Foto – Shutterstock

Noteikti pagājušā gada veiksmīgākie jaunie produkti Latvijā 0

Tirgus izpētes kompānija “Nielsen” noteikusi 2014.gada veiksmīgākos jaunos produktus Latvijā ātrās aprites patēriņa preču (FMCG) sektorā, informēja kompānijā.

Reklāma
Reklāma
VIDEO. Kāpēc gurķus tin plēvē? Atbilde tevi pārsteigs
NATO admirālis atklāj, vai ir pazīmes, ka Krievija tuvākajā laikā plāno iebrukt kādā no NATO valstīm
Krimināls
VIDEO. “Bēdz prom!” Kārsavā iereibusi kompānija bēg no policijas un smejas par vadītāja nonākšanu policijas rokās 55
Lasīt citas ziņas

Veiksmīgākie jaunie produkti kopumā noteikti 18 produktu grupās un par trīs veiksmīgākajiem jaunajiem produktiem atzīti “SCA Hygiene Products” ražotais “Zewa Moll Soft&Strong” trīs kārtu tualetes papīrs (papīra izstrādājumu grupā), “Polven” ražotā “Provansas majonēze” ar tradicionālo garšu (mērču un garšvielu grupā), kā arī “Rīgas Miesnieka” cāļa cepamdesas ar sieru (pārstrādātās gaļas produktu grupā). “Labākais jaunais produkts izvēlēts, balstoties gan uz pārdošanas rezultātiem, gan patērētāju viedokli,” norādīja “Nielsen” valdes locekle Latvijā Iveta Pukše.

Savukārt piena produktu grupā par veiksmīgāko jauno produktu atzīts uzņēmuma “Food Union” ražotais krējuma zemeņu saldējums no piena un krējuma “Pols”, vieglā alkohola grupā – “Cēsu Alus” ražotais alus “Miezītis Stiprais 7,1%”, bezalkoholisko dzērienu grupā – “Royal Unibrew” ražotais minerālūdens “Mangaļi Vita Fruit” ar zemeņu garšu, stiprā alkohola grupā – “S.P.I. Group” ražotais “Rigas Prestige Cuvee” bruts dzirkstošais vīns.

CITI ŠOBRĪD LASA

Turpretī saldumu grupā par pagājušā gada veiksmīgāko jauno produktu atzīta “Wrigley” ražotā “Orbit Melleņu” košļājamā gumija, maizes izstrādājumu grupā – “Fazer” ražotā “Druva Klona baltmaize”, dzērienu grupā, kas nav gatavi tūlītējai lietošanai (kafija, tēja un kakao), “Mondelez” ražotā “Jacobs Kronung Harmonious&Smooth” maltā kafija, bet uzkodu grupā par veiksmīgāko pagājušā gada produktu atzīti “Orkla Group” ražotie “Ādažu čipsi” ar nosaukumu “Izaicinošā atpūtas garša”.

Turpretī saldētās pārtikas grupā par veiksmīgāko pagājušā gada produktu atzīti “Royal Cosun” ražotie “Aviko Original” kartupeļi frī, mājdzīvnieku produktu aprūpes grupā – “Mars” ražotā kaķu barība “Kitekat Natural Vitality” jauktā izlase sulīgā mērcē, graudaugu produktu grupā – “Nestle Chocapic” sausās brokastis ar šokolādes-lazdu riekstu garšu, bet bērnu pārtikas produktu grupā – “Danone” ražotā “Milupa 100% fruit” augļu biezenis zīdaiņiem 4-6 mēnešu vecumam.

Savukārt personīgās higiēnas produktu grupā par uzvarētāju pagājušajā gadā atzīta “GlaxoSmithKline” ražotā “Sensodyne Complete Protection with Novamin” zobu pasta, mājsaimniecības produktu grupā – “Henkel” ražotais “Bref Blue Aktiv” tualetes bloks ar eikaliptu aromātu, bet mazgāšanas līdzekļu produktu grupā par veiksmīgāko pagājušā gada produktu ir atzīts “Henkel” ražotais “Persil Expert Silan” veļas pulveris.

Lai noteiktu 2014.gada veiksmīgākos jaunos produktus, pētījums tika veikts divos posmos. Pirmajā tika analizēti 2014.gada pārdošanas dati dažādās produktu grupās, ņemot vērā produktu vidējo mēneša pārdošanas apjomu naudas izteiksmē, savukārt otrajā posmā tika veikta patērētāju tiešsaistes aptauja, kas atspoguļoja pirmajā posmā noteikto produktu reālo izplatību un lietošanu Latvijas patērētāju vidū.

Iepriekšējā gada veiksmīgākos jaunos produktus Latvijā ātrās aprites patēriņa preču sektorā “Nielsen” noteica septīto gadu pēc kārtas.

“Nielsen” ir globāla informācijas un mērījumu kompānija mārketinga un patērētāju informācijas, televīzijas un citu mediju mērījumu, tiešsaistes un mobilo mērījumu jomā.