Foto – LETA

Plūsma uz ceļa Tīnūži–Koknese veidojas pamazām, precīzāk vērtēsim vasarā 3

Rakstot par autoceļa Tīnūži–Koknese tapšanu un atklāšanu, atļāvos izteikt šaubas par vērienīgā projekta rentabilitāti – par to, vai transporta plūsma tajā sasniegs prognozēto un Daugavmalas A6 patiešām atslogos.

Reklāma
Reklāma
Veselam
8 veidi, kā bērnu izaudzināt par potenciālo psihoterapeita pacientu 13
NATO admirālis atklāj, vai ir pazīmes, ka Krievija tuvākajā laikā plāno iebrukt kādā no NATO valstīm
VIDEO. Kāpēc gurķus tin plēvē? Atbilde tevi pārsteigs
Lasīt citas ziņas

Ceļš darbojas trešo mēnesi. Oficiāli saņēmis “A” kategoriju un tiek attiecīgi kopts. “Latvijas Valsts ceļi” (“LVC”) ir veikuši pirmos plūsmas mērījumus (pagaidām epizodiskus, ar pārvietojamām iekārtām), un dažus secinājumus (piesardzīgus, jo datu apjoms mazs un sezonāls) varam izdarīt.

Dzīvība parādās. Dienas aprite ir 2500 – 3500 vienības. Pārvietojamie uzskaites punkti gan neļauj atpazīt kravas transportu, tādēļ nevaram vērtēt, cik no kustības ir projektētāju galvenais “adresāts” – tranzīts, cik apkārtējo apdzīvoto vietu ļaudis, kuri labos apstākļos, iespējams, kļuvuši kustībā aktīvāki. 3500 – tas nav maz. Tā ir aptuveni tāda intensitāte, kāda tiek fiksēta Liepājas un Ventspils maģistrālēs. Bet joprojām krietni mazāka par projekta aizstāvju plānotajiem vismaz 6000 dienā.

CITI ŠOBRĪD LASA

A6 (Rīga–Daugavpils) posmā, kuram nu uz Koknesi iespējams braukt garām, patiešām manāma auto skaita samazināšanās (decembrī un janvārī pat par 30%). Nedaudz mazāks tur kļuvis arī “smago” īpatsvars. Taču kategoriskus secinājumus izdarīt vēl nevar, jo ilggadējā “LVC” statistika liecina par diezgan ievērojamām sezonālām plūsmas atšķirībām šajā ceļā. Jāpaskaita vasarā. Tad varēsim vērtēt. Arī par jauno E22 tad dati būs precīzāki, jo pašlaik rit iepirkuma konkurss par stacionāru uzskaites punktu izbūvi, kura uzvarētājam darbi būs jāveic pirmajā pusgadā.