Populārā preču zīme „Nespresso” oficiāli ienāk Baltijā 0

Pasaulē pazīstamā augstas kvalitātes preču zīme „Nespresso” oficiāli ienāk Baltijas valstu tirgū, un oficiālās izplatīšanas tiesības Baltijas valstīs ir ieguvis „MV GROUP” piederošs uzņēmums „Mineraliniai vandenys”, izveidojot internetveikalu, kas sniedz iespēju arī Baltijas valstīs iegādāties „Nespresso” izstrādājumus daudz plašākā kafijas garšu un aromātu, kā arī kafijas automātu izvēlē.

Reklāma
Reklāma
“Zaļais kurss jau tepat pie sliekšņa,” plāno aizliegt malkas, brikešu un granulu apkuri 69
RAKSTA REDAKTORS
“Šis nav pirmais signāls, ka mūsu valstī kaut kas nav kārtībā” – Horens Stalbe atklāti par sajūtām pēc piedzīvotā uzbrukuma benzīntankā 80
Māte ar šausmām atklāj, ka jaundzimušais bērns, par kuru viņa rūpējās slimnīcā, nav viņas bērns 19
Lasīt citas ziņas

Kā informē „MV GROUP” Korporatīvās komunikācijas projektu vadītāja Kristina Sakavičiene, vienlaikus darbu uzsāk arī „Nespresso klubi” un zvanu centrs, kur vajadzības gadījumā var vērsties ikviens „Nespresso” kafijas cienītājs.

„Mūsu solis elektroniskās komercijas jomā ir pamatots, lai turpmāk noturētu stabilu pozīciju tirgū. Saskaņā ar mūsu statistikas departamenta datiem tiešsaistes tirdzniecība Lietuvā, Latvijā un Igaunijā ar katru gadu aizņem arvien lielāku daļu no mazumtirdzniecības apgrozījuma. Tās apmērs pēdējo piecu gadu laikā ir gandrīz divkāršojies. Arī „Nespresso”, kurš ārzemēs tiešsaistes tirdzniecību attīsta jau vairākus gadus, nav izņēmums. Priecājamies, ka varam uzsākt augstas kvalitātes un īpašu garšu kafijas tiešsaistes tirdzniecību Baltijas valstīs,” stāsta „MV GROUP” vadītājs Marijus Cilčus.

CITI ŠOBRĪD LASA

„Nespresso” tiešsaistes tirdzniecības vadītājs Baltijas valstīs Giedrjus Martusevičs atklāj, ka daļai lietuviešu, latviešu un igauņu augstās kvalitātes Šveices kafija jau ir pazīstama, jo ārvalstu tirgū tā ir labi zināma.

„Pasaulē „Nespresso” kafija un tehnoloģijas ir zināmas jau 50 gadu. „Nespresso” kafija tāpat kā pulksteņi, šokolāde un siers tiek uzskatīta par Šveices kvalitātes simbolu. Ar 1700 patentiem aizsargātie „Nespresso” kafijas automāti un kafija tiek pārdoti vairāk nekā piecdesmit valstīs. Sortimentā ir 24 „Nespresso” kafijas veidi,” skaidro G. Martusevičs.

„Nespresso” ienākšana Lietuvā, Latvijā un Igaunijā nodrošina ērtu iepirkšanos un pilnīgas rūpes par klientiem – dodot iespēju izmantot zvanu centra pakalpojumus un pievienoties slēgtajam „Nespresso” klubam, kurš sniedz dažādas privilēģijas. Piemēram, kafijas kapsulu bezmaksas piegādi „Nespresso” kafijas cienītājiem vai personālu, kurš vienmēr gatavs palīdzēt.

Unikālās formas „Nespresso” kafijas kapsulas 1975. gadā izgudroja šveicietis Ēriks Favre. Mūsdienās šāda veida kapsulas garantē vistīrāko kafijas gatavošanas veidu un nevainojamu rezultātu – kafija un tās sastāvdaļas tiek dozētas pēc attiecīgām specifikācijām.

Pirmais „Nespresso” kafijas automāts C100 tika radīts 1986. gadā. Savukārt mūsdienās kafijas lietotāji var izvēlēties kādu no četriem automātu modeļiem. Pašlaik kafijas kapsulas aizņem 20-40 % no pasaules maltās kafijas tirgus, kurš katru gadu palielinās par piektdaļu.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.