Mobilā versija
+7.0°C
Sarmīte, Tabita
Ceturtdiena, 8. decembris, 2016
5. aprīlis, 2013
Drukāt

Par nozaudētu sūtījumu nav jāmaksā


Foto - Anda KrauzeFoto - Anda Krauze

Kopā ar novada avīzi saņēmu “Latvijas Pasta” sūtītu paziņojumu par to, kā Latvijas teritorijā atrast noklīdušu sūtījumu. Ja to nedara ar interneta starpniecību, par to jāmaksā Ls 1,23. Kādēļ man jāmaksā par to, ka pasta darbinieki ir pazaudējuši manu sūtījumu? 
Peniķis Kuldīgā

 

Tā kā atbilde uz šo jautājumu varētu interesēt vairākus ”Latvijas Avīzes” lasītājus, lūdzu publisku atbildi no VAS ”Latvijas Pasts” ārējās komunikācijas vadības daļas vadītāja Egona Ālera:

””Latvijas Pasts” sniedz iespēju klientiem noskaidrot sava sūtījuma (ierakstīta/apdrošināta) statusu, ievadot sūtījuma numuru, kas sastāv no 13 zīmju koda, uzņēmuma mājas lapā. Tomēr vairākums klientu izvēlas saņemt oficiālu papildu izziņu no “Latvijas Pasta” par sūtīto ierakstīto vēstuļu, bandroļu, sīkpaku vai paku izsniegšanu adresātam. Ja pārbaudes laikā tiek noskaidrots, ka sūtījums nav izsniegts adresātam, bet ir nozaudēts, šā tarifa maksa par iesniegumu klientam tiek atmaksāta, jo iesniegums tiek klasificēts kā pamatota sūdzība, tiek arī izmaksāta materiālā atlīdzība par ierakstītas vēstules nozaudēšanu, kā to nosaka normatīvie akti.

Izziņas saņemšanas iesniegums par reģistrēta sūtījuma izsniegšanu adresātam ir maksas pakalpojums, savukārt, ja noformēts pakalpojums “Paziņojums par izsniegšanu” mājas lapā, tas ir bez maksas.

Ņemot vērā, ka reģistrēta sūtījuma ceļu iespējams izsekot, sūtījuma noklīšanas iespēja Latvijas teritorijā ir niecīga. Ja kāds sūtījums tomēr nav sasniedzis adresātu, parasti tam par iemeslu ir neprecīzi norādīta saņēmēja adrese.”

 

 

Pievienot komentāru

Draugiem Facebook Twitter Google+