Mobilā versija
-2.2°C
Niklāvs, Nikola, Nikolajs, Niks
Otrdiena, 6. decembris, 2016
7. jūlijs, 2015
Drukāt

Pētījums: Latvijas Universitāte ir visaugstāk vērtētais izglītības zīmols Latvijā

Foto: LETAFoto: LETA

Latvijas Universitātes ēka.

Latvijas Universitāte (LU) ir visaugstāk vērtētais izglītības zīmols Latvijā, otrajā vietā ierindojas Rīgas Stradiņa universitāte (RSU), trešajā – Rīgas Tehniskā universitāte (RTU), liecina jaunākais pētījums “Meaningful Brands” (“Jēgpilni zīmoli”), kurā izvērtēta pazīstamu zīmolu ietekme uz sabiedrības labklājību.

49% aptaujāto Latvijas iedzīvotāju min, ka LU pozitīvi ietekmē viņu dzīves kvalitāti, 75% apliecina pieķeršanos šim zīmolam, norādot, ka būtu sarūgtināti, ja tas beigtu pastāvēt.

37% aptaujas dalībnieku apgalvo, ka viņu dzīves kvalitāti paaugstina RSU, un 70% būtu noraizējušies, ja šis zīmols vairs nepastāvētu.

66% respondentu pauž, ka viņu dzīves kvalitāti uzlabo RTU, un 22% atzīst, ka būtu uztraukušies, ja šī mācību iestāde vairs nepastāvētu.

“Augstskolām salīdzinājumā ar citu jomu zīmoliem vairs nav tik izteikta saikne starp pieķeršanos un dzīves kvalitātes rādītājiem. Tādējādi var secināt, ka pieķeršanās ir lielāka nekā tas, ko cilvēki reāli saņem pretī no šīm mācību iestādēm. Piemēram, 66% uztrauktos, ja Rīgas Tehniskās universitātes zīmola vairs nebūtu, bet tikai 22% atzīst, ka tas pozitīvi ietekmē viņu dzīves kvalitāti,” sacīja pētījuma autoru pārstāvis, Baltijā lielākās komunikāciju grupas “IDEA Group” vadītājs Latvijā Ģirts Ozoliņš.

Šogad pētījumā kopumā apskatīti 262 zīmoli, tostarp 16 kultūras un izglītības iestāžu zīmoli, kurus vērtēja 2894 respondenti. Pētījums vienlaikus notika 34 valstīs, tajā piedalījās 300 tūkstoši respondentu.

“Meaningful Brands” ir “IDEA Group” un tās pārstāvētās komunikāciju aģentūru grupas “HAVAS” zīmolu vērtējums, kas pēta un atklāj sakarības starp sabiedrības labklājību un zīmoliem gan biznesa, gan cilvēciskajā līmenī.

Pievienot komentāru

Draugiem Facebook Twitter Google+