Mobilā versija
-2.2°C
Baiba, Barbara, Barba
Sestdiena, 3. decembris, 2016
16. janvāris, 2015
Drukāt

Neticami! Efektīga 20 dienu diēta (mīnus 12 – 15 kg) (3)

Foto-ShutterstockFoto-Shutterstock

Diēta ir ļoti stingra, bet ar tās palīdzību jūs varat atbrīvoties no 12 – 15 kg liekā svara.

Diētas laikā visi ēdieni tiek gatavoti ar augu eļļu. Tā kā diētas laikā svars tiek zaudēts ļoti strauji, ir ieteicams diētu kombinēt ar aktīviem fiziskiem vingrinājumiem, lai novērstu ādas nokarāšanos.

20 dienu diēta

Pirmās divas dienas – badošanās. Dienas garumā izdzeriet 1 litru beztauku kefīra, sadalot to četrās porcijās. Vakariņās izdzeriet 250 g tomātu sulas, apēdiet nelielu rupjmaizes gabaliņu.

Trešā un ceturtā diena – olbaltumvielu. Brokastis sastāv no kafijas tasītes, rupjmaizes gabaliņa, uz kura uzsmērēts pa puskarotītei sviests un medus.

Pusdienās 250 g liesa buljona, rupjmaizes gabaliņš, 50 g vārītas gaļas vai zivs, pāris karotes zaļo zirnīšu.

Launags sastāv no tējas tases, kurā izšķīdināta karote medus.

Vakariņās 50 g šķiņķa, tikpat vārītas diētiskās gaļas, tikpat siera, divas vārītas olas, gabaliņš rupjmaizes un 250 g kefīra.

Piektā un sestā diena – dārzeņu. Brokastīs apēdiet 2 ābolus vai apelsīnus.

Pusdienas sastāv no liesas dārzeņu zupas, vinegreta vai dārzeņu ragū, rupjmaizes gabaliņa.

Launags – neliels dārzeņu daudzums pēc jūsu izvēles.

Vakariņas sastāv no dārzeņu salātiem pēc jebkuras receptes (protams, bez majonēzes), gabaliņa rupjmaizes.

Vēlāk dārzeņu un olbaltumvielu dienas mainās līdz diētas beigām, bet badošanās dienas ir tikai divas.

Kad diēta ir beigusies, 20 dienas jūs varat pāriet uz dalītās ēšanas sistēmu. Pēc diētas jūs varat ēst visu, tikai mazliet. Vēlams lietot biezpienu – ne mazāk par 200 g katru dienu.

Tādas diētas laikā ir aizliegts lietot saldos gāzētos dzērienus un alkoholu.

 

dievietei_logo

Pievienot komentāru

Komentāri (3)

  1. un 50 grami šķiņķa un 50grami dietiskas gaļas -kā to saprast-parasti jau gan tāda dažādība vienā ēdienreizē nav ,un ar kalorijām liekas šķērsām

  2. Vakariņās 50 gr šķiņķa, tikpat vārītas diētiskās gaļas, tikpat siera, divas vārītas olas, gabaliņš rupjmaizes un 250 gr kefīra… – saskaitiet kalorijas ! Tās taču mežacirtēja vaqkariņas ! Iedzīvosieties + 15 kg un nevis – 15

    • Tu nopietni? +15kg? :DDD izlasi velreiz!! Tie ir tikai pa 50gr..
      Ja reali tev tas liekas tik trekni,tad iegàdàjies mazos virtuves svarinus un ludzu nosver. Redzesi ka tur bus tikai pa mazai skelitei no katra! 🙂

Kad un kāpēc sievietes sāka skūties? Mazs atskats vēsturēJā, sievietes to dara katru dienu, tomēr ne visas zina, kādēļ vispār sabiedrībā sievietēm ir pieņemts skūt, piemēram, paduses un kājas.
Draugiem Facebook Twitter Google+