Publicitātes foto

Populārākās dziesmas un citi interesanti fakti no “X Faktora” atlasēm 1

No 8. līdz 13. maijam muzikālā realitātes šova “X Faktors” veidotāji kopā ar šova vadītāju Markusu Rivu apbraukāja Latviju, meklējot dziedošos talantus. Kamēr žūrija vēl veic grūtāko darba daļu, atlasot dalībniekus fināla atlasei, ir apkopoti daži interesantākie fakti no atlasēm!

Reklāma
Reklāma
Notriektā tautumeita 7
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 sieviešu un 5 vīriešu vārdus, kas nes laimi to īpašniekiem 30
SVF: Krievijas ekonomika augs straujāk par visām pasaules attīstītajām ekonomikām 137
Lasīt citas ziņas

Ja paskatās uz šo nedēļu skaitļos un faktos, tad, lūk, pie kādiem secinājumiem nonākts:

• Sešās dienās pabūts sešās pilsētās – Liepājā, Valmierā, Jelgavā, Rēzeknē, Daugavpilī un Rīgā.
• Atlasēs piedalījās 1087 dalībnieki, no kuriem 70% bija sievietes un 30% vīrieši.
• Vairāk nekā puse jeb 677 dalībnieki bija vecumā no 16 – 25 gadiem, bet vecākajam dalībniekam bija 67 gadi.
• Interesanti, ka visizplatītākā nodarbošanās dalībnieku vidū bija ēst gatavošana – daļa bija profesionāli pavāri, citi vēl apgūst šo profesiju, kā arī daudzi atzina, ka vislabāk patīk dziedāt tieši gatavojot ēdienu.
• Klausoties dziesmās un stāstos, kopumā tika pavadītas 42 stundas.
• Pretendentus uzklausīja kopumā septiņi žūrijas locekļi ar pieredzi mūzikas, izklaides un televīzijas industrijās.
• Dzirdētas dziesmas astoņās valodās (latviešu, krievu, angļu, itāļu, franču, spāņu, poļu, armēņu), kā arī latgaļu dialektā.
• Trīs populārākās dziesmas: Antras Stafeckas izpildītā “Vētra nāk”, Adeles (Adele) izpildītā “When we were young” un Džona Leģenda (John Legend) izpildītā “All of me”.

CITI ŠOBRĪD LASA

Jau tuvākajās nedēļās atlases dalībnieki tiks katrs individuāli informēti par rezultātiem.

Par “X Faktoru”
“X Faktors” ir televīzijas realitātes šovs, kura mērķis ir attīstīt jaunus dziedošos talantus. Skatītājiem tā ir muzikāla izklaide un iespēja just līdzi saviem favorītiem, savukārt mūziķiem – pieredzējušu nozares profesionāļu vadībā attīstīt sevi un iegūt klausītāju atzinību, mīlestību un, iespējams, biļeti veiksmīgai mūziķa karjerai. Pasaules pieredze rāda, ka “X Faktora”: dalībnieki pēc šova gūst panākumus un viņu dziesmas nokļūst topu virsotnēs, kļūstot par pārdotākajiem ierakstiem. Šovs TV ekrānos būs redzams kanālā TV3 rudenī.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.