“Laima” šokolādes muzejs.
“Laima” šokolādes muzejs.
Foto: LETA

Norvēģi ” Orklas” ražotnēs Latvijā investējuši jau 16 miljonus eiro 6

Trīs gadu laikā, kopš norvēģu koncerns ” Orkla” iegādājās saldumu un uzkodu ražotāju “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” (iepriekš ” NO Foods”), uzņēmumā ieguldīti 16 miljon eiro, kas ļāva ieviest jaunas tehnoģijas, pilnveidot zīmolus un koncentrēties eksporta tirgiem, portālu la.lv informēja uzņēmumā.

Reklāma
Reklāma
Veselam
8 veidi, kā bērnu izaudzināt par potenciālo psihoterapeita pacientu 13
Kokteilis
FOTO. Ieva Brante demonstrē lielisku veidu, kā parādīt krāpniekiem viņu īsto vietu
Jau rīt Krievijas raķetes var lidot uz jebkuru valsti. Zelenskis par iespējamiem draudiem Eiropai
Lasīt citas ziņas

“Ejam līdzi laikam un attīstāmies, izmantojot 21. gadsimta ražošanas pilnveides iespējas, lai nodrošinātu nemainīgi augstu kvalitāti, jaunus produktus un to konkurētspēju gan vietējā, gan eksporta tirgū,” portālam la.lv atzina uzņēmuma valdes priekšsēdētājs Toms Didrihsons.

Viņš arī sacīja, ka „Orkla Confectionery & Snacks Latvija” 2017. gadā plāno investēt trīs miljonus eiro, no kuriem 75% paredzēti inovācijām, kapacitātes palielināšanai un darba, pārtikas drošības uzlabojumiem, bet 25% iekārtām un ēku, kā arī telpu uzlabojumiem.

CITI ŠOBRĪD LASA

Viņš arī norādīja, ka uzņēmuma šā gada prioritāte ir tirgus pozīciju nostiprināšana Latvijā un eksporta tirgos, investējot zīmolos “Laima”, “Selga”, “Staburadze”, “Old Town bakery”, “Ādažu Čipsi”, “The Original Taffel Snacks” un “Pedro”, jaunu produktu ieviešanā, ražošanas procesu pilnveidē un augstas produktu kvalitātes nodrošināšanā.

Kā ziņots iepriekš, “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” veiks arī daudzmiljonu eiro investīcijas jaunas, mūsdienīgas un multifunkcionālas ražotnes būvniecībā Latvijā. Jaunā ražotne sniegs uzņēmumam iespējas attīstīt daudz modernāku un efektīvāku ražošanu, plānot efektīvāku piegādes ķēdi un loģistiku, kā arī nodrošināt labākus darba apstākļus darbiniekiem. Šobrīd tiek rūpīgi izpētītas divas iespējas – jauno ražotni būvēt pašreizējās “Staburadze” ražotnes teritorijā Rīgā, Artilērijas ielā, vai arī kaut kur Rīgas tuvumā. Šī ir daļa no uzņēmuma ilgtermiņa stratēģijas.

“Orkla Confectionery&Snacks Latvija” pārstāv šādus produktu zīmolus – “Laima”, “Selga”, “Staburadze”, “Ādažu čipsi”, “Old Town bakery”, “The Original Taffel Snacks” un “Pedro”.

Jau vēstīts, ka norvēģu kompānija “Orkla” 2014.gada augustā iegādājās koncernu “NP Foods”, bet oktobrī tika pieņemts lēmums apvienot SIA “NP Foods”, AS “Laima”, AS “Staburadze” un AS “Latfood” vienā uzņēmumā, kura nosaukums ir “Orkla Confectionery&Snacks Latvija”, bet SIA “Spilva” un AS “Gutta” apvienoti vienā uzņēmumā ar nosaukumu SIA “Orkla Foods Latvija”.

“Orkla” ir Oslo Fondu biržā kotēta kompānija; tā bāzēta Oslo, Norvēģijā. “Orkla” grupā strādā 14670 darbinieku. “Orkla” apgrozījums 2015.gadā bija 3,6 miljardi eiro.