Foto: SIA Orkla Confectionery & Snacks Latvija

“Orkla” investē 220 000 eiro jaunā balto zefīru pakošanas iekārtā 0

Šokolādes, konditorejas izstrādājumu, kā arī uzkodu ražošanas uzņēmums “Orkla Confectionery&Snacks Latvija” investējis 220 tūkstošus eiro balto zefīru pakošanas iekārtā, informē uzņēmmā.

Reklāma
Reklāma
“Zaļais kurss jau tepat pie sliekšņa,” plāno aizliegt malkas, brikešu un granulu apkuri 382
TV24
Uzņēmējs nosauc visbirokrātiskākās valsts iestādes, kuras būtu likvidējamas: Šādi es, protams, varu sev audzēt ienaidniekus 30
Māte ar šausmām atklāj, ka jaundzimušais bērns, par kuru viņa rūpējās slimnīcā, nav viņas bērns 19
Lasīt citas ziņas

Jaunā iekārta sniegs iespēju automatizēt pakošanas procesus, tādējādi kāpinot ražošanas efektivitāti. Iekārtā ir apvienota produktu svēršana un pakošana, kas iepriekš tika veikta manuāli. Pakošanas iekārta nosver zefīrus un saber paciņā, turklāt tā veic arī paciņas formēšanu un veidošanu, aizkausējot iepakojumu. Jaunā iekārta darbojas automātiski, to vada speciāla datorprogramma.

Jauniegādātā pakošanas iekārta sniedz iespēju zefīrus saiņot arī dažāda izmēra paciņās, jo eksporta tirgos baltie zefīri ir pieprasīti 500 gramu iepakojumos.

CITI ŠOBRĪD LASA

Pakošanas iekārta pēc “Orkla Confectionery&Snacks Latvija” pasūtījuma ir tapusi Vācijā un Japānā. Lēmumu par jaunās iekārtas iegādi uzņēmums pieņēma jau pagājušā gadā, kad tika plānota šā gada biznesa attīstība.

Kā informē uzņēmuma komunikāčiju vadītāja Lineta Mikša, “Laimas” klasisko zefīru pārdošanas apjomi pērn pieauga par 25%. Šajā kategorijā zīmols “Laima” piedāvā piecu veidu garšas klasiskajiem zefīriem – vaniļas, aveņu, dzērveņu, melleņu un krējuma, no kuriem iecienītākā zefīru garša gan Latvijā, gan eksporta tirgos ir vaniļas. Šā gada pirmajos četros mēnešos zefīru pārdošanas apjomi eksporta tirgos ir auguši par 4%,

“Pēdējo gadu laikā esam veikuši vairākus nozīmīgus ieguldījumus visu produktu kategoriju attīstībā, tostarp zefīru ražošanas modernizēšanā, piedāvājuma paplašināšanā, kā arī jaunu risinājumu radīšanā. Arī šā gada vasarā piedāvāsim divas jaunas balto zefīru garšas – vīnogu un banānu-zemeņu,” sacīja Mikša.

Pašlaik “Laimas” produktu portfelī ir 250 dažādi produkti, kas pieejami Latvijā un ārvalstīs. “Laimas” produkcija ir nopērkama 20 pasaules valstīs: Lietuvā, Igaunijā, Baltkrievijā, Dānijā, Grieķijā, Lielbritānijā, Īrijā, Izraēlā, Islandē, Itālijā, Kanādā, Moldovā, Nīderlandē, Norvēģijā, Portugālē, Krievijā, Slovākijā, Spānijā, Vācijā un ASV.

Kā ziņots, norvēģu kompānija “Orkla” 2014.gada augustā iegādājās koncernu “NP Foods”, bet oktobrī tika pieņemts lēmums apvienot SIA “NP Foods”, AS “Laima”, AS “Staburadze” un AS “Latfood” vienā uzņēmumā, kura nosaukums ir “Orkla Confectionery&Snacks Latvija”, bet SIA “Spilva” un AS “Gutta” apvienoti vienā uzņēmumā ar nosaukumu SIA “Orkla Foods Latvija”.

“Orkla Confectionery&Snacks Latvija” pārstāv šādus produktu zīmolus: “Laima”, “Selga”, “Staburadze”, “Ādažu Čipsi”, “Taffel the Original Snacks” un “Pedro”. Uzņēmums eksportē preces uz gandrīz 30 valstīm, tajā kopumā strādā vairāk nekā 1 000 cilvēku. Uzņēmums

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.