Nespējot palielināt ”Twitter” lietotāju skaitu, izpilddirektors atkāpjas no amata 1

Sociālajam medijam “Twitter” nespējot palielināt lietotāju skaitu, atkāpies tā izpilddirektors Diks Kostolo, kurš nodevis varu atpakaļ kompānijas līdzdibinātājam Džekam Dorsijam.
Oficiāli Kostolo amatu pametīs 1.jūlijā un amatā, kuru apmēram pusotru gadu ieņēma Kostolo, atgriezīsies Dorsijs, paziņojis uzņēmums.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
TESTS. Jūsu īkšķu novietojums, sakrustojot pirkstus, atklāj daudz par jūsu personību 12
Veselam
7 produkti, kas visiem šķiet veselīgi, taču patiesībā tādi nav 16
“Pasažieriem bez sejas maskas var tikt atteikta iekāpšana transportlīdzeklī!” Paziņojums autobusa salonā samulsina braucēju 55
Lasīt citas ziņas

“Nākotne pieder “Twitter”, lielā mērā pateicoties Dika Kostolo ieguldījumam un redzējumam,” preses relīzē norādīja Dorsijs.

“Mums ir lielisks jaunu produktu un iniciatīvu klāsts, kuru mēs piedāvāsim tirgum, un es sagaidu, ka mēs turpināsim īstenot savu stratēģiju,” skaidroja Dorsijs.
Viņš pavēstījis, ka vadīs uzņēmumu, kamēr atradīsies kāds, kurš varētu ilgtermiņā aizvietot Kostolo.

CITI ŠOBRĪD LASA

Kostolo paliks “Twitter” valdē un Dorsijs turpinās vadīt arī mobilo finanšu transakciju kompāniju “Square”, kuru viņš līdzdibināja 2009.gadā.

Tiek baumots, ka Kostolo piedzīvojis neiedomājamu spiedienu no investoriem, kuri vēlējušies, lai tiek panākts lielāks lietotāju un ienākumu pieaugums.

Kostolo vadīja “Twitter”, kad tika sākta publiska tā akciju tirgošana, tomēr izaugsme investorus ir pievīlusi un kompānijai vēl jāpierāda, ka tā nesīs peļņu.

Industrijas izpētes uzņēmums “eMarketer” uzskata, ka šogad “Twitter” lietotāju skaits pieaugs par 14,1%. Pirms diviem gadiem tas pieauga par 30%. Gaidāms, ka ap 2019.gadu “Twitter” lietotāju skaits pasaulē pieaugs par apmēram 6%.

Kompānija vēsta, ka tās aktīvo lietotāju skaits mēnesī pieaudzis virs 300 miljoniem, taču daudziem investoriem tas šķiet par maz, jo citiem sociālajiem tīkliem ir lielāki panākumi.
“Twitter” daļa globālajos digitālās reklāmas izdevumos šogad ir nedaudz mazāka par 1%, kas ir nedaudz vairāk par pagājušā gada 0,5%.

Salīdzinājumam – “Facebook” savu daļu palielinājis no 5,8% 2013.gadā līdz 7,9% šogad. Tirgus līderis ir “Google”, kuram pieder 31,4% digitālā reklāmas tirgus.
Pēdējie “Twitter” finanšu dati, kas tika publicēti aprīlī, liecina, ka pirmajā ceturksnī piedzīvoti 162,4 miljonu ASV dolāru (144,83 miljonu eiro) zaudējumi.