Foto Reuters/Scanpix/LETA

Pieaugot cenai, krītas piena produktu pārdošanas apjoms 1

Cenu kāpuma dēļ pircēji piena produktus iegādājas nedaudz, liecina nacionālā pārtikas mazumtirdzniecības tīkla “Elvi” dati.

Reklāma
Reklāma
Viedoklis
Krista Draveniece: Puikam norauj bikses, meitai neļauj pačurāt. Kādi briesmoņi strādā mūsu bērnudārzos? 115
“Zaļais kurss jau tepat pie sliekšņa.” Vai varētu aizliegt malkas, brikešu un granulu apkuri? 400
TV24
Uzņēmējs nosauc visbirokrātiskākās valsts iestādes, kuras būtu likvidējamas: Šādi es, protams, varu sev audzēt ienaidniekus 88
Lasīt citas ziņas

“Salīdzinot 2017.gada sākuma datus ar attiecīgo laika periodu 2016.gadā, jāsecina, ka piena cenu kāpums atstājis ietekmi uz produktu pārdošanas apjomu – visa veida piena produktus šogad cilvēki iegādājas mazāk, nekā pērn,” atklāj veikalu tīkla pārstāve Laila Vārtukapteine.

Dati liecina, ka ikdienā biežāk lietotajiem produktiem – kefīram, pienam, krējumam, biezpienam pārdošanas apjomi 2017.gadā, salīdzinot ar 2016.gadu, sarukuši 4-6% robežās, visvairāk pārdošanas apjoms kritis sviestam un sveramajam sieram. Cilvēki retāk iegādājas arī jogurtus.

CITI ŠOBRĪD LASA

Jau vēstīts, ka patēriņa cenas šī gada janvārī, salīdzinot ar pērnā gada attiecīgo mēnesi, ir kāpušas par 2,9%. Aptuveni pusi no pieauguma nodrošināja pārtikas, tostarp piena produktu, cenu straujš pieaugums, kopumā par 6,8%. Pieaugums ir fiksēts teju visiem pārtikas produktiem.

FM piebilda, ka tas ir straujākais pārtikas cenu kāpums kopš 2011.gada septembra.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.