Mobilā versija
Brīdinājums +7.4°C
Urzula, Severīns
Piektdiena, 20. oktobris, 2017
16. februāris, 2017
Drukāt

Pieaugot cenai, krītas piena produktu pārdošanas apjoms (1)

Foto Reuters/Scanpix/LETAFoto Reuters/Scanpix/LETA

Cenu kāpuma dēļ pircēji piena produktus iegādājas nedaudz, liecina nacionālā pārtikas mazumtirdzniecības tīkla “Elvi” dati.

“Salīdzinot 2017.gada sākuma datus ar attiecīgo laika periodu 2016.gadā, jāsecina, ka piena cenu kāpums atstājis ietekmi uz produktu pārdošanas apjomu – visa veida piena produktus šogad cilvēki iegādājas mazāk, nekā pērn,” atklāj veikalu tīkla pārstāve Laila Vārtukapteine.

Dati liecina, ka ikdienā biežāk lietotajiem produktiem – kefīram, pienam, krējumam, biezpienam pārdošanas apjomi 2017.gadā, salīdzinot ar 2016.gadu, sarukuši 4-6% robežās, visvairāk pārdošanas apjoms kritis sviestam un sveramajam sieram. Cilvēki retāk iegādājas arī jogurtus.

Jau vēstīts, ka patēriņa cenas šī gada janvārī, salīdzinot ar pērnā gada attiecīgo mēnesi, ir kāpušas par 2,9%. Aptuveni pusi no pieauguma nodrošināja pārtikas, tostarp piena produktu, cenu straujš pieaugums, kopumā par 6,8%. Pieaugums ir fiksēts teju visiem pārtikas produktiem.

FM piebilda, ka tas ir straujākais pārtikas cenu kāpums kopš 2011.gada septembra.

Pievienot komentāru

Komentāri (1)

  1. mēs esam malači!

Pasaulē
Draugiem Facebook Twitter Google+