Mobilā versija
+1.2°C
Mirdza, Žanete, Žanna
Ceturtdiena, 23. marts, 2017
20. novembris, 2014
Drukāt

Pirmo “Bordo karotīti” saņem “Aloja-Starkelsen”

bordo_karote

Kartupeļu cietes ražotājs SIA “Aloja-Starkelsen” kļuvis par pirmo uzņēmumu, kas saņēmis tiesības izmantot “Bordo karotīti”. Ar šo pārtikas produktu kvalitātes zīmi “Aloja-Starkelsen” turpmāk marķēs Latvijā ražotās želejas “Citrus”, “Apelsīns” un “Kivi”, informē Latvijas Pārtikas uzņēmumu federācijā (LPUF).

“Mēs ceram, ka patērētāji novērtēs to, ka mūsu produktiem ir piešķirta kvalitātes zīme “Bordo karotīte”. Tas ir apliecinājums, ka mūsu ražotās želejas ir kvalitatīvs produkts, kas atbilst visaugstākajiem standartiem,” sacījis uzņēmuma “Aloja-Starkelsen” vadītājs Jānis Garančs.

LPUF klāsta, ka “Bordo karotīti” piešķir tikai tiem pārtikas produktiem, kuru pilns ražošanas cikls tiek veikts Latvijā, kas atbilst paaugstinātas kvalitātes prasībām un nesatur ģenētiski modificētus organismus.

LPUF padomes priekšsēdētāja Ināra Šure cer, ka uzņēmumi novērtēs “Bordo karotītes” priekšrocības valsts un pašvaldības iepirkumos. Viņa aicina arī citus uzņēmējus būt aktīviem un pieteikties šīs kvalitātes zīmes izmantošanai.

Lai saņemtu “Bordo karotīti”, Pārtikas un veterinārā dienestam jāpārbauda attiecīgais produkts un pēc pozitīva atzinuma jāslēdz līgums ar LPUF par “Bordo karotītes”izmantošanu. Maksa par zīmes izmantošanu vienam produktam ir 70 eiro gadā.

“Bordo karotītes” mērķis ir veicināt kvalitatīvas vietējās izcelsmes pārtikas atpazīstamību vietējā un eksporta tirgū, kā arī veicināt vietējo preču un pakalpojumu īpatsvara palielināšanu publiskajos iepirkumos.

Tiesības lietot kvalitātes zīmi “Bordo karotīte” piešķir LPUF.

Pievienot komentāru

Cerības par noietu Ķīnā gaist: Latviešiem neizdodas iemācīt ķīniešiem ēst piena produktus (10)Vecajai Eiropai neizdevās iemācīt ķīniešiem ēst piena produktus, tas nepadodas arī latviešiem
"Sadales tīkls" iegādāsies 200 000 viedo skaitītāju; uzstādīs visā Latvijā (4)AS ”Sadales tīkls” iegādāsies 200 000 viedo skaitītāju, aģentūrai LETA teica uzņēmuma pārstāve Tatjana Smirnova.
Pasaulē
Pasaule skaitļos. Kuri ir Eiropā pārdotākie auto?Amerikāņu koncerns "General Motors" nolēmis pārdot sev piederošo Eiropas auto zīmolu "Opel" (Lielbritānijā pazīstams arī kā "Vauxhall").
Draugiem Facebook Twitter Google+