Ekonomika
Bizness

“Omniva” ievieš Latvijā inovatīvu pakalpojumu 1


“Omniva” pakomāti
“Omniva” pakomāti
Publicitātes foto

Sūtījumu piegādes uzņēmums “Omniva” paziņojis par jauna pakalpojuma ieviešanu Latvijā, portālam “LA.lv” pastāstīja “Omniva” pārstāvji.

E-komercijas ieviešana uzņēmumā tiek izstrādāta pēc katra uzņēmēja ieskatiem, tomēr, lai uzņēmums tirgū kļūtu par konkurētspējīgu, bez ērtiem maksājumu un piegādes veidiem neiztikt.

Lai uzņēmumiem atvieglotu tiešsaistes maksājumu ieviešanu, loģistikas pakalpojumu sniedzējs “Omniva” nācis klajā ar jaunu un Latvijā unikālu pakalpojumu – “Omniva Checkout”. Tas vietējiem ražotājiem un tirgotājiem nodrošinās preču realizācijas iespējas jau globālā mērogā.

E-komercijas galvenā priekšrocība salīdzinājumā ar klasisko tirdzniecību ir zemākas izmaksas attiecībā uz personālu un darba telpām, nodrošinot izdevīgākus cenu piedāvājumus, kā arī plašāku pircēju loku – klients vēlamo preci vai produktu var iegādāties no teju jebkuras vietas Latvijā, Baltijā un pat pasaulē.

Lai interneta veikalā varētu ātri un ērti veikt pirkumu, uzņēmumiem lielākoties nepieciešams ieguldīt ievērojamus resursus, rūpējoties par preču piegādi, kā arī sekojot līdzi pasūtījumiem un rēķiniem.

Tāpat jāņem vērā, ka uzņēmumam jāslēdz atsevišķi līgumi ar katru banku, kā arī jāmaksā ikmēneša uzturēšanas un kontu apkalpošanas maksas, lai klients varētu veikt maksājumus tiešsaistē.

Jaunais Omniva Checkout pakalpojums izstrādāts, lai atvieglotu ikdienas darbu gan jauniem un maziem, gan vidējiem uzņēmumiem.

Pakalpojums nodrošina divas neatņemamas interneta veikala sastāvdaļas – iespēju pircējiem norēķināties tiešsaistē ar populārāko banku saitēm vai karšu maksājumiem, kā arī piegādāt pircējiem preci uz jebkuru Omniva pakomātu vai nodot to pircējam rokās, izmantojot kurjera pakalpojumus.

“Omniva” pārdošanas daļas vadītājs Māris Kuļikovskis skaidroja, ka, iepērkoties interneta veikalos, klientiem būtisks ir ne tikai izdevīgs piedāvājums, bet arī ērts iepirkšanās process.

Nozīmīga ir informācija par kāroto preci, iespēja pasūtīt to tiešsaistē, veikt apmaksu nekavējoties, kā arī izvēlēties sev ērtāko piegādes veidu.

Diemžēl nereti uzņēmēji šajos jautājumus nespēj pilnvērtīgi apmierināt klientu vēlmes, kas savukārt samazina klientu loku un grauj uzņēmuma attīstību.

“Omniva Checkout” ir pakalpojums, kas atvieglo uzņēmumu ikdienu, parūpējoties ne tikai par iespēju tiešsaistē veikt pirkumus, bet arī par preču piegādi. Nav nepieciešams tērēt laiku, sekojot līdzi pasūtījumiem, tā vietā uzņēmuma darbinieki var ieguldīt laiku, piemēram, jaunu klientu piesaistei, norādīja Kuļikovskis.

Izmantojot “Omniva Chekout”, uzņēmumiem ērti iespējams pārskatīt veiktos darījumus, kā arī saņemt tiešsaistes maksājumus.

“Omniva” laika gaitā uzkrājis ievērojamu pieredzi ātrā un kvalitatīvā preču piegādē ne tikai ar pakomātu, bet arī kurjeru starpniecību, tāpēc Omniva Chekout izmantošana veicina arī lojālo patērētāju īpatsvaru – uzņēmēji var būt droši, ka klients iegādāto preci saņems norādītajā laikā.

Jaunais pakalpojumus atvieglo ne tikai preču iegādes un piegādes procesus, bet piedāvā arī atgriešanas loģistikas pakalpojumu. “Omniva Checkout” ieviešana palīdz efektivizēt laika resursus un nodrošina finanšu līdzekļu ietaupījumu.

Savukārt maksājumu administrēšana ir ērti pārskatāma – elektroniskajā vidē tā pieejama 24 stundas diennaktī un ir aplūkojama arī no viedtālruņiem.

Mazie un vidējie uzņēmumi “Omniva Checkout” pakalpojumu jau vairākus gadus veiksmīgi izmanto Igaunijā, taču nule pakalpojums pielāgots arī Latvijas ekonomiskās vides prasībām.

“Omniva Checkout” šobrīd ir vienīgais šāda veida kompleksu pakalpojumu klāsta piedāvājums Latvijā, turklāt par pakalpojumu netiek fiksēts mēneša maksas tarifs – komisijas maksa par pakalpojumu jāveic tikai tad, ja tiek veikts darījums.

Saistītie raksti

SIA “Omniva Latvija” dibināta 2012. gadā un nodrošina, sūtījumu loģistikas, informācijas loģistikas un e-rēķinu apstrādes pakalpojumus.

“Omniva” ir plašākais pakomātu tīkls Baltijā, kas nodrošina kvalitatīvu, ātru un drošu servisu preču piegādei un ir pieejams 24 stundas diennaktī.

Šobrīd Latvijas “Omniva” tīklā ir 116 pakomātu, kas izvietoti 57 apdzīvotās vietās Latvijā.

LA.lv