Foto: Aigars Tīdmanis, Go4speed

Neikšāns/Dzirkals jaunajā sezonā piedalīsies “Rally Class” sacensību seriālā 0

Latvijas rallija braucējs Andis Neikšāns ar stūrmani Pēteri Dzirkalu no “LMT rallija komandas” jaunajā sezonā startēs “Rally Class” sacensību seriālā, kas ir pasaules autorallija čempionāta (WRC) ieskaite “Subaru” automašīnām, otrdien preses konferencē pavēstīja “LMT rallija komandas” pārstāvji.

Reklāma
Reklāma
“Zaļais kurss jau tepat pie sliekšņa,” plāno aizliegt malkas, brikešu un granulu apkuri 69
Atradusies pirms 13 gadiem pazudusi meitene, kura savulaik neatgriezās mājās no skolas 15
Māte ar šausmām atklāj, ka jaundzimušais bērns, par kuru viņa rūpējās slimnīcā, nav viņas bērns 19
Lasīt citas ziņas

Neikšāns/Dzirkals brauks pagājušās sezonas “Production Car WRC” (PWRC) klases kopvērtējuma uzvarētāju komandas “Symtech Racing” sastāvā. Latvijas ekipāža startēs ar N grupas “Subaru Impreza STR12” rallija automašīnām.

Neikšāns/Dzirkals īrēs komandu mašīnu, ar kuru latvieši paši iepriekš nekad nav braukuši.

CITI ŠOBRĪD LASA

Visi “Rally Class” seriāla dalībnieki brauks ar identiskām “Subaru Impreza STR12” automašīnām. Pagaidām dalībai seriālā apstiprinātas sešas ekipāžas, taču organizatori turpina sarunas ar potenciālajiem braucējiem.

“Rally Class” sacensībās notiks seši posmi – Portugālē, Grieķijā, Vācijā, Itālijā, Francijā un Spānijā -, no kuriem četri pārklāsies ar PWRC posmiem.

“Rally Class” nav atsevišķi izdalīta klase – tā ir tā pati N4 klase, tikai cita ieskaite.

“Rally Class” kopvērtējuma uzvarētājiem 2013.gadā pienāksies pieci pilnībā apmaksāti posmi WRC ar R4 klases “Subaru” rallija automašīnām.

“Jau ilgā laika posmā “LMT rallija komanda” apliecinājusi sevi kā spēcīgāko rallija komandu Latvijā. Visi pēdējo gadu sasniegumi parāda, ka Latvijā šiem braucējiem ir kļuvis par šauru,” uzskata LMT prezidents Juris Binde. “Dalība “Rally Class” būs labs sākums tālākai dalībai WRC. Protams, daudz kas vēl ir jāiemācās, jo ceļi ir atšķirīgi un grafiks būs ļoti saspringts, taču viss liecina, ka gaidāmā sezona mums būs veiksmīga.”

Seriāla gaitā paredzēti trīs grunts seguma posmi, divi asfalta ralliji un vienas sacīkstes ar jaukto ceļu segumu. Pirmais posms marta beigās un aprīļa sākumā notiks Portugālē.

“Atšķirībā no PWRC šajā ieskaitē balva ir ļoti nopietna. Šobrīd skaidri apzināmies, ka ejam uz uzvarām, taču viss mums būs jauns – gan mašīna, gan riepas,” izteicās Dzirkals. “Seriāls ir specifisks arī ar to, ka tiek doti papildu kopvērtējuma punkti par sasniegtajām vietām ātrumposmos, tāpēc paredzams, ka sacīkstes būs ļoti saspringtas. Šobrīd vēl risinām jautājumu, vai četros posmos, kad seriāls startēs paralēli PWRC, varēsim krāt punktus arī PWRC ieskaitē.”

Reklāma
Reklāma

Tāpat Neikšāns/Dzirkals turpinās startēt arī Latvijas čempionātā. Tajā ekipāža dalīs braucamo ar otru komandas ekipāžu – Māris Neikšāns/Ringolds Bērziņš.

Māris Neikšāns ar stūrmani Bērziņu piedalīsies pirmajos divos Latvijas čempionāta posmos – ziemas sacīkstēs “Winter Rally” Lietuvā un rallijā “Sarma” – kā arī vēlāk sekojošajos rallijos “Kurzeme” un “Latvija”, bet pārējos trīs – “Talsi”, “Madona” un “Estonia” Igaunijā – startēs Andis Neikšāns/Dzirkals. Tiesa, Māris Neikšāns/Bērziņš meklēs iespējas startēt visos posmos.

Kā ziņots, pagājušo sezonu Andis Neikšāns/Dzirkals aizvadīja ļoti veiksmīgi. Sportisti piedalījās WRC Somijas rallijā, kur negaidīti triumfēja N4 un PWRC klases ieskaitē, kas ir Latvijas autosporta nozīmīgākais panākums valsts neatkarības gadu laikā.

Tāpat Andis Neikšāns/Dzirkals otro gadu pēc kārtas uzvarēja Latvijas autorallija čempionāta N4 klases kopvērtējumā, bet gada nogalē izcīnīja trešo vietu Francijā notikušo asfalta sacensību “Rallye du Var” kopvērtējumā N4 klases ieskaitē.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.