Horoskopi un mistika

Praktiskā astroloģija: kā katra zodiaka zīme reaģē uz reklāmu 16

Foto – Shutterstock

Auns

(21. marts-20. aprīlis)

Praktiski visi, kas skatās TV, klausās radio vai vienkārši iet pa ielu, tā vai citādi ir pakļauti reklāmas ietekmei. Vienu tā kaitina, citu – uzjautrina, vēl kādam – sniedz informāciju. Taču mūsu psihe nespēj tikt galā ar tik lielu nevajadzīgu ziņu apjomu, tāpēc tas nereti vien kļūst par hroniska noguruma cēloni.

Ir aprēķināts, ka mūsdienu cilvēks vienas dienas laikā saņem tik daudz informācijas, cik viņa pirms pārsimts gadiem dzīvojošais sencis visa mūža laikā. Mēs pat nenojaušam, ka esam kļuvuši par informācijas plūdu upuriem. Kādas var būt sekas? Astrologi, izvērtējot katrai Zodiaka zīmei piederošo cilvēku īpašības, nākuši pie šādām atziņām.

Pārāk lielais reklāmu daudzums šīs zīmes pārstāvjiem izraisa neirozi, alerģiju (uz nervu pamata) un veģetatīvo asinsvadu sistēmas distoniju. Vēl informācijas gūzma viņam var būt par cēloni saaukstēšanās slimībām, Auns var kļūt mazaktīvs, nīgrs, nesabiedrisks. Aunu zīmes pārstāvjiem, kuriem šādas izpausmes parādījušās, jānorobežo sevi no reklāmas avotiem.


Vērsis

(21. aprīlis-20. maijs)
Pārāk liels informācijas daudzums Vēršu zīmē dzimušajiem var būt par iemeslu iedzimtu kaišu izpausmēm, garīgai iztukšotībai, ātrām dusmām. Šādās situācijās Vērsis kļūst emocionāli sasaistīts.


Dvīņi

(21. maijs-20. jūnijs)
Šīs zīmes pārstāvjiem reklāmas pārbagātība slikti ietekmē sirdi, rada asinsrites traucējumus, spēj izprovocēt skandālus. Dvīņi sāk rakņāties savā dvēselē, šaubīties par savām spējām un spēkiem. Aizraujoties ar reklāmu viņi riskē zaudēt paši savu radošo enerģiju.


Vēzis

(21. jūnijs-20. jūlijs)
Vēžiem kā informatīvā plūduma sekas var būt ķildas ar ģimenes locekļiem, strīdi ar kolēģiem, cietsirdīga izturēšanās pret mājdzīvniekiem, īsi sakot, naidīgums. Un nebūs nekāds brīnums, ja viņus piemeklēs zarnu kolikas vai apendicīta lēkme.


Lauva

(21. jūlijs-21. augusts)
Ja Lauva nekādi nespēj saprast, kāpēc viņam radušās problēmas ar nierēm vai urīnpūsli, visticamāk cēlonis šīm kaitēm meklējams visdažādākās informācijas (arī reklāmas) radītajā pārslodzē. Nav izslēgtas arī ādas slimības. Lauvam kļūst grūti saglabāt sevī iekšējo līdzsvaru, viņam kļūst grūtāk komunicēt ar cilvēkiem.


Jaunava

(22. augusts-23. septembris)
Jaunavas zīmē dzimušajiem liekā informācija var izraisīt dzimumorgānu un taisnās zarnas kaites. Iespējamas ķildas ar intīmās dzīves partneri, problēmas ar paškontroli.


Svari

(24. septembris-23. oktobris)
Pārāk lielo reklāmas devu negatīvās sekas šīs zīmes pārstāvjiem ir aknu darbības traucējumi. Tāpat nav izslēgta arī asins sastāva izmaiņas. To, ka notikusi „saindēšanās” ar informāciju, var liecināt nevēlēšanās paplašināt interešu loku, dzīves mērķa zudums, komunicēšanās ierobežošana.


Skorpions

(24. oktobris-22. novembris)
Skorpiona zīmē dzimušie pārāk bieži saaukstējas un neizprotamu iemeslu dēļ viņiem piemetas ādas vai kaulu slimības. Ja Skorpions gandrīz vai pret savu gribu konfliktē ar priekšniecību vai gados veciem cilvēkiem, jūs, ka viņa spēki kaut kur pazūd, tas liecina, ka galva pārslogota ar nevajadzīgu informāciju.

Strēlnieks

(23. novembris-20. decembris)
Regulāri pārdozētā informācija Strēlniekam var izraisīt sirds-asinsvadu un nervu sistēmas kaites, viņi var zaudēt interesi par visu jauno un oriģinālo, spēju radoši risināt dzīves problēmas, var arī pasliktināties attiecības ar draugiem. Ilgstoši sēžot pie televizora vai pētot reklāmas bukletus, Strēlniekam iespējamas asinsspiediena izmaiņas, nemotivētas garastāvokļa izmaiņas.


Mežāzis

(21. decembris-19. janvāris)
Mežāži parasti pārāk uzmanīgi uztver jebkuru no ārējās pasaules nākušu informāciju, bet reklāma viņu kaitina, padara nervozu, un tam kā sekas var būt psihes, endokrīnās un imūnsistēmas traucējumi, saindēšanās ar medikamentiem vai uzturu. Vēl var parādīties arī tieksme pēc alkohola. Mežāzis nespēj atslābināties un iegrimt savā iekšējā pasaulē. Vientulībā esot, viņam var uzmākties drūmas domas un sajūtas.


Ūdensvīrs

(20. janvāris-18. februāris)
Ūdensvīrs var netikt galā ar pienākošās informācijas plūdiem, kā rezultātā viņam var pasliktināties redze, dzirde, var sākties problēmas ar matiem, galvas un sejas ādu. Ūdensvīrs kļūst uzbudināts, agresīvs, zaudē vēlēšanos sasniegt iecerētos mērķus, cenšas visādi nomākt apkārtējos cilvēkus.

Zivis

(19. februāris-20. marts)
Zivīm, kuras reklāmas daudzums ir pārsātinājis, visticamāk, var sākt sāpēt kakls. Iespējamas arī finansiāla rakstura problēmas, piemēram, tās var zaudēt naudu tīra pārpratuma dēļ. Zivis kļūst nepraktiskas, neuzmanīgas pašas pret savām dienišķajām problēmām.

LA.lv