Mobilā versija
+1.2°C
Nanija, Ilgmārs
Ceturtdiena, 30. marts, 2017
2. jūlijs, 2015
Drukāt

Praktiskā astroloģija: kā katra zodiaka zīme reaģē uz reklāmu

1. Auns

1no12
Foto - ShutterstockFoto - Shutterstock

(21. marts-20. aprīlis)

Praktiski visi, kas skatās TV, klausās radio vai vienkārši iet pa ielu, tā vai citādi ir pakļauti reklāmas ietekmei. Vienu tā kaitina, citu – uzjautrina, vēl kādam – sniedz informāciju. Taču mūsu psihe nespēj tikt galā ar tik lielu nevajadzīgu ziņu apjomu, tāpēc tas nereti vien kļūst par hroniska noguruma cēloni.

Ir aprēķināts, ka mūsdienu cilvēks vienas dienas laikā saņem tik daudz informācijas, cik viņa pirms pārsimts gadiem dzīvojošais sencis visa mūža laikā. Mēs pat nenojaušam, ka esam kļuvuši par informācijas plūdu upuriem. Kādas var būt sekas? Astrologi, izvērtējot katrai Zodiaka zīmei piederošo cilvēku īpašības, nākuši pie šādām atziņām.

Pārāk lielais reklāmu daudzums šīs zīmes pārstāvjiem izraisa neirozi, alerģiju (uz nervu pamata) un veģetatīvo asinsvadu sistēmas distoniju. Vēl informācijas gūzma viņam var būt par cēloni saaukstēšanās slimībām, Auns var kļūt mazaktīvs, nīgrs, nesabiedrisks. Aunu zīmes pārstāvjiem, kuriem šādas izpausmes parādījušās, jānorobežo sevi no reklāmas avotiem.

  1. Auns
  2. Vērsis
  3. Dvīņi
  4. Vēzis
  5. Lauva
  6. Jaunava
  7. Svari
  8. Skorpions
  9. Strēlnieks
  10. Mežāzis
  11. Ūdensvīrs
  12. Zivis

Pievienot komentāru

Četras zodiaka zīmes, kurās dzimušie var nekad neapprecētiesSaistības – greznība! Būt par vīru vai sievu – tas nav domāts visiem.
Draugiem Facebook Twitter Google+