Janvāra beigās “LA” sumināja vienu no piecām veiksmīgākajām Latvijas pasta nodaļām, kurās sasniegti izcili abonēšanas rezultāti. No kreisās: Rīgas 45. pasta nodaļā pastniece Jeļena Kirsanova, Viktors Fedoroško, Kristīne Pārupe, Tatjana Kuļova, vadītāja Tatjana Gļinka, Rīgas reģiona vadītāja Inese Freidenfelde, operatore Ilze Burkevica un piegādes operatore Jeļena Krumholcs. Visā Latvijā šādi atzīmētas vēl četras – Tārgales, Ērģemes, Saulkalnes un Krapes pasta nodaļas.
Janvāra beigās “LA” sumināja vienu no piecām veiksmīgākajām Latvijas pasta nodaļām, kurās sasniegti izcili abonēšanas rezultāti. No kreisās: Rīgas 45. pasta nodaļā pastniece Jeļena Kirsanova, Viktors Fedoroško, Kristīne Pārupe, Tatjana Kuļova, vadītāja Tatjana Gļinka, Rīgas reģiona vadītāja Inese Freidenfelde, operatore Ilze Burkevica un piegādes operatore Jeļena Krumholcs. Visā Latvijā šādi atzīmētas vēl četras – Tārgales, Ērģemes, Saulkalnes un Krapes pasta nodaļas.
Foto – Karīna Miezāja

Pastniekiem piešķirs viedtālruņus 9

“Pavisam nesen apbraukājām reģionus, kuros apbalvojām labākos pastniekus. Biju pārsteigts par sanākušo cilvēku skaitu. Tas tikai pierāda, ka mūsu pastnieki ir gaidīti, cienīti un novērtēti katrā mājsaimniecībā, īpaši reģionos. Tas pierāda, ka ejam pareizā virzienā un savu darbu izdarām,” atskatoties uz uzņēmuma pērn paveikto, sacīja VAS “Latvijas Pasts” valdes priekšsēdētājs Mārcis Vilcāns.

Reklāma
Reklāma

Ar reformām jāceļ motivācija

Veselam
7 produkti, kas visiem šķiet veselīgi, taču patiesībā tādi nav 16
“Pasažieriem bez sejas maskas var tikt atteikta iekāpšana transportlīdzeklī!” Paziņojums autobusa salonā samulsina braucēju 55
Kokteilis
TESTS. Jūsu īkšķu novietojums, sakrustojot pirkstus, atklāj daudz par jūsu personību
Lasīt citas ziņas

Tikmēr satiksmes ministrs Uldis Augulis uzsvēra, ka uzsāktas būtiskas reformas, lai pasta piegāde būtu droša un kvalitatīva, kā arī celtos darbinieku atalgojums un motivācija. “Svarīgi, lai pasta darbinieki saprot, ka viņu darbs tiek novērtēts, tāpēc uzņēmumā ir bonusu sistēma, braukājam pa reģioniem un apsveicam labākos,” sacīja ministrs.

“Mēs jau sen neesam tikai loģistikas uzņēmums, esam plaša profila kompānija. Domāju, ka nav cita uzņēmuma Latvijā, kas piedāvātu tik plašu pakalpojumu spektru, pārklājumu un nodarbinātu tik daudz darbinieku,” norāda M. Vilcāns.

CITI ŠOBRĪD LASA

Uzņēmums ir arī starptautiski novērtēts. “PriceWaterhouseCoopers” Latvijas uzņēmumu novērtējuši kā labāko eksprespasta sadaļā Baltijā, otro labāko Eiropā un 7. vietā pasaulē. Tomēr viss nav tik rožaini, kā gribētos. Autoparks ir novecojis, algas varētu būt lielākas un darbinieku motivācija – augstāka.

Ar GPS uzmanīs pasta piegādes

Kāds pastnieks “Latvijas Avīzei” sūdzējies par kompānijas vēlmi visas automašīnas, tostarp pastnieku personīgās, kuras tiek izmantotas pasta izvadāšanai, aprīkot ar globālās pozicionēšanas sistēmu jeb GPS. “Kā viņi var piespiest uzstādīt manam auto GPS? Viņi mūs kontrolē katru dienu! Pārbauda ceļazīmes un odometra rādījumus. Turklāt nomas līgumā nav tāda punkta, kas man liktu to obligāti darīt. Saka, ka neatmaksās amortizācijas naudu par nobrauktajiem kilometriem,” vēstulē raksta pastnieks, kurš nevēlas atklāt uzvārdu.

“Latvijas Pasta” valdes priekšsēdētājs norādīja, ka tas tiek darīts, lai varētu sekot pastnieka atrašanās vietai, kas ir svarīgi strīdu gadījumos, ja klients nav apmierināts ar pastnieka darbu, kā arī tas ir viens no drošības mehānismiem, zinot, ka nereti pastnieki ir pakļauti zādzībām. Viņš arī uzsvēra, ka, tā kā uzņēmums sedz amortizācijas maksu, ir vēlme zināt, kā auto tiek izmantots darba laikā. Tāpat GPS strādā kā statistisko datu ievākšanas rīks. “Es labprāt pateiktu, ka, piemēram, šodien pastnieki visā Latvijā veikuši piegādes līdz plkst. 12.00, taču šobrīd tas būtu liels minējums,” sacīja M. Vilcāns.

Viņš arī atklāja, ka plānots visus pastniekus apgādāt ar viedtālruņiem, kas palīdzētu ātrāk veikt darbus un ļautu uzskaitīt paveikto. Viņš gan atzina, ka tas būs liels izaicinājums, jo ne visi lietojot viedtālruņus, bet tāpēc notiks speciālas apmācības. Taču tas būs jāievieš, jo to paredz starptautiskās prasības.