Mobilā versija
-2.2°C
Niklāvs, Nikola, Nikolajs, Niks
Otrdiena, 6. decembris, 2016
15. jūlijs, 2014
Drukāt

Otrās paaudzes “Opel Vivaro”


Publicitātes fotoPublicitātes foto

Šovasar prezentēti nozīmīgi vieglā komerctransporta modeļi – jaunais otrās paaudzes “Opel Vivaro” un tā tehniskais līdzinieks “Renault Trafic”.

Parasti uz viena modeļa bāzes tiek izstrādātas visdažādākās busiņu modifikācijas – sākot ar vienkāršu kravas furgonu un beidzot ar paaugstinātām komforta prasībām atbilstošu pasažieru auto. Saimnieciskai darbībai piemērotākās ir kravas furgonu un kravas – pasažieru jeb kombi versijas. Tiek arī būvētas dažādas specializētiem darbiem paredzētas modifikācijas. Mikroautobusa universālākais jeb kombi variants ir astoņu vai deviņu sēdvietu izpildījumā. Tad priekšējā rindā blakus vadītājam ir vai nu viena, vai divas pasažieru vietas, bet pārējās divās rindās busiņa salonā ir pa trīs sēdvietām katrā. Abu aizmugurējo sēdekļu rindas šādiem mikroautobusiem var salocīt vai izņemt pavisam, tādā veidā ievērojami palielinot kravas telpu.

Tehniskā izpildījuma ziņā pircējiem tiek piedāvāta ļoti plaša izvēle. Mikrobusiņi ir pieejami ar vairākām atšķirīga garuma riteņu bāzēm, dažāda garuma un augstuma virsbūvēm. Īpaši liela modifikāciju dažādība ir kravas un specializētajiem busiem. Tur var būt gan dažādas kravnesības un kravas telpas ietilpības furgoni, gan īpaši aprīkoti specializēti furgoni, gan uz šo pašu busu bāzes veidoti kravas automobiļi ar vaļēju kravaskasti un pat pašizgāzēji.

Mūsdienās autoražotāji arvien plašāk izmanto sadarbību kādu konkrētu modeļu vai, piemēram, dzinēju konstruēšanā un ražošanā, turklāt ne tikai viena koncerna ietvaros, bet ņemot talkā pat konkurējošas firmas. Komerctransporta ziņā šāda spēku apvienošana ir īpaši izplatīta. Jau no 2001. gada “Renault” un “Nissan” alianse kopā ar “Opel” šajā tirgus segmentā piedāvā praktiski identiskus modeļus: “Renault Trafic”, “Nissan Primastar” un “Opel Vivaro”. Tagad pienākusi kārta jaunas paaudzes modelim, ar kuru pirmais pamanījās iepazīstināt “Opel”. Starp citu, “Opel” pārstāvji par “Vivaro” konkurentiem sauc “Volkswagen Transporter”, “Ford Transit Custom”, “Mercedes-Benz Vito”, “Citroen Jumpy” un “Fiat Scudo”, diplomātiski noklusējot tā vistiešāko konkurentu “Renault Trafic”.

Konstruktīvi jaunais “Vivaro” ir visai līdzīgs iepriekšējās paaudzes modelim, tādēļ šo drīzāk var uzskatīt par evolucionāru attīstību, kas ietver dažādus tehniskus pilnveidojumus. Otrās paaudzes “Vivaro” izceļas ar atraktīvu priekšdaļas noformējumu un pieejamo moderno aprīkojumu, taču darba mašīnai daudz nozīmīgākas izmaiņas ir mūsdienīgāku un ekonomiskāku dzinēju parādīšanās, kā arī plašāka un ērtāka kravas telpa. “Vivaro” pieejams ar diviem virsbūves augstumiem un garumiem, turklāt abās garuma versijās jaunais modelis ir par 216 mm garāks par priekšgājēju. Tas ļāvis palielināt kravas nodalījumu tā, lai pat mazākajā furgona versijā varētu iekraut blakus trīs eiropaliktņus.

Par braucēju ērtībām gādā “IntelliLink” informācijas un izklaides sistēma ar navigāciju, bet dažādas sīklietu novietnes un plauktiņi ievērojami atvieglo vadītāja ikdienas darbu.

Dzinēju piedāvājums sastāv no četrām jaunākās paaudzes 1,6 litru tubodīzeļa versijām. 1,6 CDTI motors pieejams ar 90 vai 115 zirgspēku jaudu, bet 1,6 BiTurbo CDTI motoram var būt 120 vai 140 zirgspēki. Ražotāja norādītais vidējais degvielas patēriņš ir 5,7 l/100 km.

Movano_11Kopā ar jaunās paaudzes “Vivaro” tika prezentēta tā lielākā brāļa “Movano” modernizētā versija. “Movano” tāpat ir līdzinieks ar nosaukumu “Master”, un arī tas ir “Opel” un “Renault” sadarbības auglis. Līdzās atsvaidzinātajam priekšdaļas noformējumam atjaunotais “Movano” tagad var palepoties ar diviem jauniem 2,3 litru BiTurbo dīzeļdzinējiem, kas maksimālajā versijā attīsta 163 zirgspēku jaudu. “Movano” standartaprīkojumā iekļauta elektroniskā stabilitātes kontroles sistēma, dažādi palīglīdzekļi un aklās zonas spogulis, kas ievietots pasažiera puses saulessargā. Atkarībā no izmēriem un kravnesības “Movano” var būt ar priekšējo vai aizmugures riteņu piedziņu, kurai papildaprīkojumā pieejams pašbloķējošs diferenciālis.

Pievienot komentāru

Ar motorizētu čemodānu var sasniegt ātrumu 13 km/hJa kādreiz lidostā radusies nepieciešamība dažu minūšu laikā nokļūt no viena termināļa uz otru, lai paspētu uz savu reisu, lielisks sabiedrotais būs motorizētais čemodāns "Modobag".
Vietnes "nozagts.com" un "Toma joki" nonākušas arī Drošības policijas redzeslokāSavstarpēji saistītās interneta vietnes "nozagts.com" un "ukradeno.com", kā arī viena no populārākajām sociālā tīkla "Facebook" lapām latviešu valodā "Toma joki" ir Drošības policijas redzeslokā, tomēr dienesta pārstāvji nekomentē šo interneta resursu saistību ar personām, kas saņem Krievijas finansējumu un izplata Krievijas ideoloģisko propagandu.
FOTO: Divi BMW "nesadala" Marijas ielu; viens ietriecas graustā (2)Pēc divu "BMW" automašīnu sadursmes Elizabetes un Marijas ielas krustojumā šovakar, viena no tām ietriecās Marijas ielas graustā.
Uzmanību, šoferīši! Rīt darbu uzsāks vēl 20 stacionārie fotoradari; arī Grobiņā, Līgatnē, Rubenē (5)Pamatojoties uz Ministru kabineta 8.novembra konceptuālo ziņojumu par stacionāro fotoradaru ieviešanas gaitu, otrdien, 6.decembrī uz Latvija autoceļiem sāks darboties otrajā kārtā paredzētie 20 stacionārie fotoradari.
Draugiem Facebook Twitter Google+