Konkursa laureāti un pasākuma vadītāji kompāniju “DDB Consulting”, “Gfk Custom Research Baltic”, “PHD Latvia” un “Kapitāls” veidotā  konkursa “Latvijas mīlētākais zīmols” apbalvošanas ceremonijas laikā koncertzālē “Palladium”.
Konkursa laureāti un pasākuma vadītāji kompāniju “DDB Consulting”, “Gfk Custom Research Baltic”, “PHD Latvia” un “Kapitāls” veidotā konkursa “Latvijas mīlētākais zīmols” apbalvošanas ceremonijas laikā koncertzālē “Palladium”.
Foto – LETA

Par mīlētāko zīmolu Latvijā atzīts “Google” 2

Latvijas mīlētāko zīmolu saraksta pirmajā vietā ierindojies zīmols “Google”, trešdien tika paziņots kompāniju “DDB Consulting”, “Gfk Custom Research Baltic”, “PHD Latvia” un “Kapitāls” kopīgi veidotajā “Mīlētāko zīmolu topa” apbalvošanas ceremonijā.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 vārdu īpašniekus, kuri kā magnēti pievelk pretējā dzimuma pārstāvjus
Kokteilis
Septiņi seni vārdi, kurus nevajadzētu dot meitenēm
Putinam draud briesmas, par kurām pagaidām zina tikai nedaudzi 192
Lasīt citas ziņas

Otrs mīlētākais zīmols Latvijā ir “Inbox”, bet trešais – “Swedbank”. “Top10” ceturto vietu ieņem “Youtube”, piekto – “Rimi”, sestajā vietā ierindojas “Facebook”, septītajā – “Lattelecom”, astotajā vietā ir “Skype”, devītajā vietā “Maxima”, bet “Top10” noslēdz “Depo”.

Par 2015.gada unikālāko zīmolu atzīts “Rīgas Melnais balzams”, kvalitatīvākā zīmola statusā ir “Nike”, savukārt kā izdevīgākais zīmols ir noteikts “Supernetto”.

CITI ŠOBRĪD LASA

Žurnāla “Kapitāls” īpašā balva – “Straujāk augošākais zīmols” – tika piešķirta “Statoil”, pētījumu aģentūras “GfK” speciālbalvu – “Zīmols ar potenciālu” – ieguva Latvijas Televīzijas 1.kanāls, bet “PHD Latvija” drosmīgākā zīmola statuss tika piešķirts “Amoralle”.

Lai noskaidrotu mīlētākos zīmolus, šogad aplūkoti 590 zīmoli 52 kategorijās. Lai noteiktu labāko zīmolu, ar interneta starpniecību aptaujāti vairāk nekā 2836 Baltijas valstu iedzīvotāji vecumā no 15 līdz 74 gadiem. Aptauja notikusi šī gada vasarā.

Mīlētāko zīmolu tops tiek veidots kopš 2004.gada un kalpo kā svarīgs atskaites punkts patērētāju attieksmes, dzīvesstila un ieradumu atspoguļošanā. Zīmolu topu veido “DDB Latvia” sadarbībā ar pētījumu kompāniju “Gfk Custom Research Baltic”, “PHD Latvia” un žurnālu “Kapitāls”.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.