Mobilā versija
Brīdinājums -0.9°C
Guna, Judīte
Sestdiena, 10. decembris, 2016
19. septembris, 2016
Drukāt

NEPLP pētīs TV auditorijas intereses un vajadzības

Nacionālo elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes (NEPLP) priekšsēdētāja Aija DulevskaNacionālo elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes (NEPLP) priekšsēdētāja Aija Dulevska

Foto - LETA

Nacionālā elektronisko plašsaziņas līdzekļu padome (NEPLP) plāno ieguldīt līdz 14 000 eiro televīzijas auditorijas pētījumā, aģentūru LETA informēja NEPLP Informācijas centrs.

NEPLP ir izsludinājusi iepirkumu televīzijas auditorijas pētījumam par Latvijā pieejamajiem elektroniskajiem plašsaziņas līdzekļiem, kas raida televīzijas programmas. Iepirkuma maksimālā līguma cena 14 000 eiro, ieskaitot visus piemērojamos nodokļus, izņemot pievienotās vērtības nodokli.

NEPLP Informācijas centra vadītāja Agnese Berga aģentūrai LETA sacīja, ka pētījumā tiks apzināta Latvijā pieejamo televīzijas programmas raidošo elektronisko plašsaziņas līdzekļu auditorija, izveidojot piecas fokusa grupas Rīgā, Vidzemē, Latgalē, Kurzemē un Zemgalē atbilstoši katra apgabala iedzīvotāju sociāldemogrāfiskajam sastāvam.

Pētījumā plānots noskaidrot, kādas ir attiecīgās auditorijas intereses un vajadzības, skatoties Latvijā pieejamās televīzijas programmas, kā auditorija vērtē Latvijā veidotos ziņu raidījumus, kā arī vietējo un reģionālo televīziju satura piedāvājumu. Pētījuma rezultātā plānots noskaidrot, ko attiecīgā televīzijas programmu mērķa auditorija sagaida no pārraidēm un kādas ir šīs auditorijas vajadzības un intereses.

Pētījumā būs 1-2 aptaujas Latvijas mērogā par televīzijas programmu skatīšanos dažādās tehnoloģijas platformās – par zemes apraides ciparformātā bez maksas, kabeļu, satelīta, interneta, kā arī vietējo un reģionālo televīziju auditorijām un skatīšanās platformām.

Pretendenti piedāvājumus NEPLP sekretariātā, Doma laukumā 8A, Rīgā, var iesniegt līdz šā gada 3.oktobra plkst.10.

Pievienot komentāru

Draugiem Facebook Twitter Google+