Mobilā versija
-0.7°C
Baiba, Barbara, Barba
Svētdiena, 4. decembris, 2016
29. februāris, 2012
Drukāt

Pauls par “Jauno vilni”: Lai kaut kas notiktu, jārīko jaunas vēlēšanas Jūrmalā

pauls_leta

Lai Jūrmalā kaut kas notiktu un par kūrortpilsētu runātu, jārīko jaunas vēlēšanas, intervijā žurnālam “Lietišķā Diena” norāda komponists Raimonds Pauls, runājot par problēmām, kas kavē festivāla “Jaunais vilnis” (JV) rīkošanu.

“Lai tur beidzot ievēl cilvēkus, kas grib, lai par to Jūrmalu runā. Tam ir jābūt vismaz Eiropas mēroga kūrortam. Bet, lai tas būtu, ir jāstrādā, nevis jāplēšas savā starpā par divām priedēm, ko nedrīkst nocirst. Kad citā Jūrmalas vietā nocirta neskaitāmas priedes, par to neviens neko neteica, bet šeit neļāva divas aiztikt – tie ir tīri saimnieciski jautājumi. Jūrmalas domes vadībai ir jāsatiekas ar JV fīreriem, kuru sarakstā Paula nav, un viss jāizrunā,” skaidro Maestro.

Kā atgādina komponists, līdz šim viņam nācies klausīties par “triecienu Latvijas kultūrai”, “balagānu”, “krievu kultūras sērgu”. “Tā tas bija desmit gadus. Biju vainīgs, ka biju redzams kopā ar organizatoriem. Tagad būšu vainīgs, ka izrādīšos pie tiem, kas to visu likvidē. Tas nav paradokss?!” retoriski jautā Pauls.

Analizējot problēmas, kas kavē JV rīkošanu, Pauls norāda uz atsevišķu personu vēlmi pelnīt “baigo naudu”. “Tagad visi ir sapratuši, ka no tā pasākuma var pelnīt baigo naudu. Kādu naudu pelna viesnīcas, trīskārt palielinot cenas? Cik pelna VIP zona – viens galdiņš maksā 20 000 latu! Varat pats parēķināt, cik sanāk, ja pareizina ar 20 vai 30 galdiņiem.

 

Ir vēl viens jautājums, par kuru runāt ir bīstami – kam tā VIP zona pieder? Cilvēki, kuri to zonu ir nopirkuši, nav vainīgi – tā ir tauta, kas ir diezgan agresīva,” saka komponists, apstiprinoši atbildot uz jautājumu, vai VIP zonu nopirkuši čečenu uzņēmēji.

“Bet es viņiem neko nepārmetu – viņi ir solīdi un kārtīgi to VIP zonu nopirkuši. Konflikts tur sācis veidoties tāpēc, ka viņi ir interesējušies ne tikai par to VIP zonu, bet arī par reklāmu, kas iet caur Krievijas televīziju. Bet ko nozīmē Krievijas reklāmas tirgus? Viena sekunde televīzijā – 30 000 dolāru. Un tās redz 50 līdz 100 miljoni cilvēku. Nav tā, kā pie mums, kad lielāmies, ka dziedošās ģimenes noskatījušies 150 000 latviešu.”

Pauls atturas prognozēt, vai šogad JV Jūrmalā būs. “Nezinu. Es nepārdzīvošu, ja nebūs. Diemžēl. Ir daudzas tādas lietas, kas liecina, ka nebūs. Bet to organizatori var pilnībā izlemt bez manis – man jau ir tik daudz gadu, ka cik tad nu ilgi es tur vēl grozīšos. Bet JV pēc desmit gadu darba var arī iepauzēt kādu gadiņu.”

Pievienot komentāru

Draugiem Facebook Twitter Google+