Mobilā versija
+6.8°C
Gunārs, Vladimirs, Gunis
Ceturtdiena, 8. decembris, 2016
25. septembris, 2016
Drukāt

Pasažieri ceļā uz Daugavpili trīs stundas pavadījuši neziņā meža vidū bojātā vilcienā (9)

Foto: LETAFoto: LETA

"Latvijas dzelzceļš" 20. maijā prezentē modernizēto maģistrālo dīzeļlokomotīvi.

Vilciena Rīga – Daugavpils pasažieri 23. septembrī bijuši spiesti vairāk nekā trīs stundas pavadīt neziņā meža vidū, turklāt vilcienam tikušas slēgtas arī labierīcības un sastāvā trūcis gaisa, šodien raksta portāls “Delfi”.

Portāla avots, kāda no vilciena aptuveni 90 pasažierēm, pastāstījusi, ka 23. septembra vakarā aptuveni pulksten 20:22 moderno vilcienu reisā Rīga – Daugavpils, divus kilometrus aiz Jersikas stacijas, piemeklējušas tehniskas problēmas, kā rezultātā vilciens uz sliedēm stāvējis trīs stundas.

“Trīs stundas vilciens stāv melnā naktī, tualete nedarbojas, logi neatveras un nav gaisa, dzeramā ūdens nav,” stāstīja sieviete piebilstot, ka valdījusi neziņa – vagona pavadoņi pastāvīgi sazvanījušies ar vadību, kam nav bijis konkrēta rīcības plāna. Vispirms piedāvāts, ka pasažieriem pretī brauks autobusi, tad – ka sastāvu no Nīcgales vilks dīzeļlokomotīve.

A/S “Pasažieru vilciens” Sabiedrisko attiecību daļas vadītājs Egons Ālers apstiprināja, ka incidents noticis reisā nr. 818 Rīga – Daugavpils, norādot, ka atbildība par kļūmi vilciena dzinēja sistēmās jāuzņemas vilciena ražotājam – pilnsabiedrībai”DMU vilcieni” – un bojājums jānovērš.

A/S “Pasažieru vilciens” pārstāvis sola izmaksāt kompensācijas un piešķirt īpašas atlaides par ķīlniekiem kļuvušajiem pasažieriem.

Jāpiezīmē, ka modernizētie vilcieni bojājumus piedzīvo ne jau pirmo reizi. Arī pirms mēneša, 26. augustā, tiesa, pretējā virzienā, agrākā diennakts stundā un Līvānos, vilciens vairākas stundas pavadījis uz sliedēm. Toreiz tehniskās problēmas piedzīvojušajam vilcienam tika nosūtīts cits vilciens, kurā pārsēdināti pasažieri, kas vēlāk nogādāti galamērķī – Rīgā, savukārt pasažieriem tika piedāvātas atlaides nākamajam braucienam jebkurā “Pasažieru vilciena” maršrutā.

Salīdzinoši nenozīmīgas tehniskās problēmas vilciens Daugavpils-Rīga piedzīvoja arī 30. augusta rītā, kad vilcienā ceļā uz Rīgu sabojājās labierīcības, novēroja LA.lv. Pavadonis bija spiests visu ceļu pašrocīgi noskalot ūdeni aiz katra labierīcību apmeklētāja, kā arī pieturēt durvis, kamēr labierīcības tika izmantotas.

21,9 miljonus eiro vērto līgumu par dīzeļvilcienu vagonu modernizāciju pirms divarpus gadiem ieguva trīs uzņēmumi, kas izveidoja pilnsabiedrību “DMU vilcieni”, kuru pārstāv dalībnieki ar specifisku reputāciju. Pirmo – AS “Daugavpils Lokomotīvju remonta rūpnīca” – kontrolē Igaunijas miljonārs Oļegs Osinovskis. Otra pilnsabiedrības dalībnieka – AS “Rīgas vagonbūves rūpnīca” (RVR) – padomes priekšsēdētājs ir Krievijas pilsonis Eduards Boze, bet 33,6% RVR pastarpināti caur kompāniju “EastWest industrial group” kontrolē Rīgas vicemēra Andra Amerika partijas “Gods kalpot Rīgai” valdes loceklis Aleksandrs Brandavs. Trešais modernizētājs – “VRC Zasulauks” – pieder tai pašai RVR (49%) un arī projekta pasūtītājam – PV (50,9%), ziņoja Financenet.lv.

Pievienot komentāru

Komentāri (9)

  1. Vajadzēja darīt kā ārzemēs. Izsaukt taksi un līdz mājai. Pēc tam iesūdzēt tiesā PV. Attieksme tāda kā PSRS…

  2. var kabatas lukturīša gaismā iet sēņot.

  3. Tā viš iet ar tām komputirezētajām atejām, pavadonim jātura ciet durvis lai lietotājs neizskrien laukā ar biksēm pusmastā…

  4. Man gan likās, ka daļa no ķibelēm ir tas, ka vadītāji vilcienu apgūst darba laikā nevis tam speciāli organizētos izmēģinājuma braucienos. Es nezinu, kāpēc tur gaisa nebija, ja tur dabiskai ventilācijai tādas spraugas atstātas, ka ziemā vagonos kupenas veidosies. Interesanti zināt, kas šo brāķi pieņēma.

  5. Ak vai !!!!! Veselas TRĪS STUNDAS trūcis dzeramā ūdens!!! Tiešām ārkārtas stāvoklis.

  6. Labi ka nesabojājās vilciens uz Maskavu.

  7. Vecam krāmam, to pārkrāsojot, jaunu dzīvību neiedvesīs.
    Un tie simti cilvēku, kas laiku pa laikam ieslodzīti ūberkrutajos vagonos regulārajās pv kataklizmās vai nu jau regulāri paliek uz staciju peroniem, kavējot darbu, lidmašīnas, komandējumus utt – tas jau tāds sīkums pret LDZ veiksmes stāstu.

  8. Tadi metalluznju vilcieni tikai Latvija,tapec ar tadiem vispar nebraucu!

Draugiem Facebook Twitter Google+