Latvijā
Politika

Portāls: Šlesers regulāri tiekas ar “DB ” izdevēju Maršānu un “Saskaņas” ministra kandidātu 16

Foto – LETA

Bijušais politiķis Ainārs Šlesers, ar viņu saistītajos uzņēmumos ilgstoši strādājošais Jānis Maršāns, kurš formāli izdod arī laikrakstu “Dienas Bizness”, tā komentētājs Sandris Točs un partijas “Saskaņa” tieslietu ministra amata kandidāts Guntars Grīnvalds regulāri tiekas viesnīcā Rīgas centrā, vēsta Baltijas pētnieciskās žurnālistikas centrs “Re:Baltica” un portāls “Tvnet”.

Visi četri kungi piektdien kopā esot dzēruši kafiju viesnīcā “Radisson Blu Hotel Latvija”.

Lūgts komentēt tikšanās mērķi, Maršāns atbildējis, ka Šlesers ir viņa bērna krusttēvs, tāpēc viņi tiekoties regulāri un runājot par visu ko.

Savukārt Šlesers teicis, ka nav deputāta kandidāts, tāpēc “nevar palīdzēt”. Viņš arī nav atbildējis uz jautājumiem, vai “Saskaņai”, viņaprāt, vajadzētu būt valdībā, kā arī, kāda ir viņa saistība ar partiju “KPV LV”.

Grīnvalds komentārus nesniedzis. Tikmēr Točs pēc tikšanās īsziņā atbildējis: “Kā jūs varat zināt, ar ko un kur es runāju – vēl jo vairāk regulāri – tā ir kāda nelikumīgi no specdienestiem iegūta informācija, vai arī jūs mani izsekojat?”

“Re:Baltica” novērojusi, ka visi, izņemot Šleseru, šajā pašā vietā satikušies arī pirmdien. Centra rīcībā esošā informācija liecinot, ka tikšanās šajā restorānā četrotnei notiek regulāri.

Jūlija vidū Šlesers šajā viesnīcā esot ticies ar partijas “KPV LV” deputāta kandidātu Didzi Šmitu, vēl pirms viņš paziņoja par savu iešanu politikā. Šmits “Re:Baltica” teicis, ka vēlējies noskaidrot, vai Šlesers ir saistīts ar “KPV LV”. Saņemtā atbilde esot liecinājusi, ka nav.

“Re:Baltica” novērojusi, ka pēdējās nedēļās sociālajos tīklos izplatīti apgalvojumi, ka ar Šleseru saistītā avīze “Dienas Bizness” izteikti atbalsta partijas “Saskaņa” un “KPV LV” un diskreditē konkurējošās liberālās partijas un politiķus, to skaitā bijušos Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja augsta līmeņu darbiniekus, kuru vadībā savulaik tika ierakstītas tā sauktās “oligarhu sarunas” ar Šlesera piedalīšanos.

Protestējot pret notiekošo, jūlijā darbu avīzē pameta ilggadējā žurnāliste Sandra Dieziņa. “Tas ir viena ārštata autora darbs! Tie visi Toča darbi, likšana uz vāka notiek saistībā ar īpašniekiem. Manā darbā neviens pasūtījuma rakstus nav licis veidot, bet tas, kas notiek, reāli nav pieņemami,” “Re:Baltica” komentējusi Dieziņa.

LA.lv