Mobilā versija
+0.8°C
Voldemārs, Valdemārs, Valdis
Pirmdiena, 11. decembris, 2017
24. jūlijs, 2014
Drukāt

Par vienpusēju Ukrainas norišu atspoguļošanu sāk lietas pret trim kanāliem

Foto: LETAFoto: LETA

Nacionālā elektronisko plašsaziņas līdzekļu padome (NEPLP) ceturtdien sākusi trīs administratīvo pārkāpumu lietas par iespējamiem pārkāpumiem “Pirmajā Baltijas Kanālā” (PBK), kanālā “Pro100 TV” un “Autoradio Rēzekne”, informē NEPLP.

Lieta pret PBK sākta, jo tā raidījuma “Vremja” 12.jūnija sižetā atspoguļots vienpusējs viedoklis par notikumiem Ukrainā. Līdzīgi pārmetumi ir pret “Pro 100TV” – šī kanāla raidījuma “Kriminalinform” 6.jūnija sižets par Donbasa separātistiem veidots tendenciozi: atspoguļoti tikai separātistu un viņus atbalstošu personu viedokļi, klāsta NEPLP.

Savukārt “Autoradio Rēzekne” gadījumā NEPLP aizdomīgi šķiet neatkarīgā producenta veidotie raidījumi “Golos Rossiji” laikā no šā gada 7. maija līdz 9. maijam. Arī tajos, spriežot pēc Monitoringa centra ziņojumu, atspoguļots vienpusējs viedoklis par notikumiem Ukrainā, lēš padomē.

NEPLP atzīmē, ka saskaņā ar Elektronisko plašsaziņas līdzekļu likumu elektroniskie plašsaziņas līdzekļi nodrošina, lai fakti un notikumi raidījumos tiktu atspoguļoti godīgi, objektīvi, veicinot viedokļu apmaiņu, un atbilstu vispārpieņemtajiem žurnālistikas un ētikas principiem.

Pievienot komentāru

Draugiem Facebook Twitter Google+