Mobilā versija
+4.7°C
Guna, Judīte
Sestdiena, 10. decembris, 2016
6. novembris, 2014
Drukāt

Cik un kad dzert

Foto - Shutterstock.comFoto - Shutterstock.com

To, cik daudz šķidruma cilvēkam vajadzētu uzņemt, var viegli aprēķināt pēc formulas: uz 1 kg ķermeņa masas – 30 ml šķidruma, tas ir, ja sverat, piemēram, 60 kilogramu, diennaktī jāizdzer 1,8 litri. Lielāko daļu diennakts devas vajadzētu lietot dienas pirmajā pusē. Tas īpaši attiecas uz cilvēkiem, kuriem slimas nieres un sirds. Savukārt no ūdens dzeršanas maltītes laikā vajadzētu atturēties tiem, kam ir pazemināta kuņģa skābe. Ļoti svarīgi izdzert 1–2 glāzes ūdens tūlīt pēc pamošanās. Naktī ķermenis atūdeņojas. Katru izdzerto kafijas vai stipras tējas tasi ieteicams kompensēt ar tādu pašu daudzumu ūdens. Vērts ielāgot, ka silts ūdens ātri uzsūcas, līdz ar to strauji remdē slāpes, bet auksts ūdens ir labs urīndzenošais līdzeklis. Speciālisti iesaka ik pēc 20 minūtēm izdzert 150 ml ūdens, ja ir intensīvs treniņš vai cita liela fiziskā slodze.

(Avots: www.hochu.ua)

 

Pievienot komentāru

Draugiem Facebook Twitter Google+