CSDD publicitātes foto

Pie radariem – bez pārspīlējumiem. Neuzmanīgie jau var gaidīt paziņojumus par sodu 4

Tātad daži stacionārie fotoradari atkal darbojas pilnā apjomā. Ja esat bijis tik aizņemts, ka mediju ziņas par to ne lasījāt, ne redzējāt, tik izklaidīgs, ka nepamanījāt brīdinājuma zīmes un īpašus apzīmējumus uz ceļa klātnes, saņemsiet soda paziņojumu.

Reklāma
Reklāma
TV24
Šoreiz “šefs” ir pielaidis kolosālu kļūdu. Vai Krievijas elite patiesībā gaida Putina nāvi? 41
RAKSTA REDAKTORS
“Šorīt viņi tur stāvēja vairāk nekā pusstundu, diskusijas bija skaļos toņos” – jautājam instruktoram, kuram no šoferiem šādā situācijā ir priekšroka 3
Veselam
8 veidi, kā bērnu izaudzināt par potenciālo psihoterapeita pacientu 18
Lasīt citas ziņas

Vai nu kā senāk – pa pastu ierakstītā vēstulē, vai, izvēloties mūsdienīgu risinājumu un reģistrējoties CSDD mājaslapā internetā, – elektroniskā sūtījumā pēc izvēlētās e-pasta adreses.

“Jauna ēra”? Nepārspīlēsim, negaidīsim pārāk daudz. Šis ir tikai vēl viens mēģinājums atgādināt mums visiem, ka par kaut kādiem ātruma limitiem it kā tomēr esam vienojušies. Un tādēļ tos vajadzētu ievērot. Vienkāršu zīmi var nepamanīt. Vai ignorēt, jo soda iespējamība neliela. Te tā garantēta.

CITI ŠOBRĪD LASA

Tikai šādu vietu pagaidām maz. Jau pagājušajā nedēļā publicētajā sarakstā tātad ir 20 kontroles punkti, visi pagaidām nav pilnībā “aktualizēti”. Lielais darbs, ko veica SIA “RECK” sadarbībā ar mērierīču izgatavotāju Nīderlandes uzņēmumu “GATSO”, turpinās. Saskaņošana, uzstādīšana bija visai sarežģīta, no daudzām organizācijām un institūcijām atkarīga.

Kā liecina CSDD svaigākais publiskais paziņojums, reāli jau darbojas divi – Jelgavas šosejā pie Brankām un jaunās Kokneses šosejas 20. kilometrā. Tas gan, protams, nenozīmē, ka pārējos ignorējam. Pakāpeniski – jau tuvākajā laikā – tiks ieslēgti arī tie. Izzinām, iepazīstam šīs vietas, gatavojamies. Esam rātni. Kādiem vajadzētu būt visur… Cenšamies tomēr arī šajās vietās nebūt pārāk lēni. Nav taču nekādas vajadzības “katram gadījumam” stāties līdz 60 vai 70 atļauto 90 vietā. Tieši pārāk piesardzīgie, nervozie visvairāk bojā kopējo satiksmes noskaņu radaru tuvumā. Un, piedodiet, bet nav jau viņi gluži labi un sabiedrībai draudzīgi. Labāki, protams, par tiem, kuri, zobus sakoduši, iezīmēto zonu izripo, bet tad “atver” vēl niknāk nekā pirms tās.

Ei, varoni! Vai nesaproti, ka šādas izdarības tulkojamas tikai tā – man pie vienas vietas jūsu radari, jūsu noteikumi, jūsu valsts un paši visi jūs arī!?

CSDD atgādina – stacionāro fotoradaru atrašanās vietas tika izvēlētas, izvērtējot simtiem ceļu satiksmes negadījumu statistiku, “melnos punktus” un informāciju par ceļu posmiem ar intensīvu satiksmes plūsmu. Triju gadu laikā vietās, kur paredzēts uzstādīt mērierīces, notikuši 495 ceļu satiksmes negadījumi, cietuši 135 cilvēki, bet bojā gājuši astoņi. Turklāt bojā gājušie ir ne tikai sāpīgs zaudējums tuviniekiem, bet arī valstij, tautsaimniecībai un sabiedrībai kopumā, šajā gadījumā vērtējums naudas izteiksmē ir vairāk nekā četri miljoni eiro zaudējumi.