Mobilā versija
-2.2°C
Baiba, Barbara, Barba
Sestdiena, 3. decembris, 2016
4. marts, 2015
Drukāt

“Sadales tīkls”, iespējams, lobē “Latvenergo”, visi klienti nevar nodot rādījumus (26)

Foto - LETAFoto - LETA

Trešajā mēnesī kopš elektroenerģijas tirgus atvēršanas privātpersonām aizvien nedarbojas elektrības rādījumu nodošanas sistēma, stāsta “Latvijas Avīzes” lasītāji. Elektroenerģijas pārvades tīkla operators AS “Sadales tīkls” aizvien nespēj saviem klientiem nodrošināt kvalitatīvu pakalpojumu.

“Elektroenerģijas līgums ar jums ir lauzts,” šādu vēstījumu no “Sadales tīkla” operatora, zvanot pa bezmaksas tālruni 80200408, vakar saņēma “LA” lasītājs Pēteris, kas elektroenerģiju par biržas cenu pērn pirka no SIA “220 Enerģija”. “Biju pārsteigts. Kā? Elektroenerģiju taču saņemu, maksāju arīdzan,” stāsta lasītājs. Mēnesi agrāk, mēģinot nodot skaitītāja rādījumus līdzīgā veidā, viņam bija jādzird operatora komentārs, ka “nevajadzēja mainīt operatoru, proti, “Latvenergo”, tad problēmu nebūtu”. Arī Aivars, cits SIA “220 Enerģija” klients 27. februārī nevarēja sava skaitītāja rādījumus pa tālruni nodot “Sadales tīklam”. “Mēs neredzam jūs sistēmā, zvaniet savam operatoram,” skaidrojis “Sadales tīkla” operators.

AS “Sadales tīkls” klientu direktors Ilvars Pētersons vakar preses konferencē taisnojās – tie ir atsevišķi gadījumi, tomēr uzņēmuma klientu līgumu funkcijas direktors Vents Kleikalīdis pēc preses konferences atzina – “nedarbojas sistēma”. “Mums ir problēmas ar “220 Enerģija” un “Win Baltic” klientiem, kurus ievadām savā datubāzē. Ir problēmas ar lietotni un sakaru operatoriem,” tā V. Kleikalīdis. Viņš atzina – patlaban informācijas tehnoloģiju speciālisti cītīgi strādājot, lai “novērstu defektu”, tomēr, cik ilgs laiks šim darbam būs vajadzīgs, pateikt nevarēja.

“Mums ir ļoti nepatīkami dzirdēt klientu pārmetumus par “Sadales tīkla” rīcību. Šādos gadījumos pieņemam skaitītāja rādījumus paši. “Sadales tīkls” aizvien nepilda savu Ministru kabineta noteikumos nr. 50 doto uzdevumu. Proti, elektroenerģijas patēriņa rādījumi ir jāpieņem gan tirgotājam, gan arī sadales tīkla operatoram. Attieksme pret klientiem, pārmetot, ka tie nav izvēlējušies “Latvenergo”, ir graujošs konkurences pārkāpums,” vakar norādīja SIA “220 Enerģija” mārketinga vadītāja Madara Jurgelāne.

“220 Enerģija” un “Win Baltic” elektroenerģiju gan janvārī, gan februārī pārdeva lētāk nekā konkurenti.

Pievienot komentāru

Komentāri (26)

  1. Mans vecais skaitītājs pēc visu patērētāju atslēgšanas lēni griezās atpakaļgaitā, tāpēc patēriņš bija dikti mazs.

  2. Vecos skaitītājus varēja apmānīt, bremzēt, griezt atpakaļgaitā. Vai ar jaunajiem viedajiem arī varēs tā izdarīties?

  3. Man savukārt, Latvenergo, neraugoties uz nodotajiem rādījumiem, uzrakstīja rēķinu par 3x lielāku summu! Samaksāju, lai nenogrieztu, bet tagad gara skaidrošanās priekšā.

    • VARI NORAKSTĪT TO NAUDIŅU, MANIEM PAZIŅĀM TAS PATS NUMURS. ES GAN NEMAKSĀJU, PIERĀDĪJU, ATSŪTĪJA CITU RĒĶINU. PUBLISKOJU INTERNETĀ, AR TO PIETIKA, LAI PĀRRĒĶINĀTU.

    • ARī man atnāca kosmisks rēķins no Latvenergo. Kamēr neesmu visu noskaidrojis – nemaksāšu!

  4. Te jau pats latvenergo raksta komentārus, atkal slēptā reklāma.

  5. Visiem ar varu cenšas uzspiest izlīdzināto maksājumu, grūtības rodas tiem, kas domā, tiem, kas peld p[a straumi, viss ok.

  6. Mani apmierina norēķinu sistēma.Ieeju latvenergo sadaļā -norēķini par elektroenerģiju,ierakstu savu lietotāja līguma nr. tur ir norādīta izlīdzinātā maksājuma summa un caur internetbanku apmaksāju.Vienkārši.Vēlu veiksmi neveiksmniekiem!

    • Visiem jau nav izlīdzinātie maksājumi,tāpēc arī gaida rēķinus. Kāds sakars ar neveiksminiekiem, ja Latvenergo tur pašiem bardaks.!

    • Es gan izvēlējos klasisko, tur ir problēmas, bet vēlos maksāt par to, ko saņemu.

  7. Vislielākās jukas ir ar rēķinu saņemšanu, jo atsūta pēdējā dienā un apmaksāt var tikai nākošā mēneša pirmajās dienās. Taču lielākā nervu bendēšana sākās tad, kad apmaksu veicat internetbankā. Līdz šim nauda Latvenergo kontā nonāca zibenīgi, taču tagad nav zināms,vai maksa ir saņemta. Latvenergo prasa lai aizsūta bankā veiktā maksājuma ar parakstu un zīmogu apstiprinātu kopiju.

    • iesaku vērsties twiterī pie latvenergo, tur normāls cilvēks strādā, savā vietā, nokārtoja visus sarežģījumus latvenergo uz epastiem neatbild, klientu serviss sūta tikai automātiskos atsitienus. bardaks

  8. Slēptā 220 reklāma! 😀

  9. Protams, ka skaitītāja rādījumus atkal nodot nevarēju. Kaut mēnesi atpakaļ operators atbildēja, ka tikai par janvāri vēl jāsamaksā pagājušā gada vidējais, un tad – tagad varēs uzrādīt sadaļā – skaitītāja rādījumi. Tomēr uzejot- parādījās, ka atkal prasa vidējo maksāt. Parādījās uzraksts, ka mēneša rādījums būtiski atšķiras no vidējā, un manu uzrādīto rādījumu nepieņēma. Lai nebūtu kavējuma, un izvairītos no soda naudas, atkal biju spiests samaksāt vidējo, tas ir, par to, ko neesmu vēl izmantojis. Cik ilgi vēl mūs čakarēs un muļķos ar elektrību? Lai brauc un skatās, cik man rāda skaitītājs. Regulāri taču notiek pārbaudes. Ne visi cilvēki dzīvo un tērē elektrību pēc pagājušā gada vidējā. Kāpēc jāmaksā avansā ?

  10. “Paši pūta, paši dega!” – neo-liberālisma murgs turpinās……

  11. Kārtējais murgs!!!! Patērētājiem jāmaksā vairāk nekā līdz šim!!!!

  12. Ja notiek šāda, burtiski sakot, čakarēšana, tad tiešām jāpāriet pie Latvenergo konkurentiem.
    Pagaidām esmu pie Latvenergo, bet dārgi sanāk, kaut taupām, kur vien iespējams. Nekādas atlaides vai atvieglojumi mums diemžēl nepienākas. Esam taču tik “bagāti”!:)

  13. kad, nomainot skaitītāju, jaunais skaitītājs pēc visas elektrības izslēgšanas joprojām griezās.

  14. Nepiekrītu, paliku pie Latvenergo un tāpat nevarēju nodot rādījumus, kaut kas viņiem tur bija sakāries… tagad gan viss OK.

  15. nu principa , pagajuša gadu simteni bites lidoja Latvenergo ēkā:):):) dēļ šāda veida projekta :):):):)
    galvenais jau ir projektos pacietība:):):)

  16. latvietis parastais Atbildēt

    tik nevajag, ari latvenergo galigi vairs nestrādā. rēķinu tā ari nesagaidiju, paskaidrojumus nedabuju, jo sazvanit nav iespējams, samaksāju pēc skaititāja pēdejā mēneša dienā lai sodanaudas nesagaiditu. par alektribas pārtraukumiem (plānotiem darbiem) ari pēkšņi vairs neviens nebrīdina. pagāšnedeļ atslēdz elektrību pusdeviņos no rīta, kad zvanam- kā tad jus nezinat ka plānotie darni lidz pieciem vakarā. nu labi domāju misejās man neatsutija, apjautāju kaimiņus , nevienu nav apziņojuši. pat fabriķis palicis pusratā kad pēkšņi nav strāva.
    tirhus atvēršma tik cenas pacēla, kvalitāte nokrita un vainigo vairs nav, ja tev pretenzijas- izvelies ciyu piegādātāju skan pretim

    • Jā, man arī pagājušnedēļ netika noziņots par elektrības atslēgšanu uz visu dienu. Diezgan nepatīkama situācija, kad mājās ir mēnesi vecs bērns, kam ik pēc stundas jāmazgā dupsi siltā ūdenī (bez elektrības ūdens vispār nav – ne silts, ne auksts).
      Vakarā pēc elektrības pieslēgšanas gan atnāca SMS, ka elektrības padeve atjaunota. Varētu būt, ka kaut kas apziņošanas sistēmā nokārās, cilvēki par to ziņoja, problēmu līdz vakaram novērsa.

    • Es ar rēķinu nesagaidīju par janvāri un netaisos maksāt,kamēr neredzēšu rēķinu, jo dažiem iemaksātās avansa summas “pazūdot” mistiski.. Esmu jau vairākas reizes zvanījusi,atgādinot lai atsūta rēķinu, sola jau 2 nedēļas,joprojām nav…

  17. Manuprāt, tas viss ir slikti iestudēts teātris. Tikai kuru viņi cenšas piemānīt?

"Mežvidu" tomātu karaļi pārstrādās arī ogas un kaņepes (3)SIA "Latgales dārzeņu loģistika" plāno paplašināt siltumnīcas un attīstīt ogu un pat kaņepju pārstrādi.
Gribējām, kā labāk, sanāk, kā vienmēr (8)Iecere no nākamā gada 1. janvāra noteikt minimālo sociālās apdrošināšanas iemaksu līmeni izpelnījusies ievērojamu pretestību, jo uzņēmēji brīdina, ka labie nodomi var beigties ar bēdīgām sekām.
Pasaulē
Vairākās nozarēs katastrofāli trūkst darbinieku. Vietējam maksā minimālo, viesim – vidējo algu! (22)Jau šobrīd vairākās nozarēs katastrofāli trūkst darbinieku – šoferu, IT speciālistu, pārdevēju, pavāru
Draugiem Facebook Twitter Google+