Mobilā versija
Brīdinājums -0.9°C
Guna, Judīte
Sestdiena, 10. decembris, 2016
8. oktobris, 2013
Drukāt

Noraida apgalvojumu, ka klasēs ar mazāku bērnu skaitu var iemācīt labāk

Foto: LETAFoto: LETA

Valsts izglītības satura centra vadītājs Guntis Vasiļevskis piedalās Izglītības un zinātnes ministrijas organizētās konferences "Izglītība. Vai un kurp ejam?" preses brīfingā.

Apgalvojums, ka klasēs, kurās ir mazāks skolēnu skaits, var iemācīt labāk, nav patiess, par ko liecina centralizēto eksāmenu rezultāti, kuri šādās klasēs ir krietni zem vidējiem rādītājiem, Saeimas Izglītības, zinātnes un kultūras komisijā otrdien sacīja Valsts izglītības un satura centra (VISC) vadītājs Guntis Vasiļevskis.

“Rezultāti matemātikas eksāmenā ir stipri zem vidējā,” centralizēto eksāmenu rezultātus matemātikā skolās ar mazu skolēnu skaitu raksturoja Vasiļevskis. Tāpēc secināms, ka apgalvojums, ka pedagogi var labāk sagatavot klases eksāmeniem ar mazāku skolēnu skaitu, nav patiess.

Komisijas sēdes deputāti otrdien tikās ar VISC pārstāvjiem, lai iepazītos ar 2012./2013.mācību gada centralizēto eksāmenu rezultātiem. Beidzot 12.klasi, jauniešiem ir jākārto vismaz četri eksāmeni – centralizētais eksāmens latviešu valodā, matemātikā un vienā no svešvalodām, kā arī vismaz viens eksāmens pēc izvēles. VISC secinājis, ka skolēnu zināšanu līmenis nav būtiski mainījies.

Pievienot komentāru

Draugiem Facebook Twitter Google+