Mobilā versija
Brīdinājums +12.2°C
Vitālijs, Ralfs, Valgudis
Trešdiena, 23. augusts, 2017
8. decembris, 2016
Drukāt

Novembrī skatītākā TV programma – šovs “Izklausies redzēts”

Publicitātes fotoPublicitātes foto

Šā gada novembrī televīzijas (TV) programmu topa pirmajā vietā, neiekļaujot skatīšanos ar nobīdi laikā, ir ierindojies kanāla TV3 šovs “Izklausies redzēts”, kuru vēroja vidēji 10,5% jeb 203 700 Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem, liecina pētījumu kompānijas TNS apkopotais lineārās TV programmu 2016. gada novembra TV programmu Top 20.

Savukārt topa otrajā vietā novembrī ierindojās “TV3 Laika ziņas (Svētdienā)”, kuras vēroja vidēji 10,1% jeb 196 900 Latvijas iedzīvotāju. Topa trešajā vietā ierindojās “Latvijas Republikas proklamēšanas gadadienai veltītā LNBS vienību militārā parāde”, kuru kanālā LTV1 vēroja vidēji 9,4% jeb 182 800 Latvijas iedzīvotāju.

Ceturtajā vietā ierindojās raidījums “Bez tabu” kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 8,5% jeb 165 200 skatītāju. Savukārt lineārās TV programmu topa piektajā vietā ierindojās “Latvijas himna visā pasaulē. Valsts svētku salūts” kanālā LTV1, kuru vēroja vidēji 8,4% jeb 163 600 Latvijas iedzīvotāju.

Novembra TV programmu TOP 20, neiekļaujot skatīšanos ar nobīdi laikā, pēc skaita dominē kanāla TV3 programmas. Tāpat topā iekļuvušas kanāla LTV1 programmas un viena kanāla LNT programma. Topā atspoguļojas arī novembrī ievērojami notikumi – LTV1 programmās “LR proklamēšanas gadadienai veltītā LNBS vienību militārā parāde” un “Latvijas himna visā pasaulē. Valsts svētku salūts”. Topā iekļuvusi arī dokumentālā filma par jauno ASV prezidentu Donaldu Trampu kanālā TV3.

“Kantar TNS” ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Uzņēmums klientiem nodrošina plašs pētījumu klāstu -patērētāju vajadzību izpēti, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšanu, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumus, produktu testus, noslēpumainā klienta pētījumus, kā arī starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumus, un informāciju un analīzi par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Pievienot komentāru

Draugiem Facebook Twitter Google+