Bedru remontam uz melnā seguma autoceļiem visvairāk izmanto šķembu un bitumena emulsijas tehnoloģiju.
Bedru remontam uz melnā seguma autoceļiem visvairāk izmanto šķembu un bitumena emulsijas tehnoloģiju.
Foto: Latvijas autoceļu uzturētājs

Pabeigts bedru masveida remonts uz valsts autoceļiem ar vislielāko satiksmes intensitāti 0

VAS “Latvijas autoceļu uzturētājs” ir pabeidzis bedru masveida remontu uz valsts galvenajiem un reģionālajiem asfaltētajiem autoceļiem ar lielāko satiskmes intensitāti jeb uz tiem autoceļiem, kuriem ir noteikta augstākā – A uzturēšanas klase.

Reklāma
Reklāma
Krimināls
VIDEO. “Bēdz prom!” Kārsavā iereibusi kompānija bēg no policijas un smejas par vadītāja nonākšanu policijas rokās 43
Krievija uzbrūk Ukrainai ar “brīnumieroci”. Ar to varētu tikt galā tikai F-16 144
TV24
“Viņi ir gatavi uz visādām neģēlībām.” Kas mudinātu Putinu pieņemt lēmumu uzbrukt NATO?
Lasīt citas ziņas

Saremontēto bedru apjoms uz A uzturēšanas klases autoceļiem pēdējo piecu gadu laikā ir samazinājies par 35%, šogad tās ir vairāk nekā 93 tūkstošu kvadrātmetru apjomā, savukārt 2014.gadā 144 tūkstoši kvadrātmetru.

Saremontēto bedru apjoms ik gadu samazinās, jo notiek intensīvi būvniecības un rekonstrukcijas darbi uz asfaltētājiem valsts galvenajiem autoceļiem, kas būtiski ir uzlabojis autoceļu segumu kvalitāti, norāda autoceļu uzturētājs.

CITI ŠOBRĪD LASA

Bedru masveida remonts turpinās uz B uzturēšanas klases autoceļiem, tas tiks pabeigts līdz 15.jūnijam, uz C un D uzturēšanas klases autoceļiem līdz 1.jūlijam. Bedres, kuras rodas no jauna, tiek remontētas visa gada garumā.

Remontdarbi tiek veikti prioritārā secībā, ņemot vērā uzturēšanas klases (A – augstākā uzturēšanas klase, B, C, D – zemākā uzturēšanas klase).

Uzturēšanas klases ir noteiktas ņemot vērā satiksmes intensitāti, sociālekonomisko nozīmi un autoceļu klasifikāciju – valsts galvenie, reģionālie, vietējie autoceļi.

"Latvijas autoceļu uzturētājs" veic bedru masveida remontu
Remontdarbu vietās tiek noteikti īslaicīgi satiksmes ierobežojumi.

Veicot bedru remontu, uz autoceļa tiek izvietotas ātruma ierobežojuma un brīdinājuma zīmes.

Remontdarbu laikā to norises vietā lokāli sašaurina brauktuvi un ierobežo braukšanas ātrumu, attiecīgi 70 km/h un 50 km/h.

Šāds ātruma ierobežojums ir nepieciešams, lai satiksmes dalībnieki neapdraudētu viens otru un darbiniekus, kuri strādā uz ceļa.

Tāpēc “Latvijas autoceļu uzturētājs” aicina autovadītājus ievērot ātruma ierobežojumus un distanci starp transportlīdzekļiem.

Lai ceļu lietotāji savlaicīgi varētu plānot savus maršrutus un rēķināties ar īslaicīgiem satiksmes ierobežojumiem, bedru remontdarbu vietām tiešsaistes režīmā var sekot līdzilietotnē “Waze” un VAS “Latvijas Valsts ceļi” mājaslapas kartē.

LAU veic gandrīz 200 dažādus ikdienas uzturēšanas darbus uz valsts autoceļiem. Uzturamo valsts autoceļu kopgarums ir vairāk nekā 20 000 km, no tiem 9 092 km autoceļu ir ar melno segumu un 10 989 km ir grants autoceļu, kā arī ikdienas uzturēšanas darbi tiek veikti uz vairāk nekā 900 tiltiem.