“Swedbank” administratīvā ēka “Saules akmens”.
“Swedbank” administratīvā ēka “Saules akmens”.
Foto: LETA

No šodienas svarīgi jaunumi “Swedbank” klientiem 3

No 17.maija Swedbank piedāvā klientiem jaunu internetbankas versiju, kas pielāgota ērtai lietošanai no dažādu ierīču ekrāniem – gan lieliem, gan maziem. Līdz ar to internetbanka būs īpaši ērta lietošanai arī mobilo tālruņu ekrānos, kurus lieto arvien vairāk klientu – jau tagad vairāk nekā 33% Swedbank internetbankas apmeklējumu ir no mobilajām ierīcēm, portālu LA.lv informēja bankas pārstāve Kristīne Jakubovska.

Reklāma
Reklāma
TV24
Šoreiz “šefs” ir pielaidis kolosālu kļūdu. Vai Krievijas elite patiesībā gaida Putina nāvi? 41
RAKSTA REDAKTORS
“Šorīt viņi tur stāvēja vairāk nekā pusstundu, diskusijas bija skaļos toņos” – jautājam instruktoram, kuram no šoferiem šādā situācijā ir priekšroka 3
Veselam
8 veidi, kā bērnu izaudzināt par potenciālo psihoterapeita pacientu 18
Lasīt citas ziņas

Jaunā internetbankas versija izstrādāta gan privātpersonu, gan uzņēmumu internetbankām. Attēls tagad pielāgojas ikvienas ierīces ekrānam atkarībā no tā lieluma – gan tālruņiem, gan datoriem, gan planšetēm un citiem. Tagad ne tikai no datora ekrāniem, bet arī , piemēram, mobilajā vidē varēs ērti un pārskatāmi veikt ne vien dažādas ierastas ikdienas darbības, bet arī pasūtīt jaunu karti, noslēgt apdrošināšanas, aizdevuma u.c. līgumus. Arī lietošanai no lielajiem ekrāniem būs ērtāka navigācijas lietošanas pieredze, gan vēl pārskatāmāks tekstu izmērs.

“Swedbank internetbanka sāka darboties jau pirms 20 gadiem – tālajā 1998.gadā, gadu gaitā tā tika nepārtraukti pilnveidota, papildinot gan pakalpojumu klāstu, gan dizainu un lietošanas pieredzi, lai atbilstu klientu paradumiem un tehnoloģiju attīstības tendencēm. Mūsdienās internetbanka jau ir pamata vietne, kur mūsu klienti iegādājas un lieto bankas pakalpojumus, un arvien biežāk tā tiek lietota no mobilajiem tālruņiem. Tāpēc arī internetbanka tagad ir īpaši pielāgota gan mobilajām ierīcēm, gan jebkuru citu ierīču lielumam,” saka Vadims Frolovs, Swedbank Klientu servisa pārvaldes vadītājs.