Mobilā versija
Brīdinājums -0.4°C
Evija, Raita, Jogita
Sestdiena, 3. decembris, 2016
21. decembris, 2015
Drukāt

Praktiski ieteikumi, kā ēst veselīgi, dzīvojot ar ierobežotiem naudas līdzekļiem

Foto - Shutterstock.comFoto - Shutterstock.com

Nav noslēpums, ka ikdienā ierobežotā laika un nereti arī ierobežoto finanšu līdzekļu dēļ mūsu ēšanas paradumi visai attāli līdzinās uztura speciālistu un mediķu ieteiktajiem. Tā rezultātā bieži vien pārtiekam no pusfabrikātiem, kā arī neveselīgiem un organismam nevērtīgiem našķiem, un uzkodām, kas, gluži likumsakarīgi, ietekmē arī mūsu fizisko un garīgo pašsajūtu, vēstī Wisemindhealthybody.com.

Vakaros, pārrodoties mājās, bieži vien ļaujamies slinkumam un pilnvērtīgas maltītes vietā nobaudām sviestmaizi vai pat izvēlamies ieturēties ārpus mājām, savukārt brīvdienās, baudot atpūtas un izklaides iespējas, izsalkumu remdējam, ļaujoties, piemēram, ātro uzkodu kārdinājumam.

Valda uzskats, ka veselīga dzīvesveida ievērošana ir dārgs prieks, ko atļauties var vien finansiāli nodrošināti un augstu labklājības līmeni baudoši cilvēki. Ekoloģiska pārtika, protams, izmaksā krietni dārgāk, taču, pārdomāti gatavojot ēdienu mājās un izmantojot sezonas produktus, nevis iegādājoties, piemēram, jau gatavus salātus un sviestmaizes, patiesībā varam krietni ietaupīt.

Neraugoties uz faktu, ka mūsdienās teju 50 procentus maltīšu tomēr ieturam ārpus mājas, aizbildinoties ar aizņemtību un laika trūkumu ēdiena gatavošanai pašu spēkiem, pilnveidojot savas kulinārās prasmes un apņemoties sniegt ieguldījumu savā veselībā, varam ievērojami uzlabot mūsu dzīves kvalitāti, tai pat laikā netērējot ievērojamus līdzekļus.

Turpinājumā piedāvājam izplatītākos mītus par ēdiena gatavošanu mājās, kā arī ieteikumus, kā ēst veselīgi pat tad, ja nākas dzīvot ar ierobežotiem finansiālajiem līdzekļiem.

Pirmais mīts: veselīgs ēdiens ir dārgs ēdiens

Pētījumi liecina, ka veselīga uztura ievērošana nebūt nav ekstra, ko atļauties var vien izredzētie. Patiesībā dārgāko preču sarakstu, kas nonāk mūsu iepirkumu groziņos lielveikalos, veido cukurs un to, kā arī kofeīnu saturoši produkti, alkohols un cigaretes, kā arī dažādi našķi. No tā visa atsakoties, mūsu pārtikas iegādei veltītie tēriņi ievērojami saruks, turklāt, iepērkoties apdomīgi un pārdomāti, izvairīsimies no lieku produktu iegādes, nodrošinoties ar to, kas patiešām ir nepieciešams.

Pievienot komentāru

Kad un kāpēc sievietes sāka skūties? Mazs atskats vēsturēJā, sievietes to dara katru dienu, tomēr ne visas zina, kādēļ vispār sabiedrībā sievietēm ir pieņemts skūt, piemēram, paduses un kājas.
Draugiem Facebook Twitter Google+