Mobilā versija
+0.5°C
Niklāvs, Nikola, Nikolajs, Niks
Otrdiena, 6. decembris, 2016
19. februāris, 2014
Drukāt

Plūsma uz ceļa Tīnūži–Koknese veidojas pamazām, precīzāk vērtēsim vasarā (3)

Foto - LETAFoto - LETA

Rakstot par autoceļa Tīnūži–Koknese tapšanu un atklāšanu, atļāvos izteikt šaubas par vērienīgā projekta rentabilitāti – par to, vai transporta plūsma tajā sasniegs prognozēto un Daugavmalas A6 patiešām atslogos.

Ceļš darbojas trešo mēnesi. Oficiāli saņēmis “A” kategoriju un tiek attiecīgi kopts. “Latvijas Valsts ceļi” (“LVC”) ir veikuši pirmos plūsmas mērījumus (pagaidām epizodiskus, ar pārvietojamām iekārtām), un dažus secinājumus (piesardzīgus, jo datu apjoms mazs un sezonāls) varam izdarīt.

Dzīvība parādās. Dienas aprite ir 2500 – 3500 vienības. Pārvietojamie uzskaites punkti gan neļauj atpazīt kravas transportu, tādēļ nevaram vērtēt, cik no kustības ir projektētāju galvenais “adresāts” – tranzīts, cik apkārtējo apdzīvoto vietu ļaudis, kuri labos apstākļos, iespējams, kļuvuši kustībā aktīvāki. 3500 – tas nav maz. Tā ir aptuveni tāda intensitāte, kāda tiek fiksēta Liepājas un Ventspils maģistrālēs. Bet joprojām krietni mazāka par projekta aizstāvju plānotajiem vismaz 6000 dienā.

A6 (Rīga–Daugavpils) posmā, kuram nu uz Koknesi iespējams braukt garām, patiešām manāma auto skaita samazināšanās (decembrī un janvārī pat par 30%). Nedaudz mazāks tur kļuvis arī “smago” īpatsvars. Taču kategoriskus secinājumus izdarīt vēl nevar, jo ilggadējā “LVC” statistika liecina par diezgan ievērojamām sezonālām plūsmas atšķirībām šajā ceļā. Jāpaskaita vasarā. Tad varēsim vērtēt. Arī par jauno E22 tad dati būs precīzāki, jo pašlaik rit iepirkuma konkurss par stacionāru uzskaites punktu izbūvi, kura uzvarētājam darbi būs jāveic pirmajā pusgadā.

Pievienot komentāru

Komentāri (3)

  1. Trase būtu jāturpina līdz Rīgai, pašlaik labais ceļš beidzas pie Kranciema, bet tālāk tikai pagaidu risinājums līdz Rīgai- lai no rītiem atdurtos pie Rīgas sastrēgumā

  2. Daugavpils šosejā novērojamas tiešām patīkamas pārmaiņas, praktiski pazuduši nekaunīgie virsū braucošie fūristi un milzīgās “astes” ar vieglajiem kas vilkās aiz lēni braucošo fūru kolonnām. Toties ar vieglo tagad var, normāli neskrienot vai nevelkoties izbraukt no Ogres līdz pat Aizkrauklei.

  3. Ziemā smagie vispār, kas var, braukā mazāk, jo tie visi aprīkoti ar vasaras riepām, ar visu no tā izrietošo, jo fizikas likumi, tātad slīdamība, uz tiem iedarbojas ne mazāk, ja ne tieši vairāk atsevišķos momentos.
    Bet citādi, vēl rudenī, salīdzinoši neilgi pēc atklāšanas, brīžiem bija pat ļoti intensīva satiksme. Un tas ir pašsaprotami. Jo vecā D-pils šoseja jau sen ir fiziski un morāli novecojusi. Tāpat kā ir aktuāli nepieciešams šo jauno ceļu turpināt, vispirms līdz Pļaviņu apvedceļam, tad tālāk.

Tomātaudzētāji "Mežvidi" pārstrādās ogas un kaņepes (1)SIA "Latgales dārzeņu loģistika" plāno paplašināt siltumnīcas un attīstīt ogu un pat kaņepju pārstrādi
Putnu gripa pietuvojusies Latvijai (3)Vairākās Eiropas Savienības (ES) valstīs atklāts bīstamais putnu gripas vīruss, un Pārtikas un veterinārais dienests (PVD) norāda, ka ir pamats satraukumam arī Latvijā, sestdien vēstīja raidījums “LNT Ziņas”.
Pasaulē
INFOGRAFIKA: Kuras izmaiņas likumos būtiski ietekmēs tavu ikdienu 2017. gadā? (2)ALGAS, PABALSTI, PENSIJAS NODOKĻI Saeima pieņēmusi vairākas būtiskas izmaiņas likumos, kas no nākamā gada ietekmēs Latvijas iedzīvotāju ikdienu.
Draugiem Facebook Twitter Google+