,” pauž Samoviča.

 

“Rimi” pārstāvis Milans Blūms noliedz faktu par izdevumu tirgošanas pārtraukšanu. “Visi minētie izdevumi joprojām ir “Rimi” sortimentā, un “Rimi” ir gatavs tos tirgot. Ja kādā veikalā šie preses izdevumi nav pieejami, tad tikai un vienīgi tāpēc, ka “Preses serviss” nav tos piegādājis,” teic Blūms. Tomēr viņš piebilst, ka lielveikala plaukti nav no gumijas, un vietas tajos esot tik, cik ir. Tāpat vien “Rimi” neko nevēloties samazināt vai izslēgt no sava preču klāsta, taču pārdošanas dati rādot, ka ir preses izdevumi, ko mēnesī nopērkot viens divi pircēji. Blūms atzīmē, ka gandrīz ikviens ražotājs tiecas neejošu produktu vietā piedāvāt citus, kas pircējiem būtu pievilcīgāki. “Rimi” labprāt redzētu, ka “Preses serviss” neejošu ārzemju izdevumu vietā dotu iespēju tieši jauniem Latvijā izdotiem preses izdevumiem, kuriem ir sarežģīti atrast vietu “Rimi” esošo 520 preses izdevumu klāstā.

 

Pievienot komentāru

Draugiem Facebook Twitter Google+