×
Mobilā versija
Brīdinājums +29.1°C
Aleksis, Alekss, Aleksejs
Otrdiena, 17. jūlijs, 2018
22. janvāris, 2018
Drukāt

Par “Taxify” Jaungadā paaugstinātajiem tarifiem saņemtas 30 sūdzības

Taxify. REUTERS/LETATaxify. REUTERS/LETA

Rīgas domes Satiksmes departaments saņēmis 30 iesniegumus no iedzīvotājiem par taksometru izsaukšanas servisa “Taxify” paaugstinātajiem tarifiem Jaungada naktī, pirmdien vēstīja raidījums “LNT Ziņas”.

Iedzīvotāji steiguši iesniegt iesniegumus par trīs līdz piecas reizes dārgākiem braucieniem jau pirmajā jaunā gada nedēļā, tiklīdz uzzinājuši, ka „Taxify” nav drīkstējis pārsniegt Rīgas domes noteiktos maksimālos tarifus. “Kontroles dienests ir iesācis administratīvo lietvedību, tas nozīmē, ka visi šie iesniegumi tiek izvērtēti, prasīti pierādījumi, lai varētu pierādīt, ka aprakstītā situācija ir tiešām notikusi,” stāsta departamenta pārstāve Una Ahuna-Ozola.

Papildu pierādījumi nepieciešami lielākai daļai iesniegumu, jo nepietiekot ar situācijas aprakstu, nepieciešamas arī čeku kopijas vai bankas izdrukas. Ja papildu pierādījumi tiks iesniegti, lēmumus sola pieņemt ātri, un departamenta eksperti ir pārliecināti, ka vainīgie tiks sodīti. Turklāt rosinātās lietas var palikt ne vien Satiksmes departamentā, kas var sodīt pārvadātājus par pasažieru vešanu neatbilstoši licences kartītē norādītajiem tarifiem. Tās var tālāk tikt sūtītas arī tiesībsargājošām iestādēm, jo atsevišķi gadījumi pagaidām izskatoties aizdomīgi.

Tikmēr “Taxify” pagaidām atturīgi komentē neapmierināto klientu iesniegumus, jo šāda informācija uzņēmumā neesot saņemta. Ja sūdzības būšot, katru gadījumu sola vērtēt atsevišķi. “Protams, ka daži no klientiem bija neapmierināti, jo viņi aplikācijā nebija pārliecinājušies un pārbaudījuši, ka ir palielinātas cenas, tāpēc, iespējams, brauciena beigās viņi bija nedaudz šokēti par to, ka bija jāmaksā vairāk nekā ierasts,” atzīst “Taxify” vadītājs Latvijā Juris Krūmiņš.

Tomēr uzņēmums, neraugoties uz pārmetumiem par noteikumu pārkāpumu un daudzu klientu neapmierinātību, būtu rīkojies tāpat. “Mēs jau bijām pagājušā gadā vienojušies ar Rīgas domes mēru Nilu Ušakovu („Saskaņa”), “Taxify” kompānijas vadītājs Martins [Villigs] ar viņu bija sarakstījies, mums vēl ir pat sarakstes saglabājušās. Tika solīts, ka arī šajā gadu mijā – no 2017. uz 2018. gadu – vairāk nebūs tie tarifu griesti, jo viņi piekrīt, ka tie noteikumi ir diezgan bezjēdzīgi. Tos griestus vajadzētu noņemt nost.”

Satiksmes departamentā norāda, ka sodus, kas var sasniegt pat 700 eiro, būs jāmaksā pārvadātājiem, kas sadarbojas ar „Taxify”, jo tie katrs varējuši izvēlēties, par kādu tarifu vest. Tiesa, ja pārvadātājs jau iepriekš bijis sodīts, tad var palikt pat bez atļaujas sniegt pakalpojumus. Nākotnē gan, iespējams, šādas jezgas vairs nebūs, jo no 1. marta maksimālo tarifu noteikšanu Rīgā plānots atcelt.

Pievienot komentāru

Draugiem Facebook Twitter Google+