Latvijas uzņēmums “Vivid Tech” ievieš jaunu tehnoloģisku inovāciju tirdzniecības nozarē.
Latvijas uzņēmums “Vivid Tech” ievieš jaunu tehnoloģisku inovāciju tirdzniecības nozarē.
Publicitātes foto

Preču cenas veikalos var rādīt arī uz ekrāniem. Latvijas uzņēmums ievieš tehnoloģisku inovāciju 0

Uzņēmums “Vivid Tech” ir ieviesis jaunu tehnoloģisku inovāciju mazumtirdzniecības nozarē – interaktīvas cenu zīmes ar skārienjutīgu displeju.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 sieviešu un 5 vīriešu vārdus, kas nes laimi to īpašniekiem 24
Putins ir izmēģinājis jaunu “superieroci”, kādu pasaule “vēl nav redzējusi” 156
Kokteilis
Magnētiskās vētras 2024. gada aprīļa beigām – visbīstamākās dienas
Lasīt citas ziņas
Šāda inovācija līdz šim vēl nekur nav tikusi izmantota, tās radītājs un ieviesējs ir Latvijas uzņēmums.

Pirmās piecdesmit cenu zīmes jau ir uzstādītas veikalā “Spirits and Wine”, kas atrodas “Spice Home”. Jūnijā interaktīvās cenu zīmes būs pieejamas jau visos četros “Spirits and Wine” veikalos Rīgā.

CITI ŠOBRĪD LASA

Interaktīvās cenu zīmes ne tikai sniedz informāciju par preces cenu, bet arī ļauj klientam, kurš to vēlas, iepazīties ar dzēriena garšas buķetes niansēm, receptēm, stāstu par dzēriena tapšanu un tā pirmsākumiem, kā arī ar konkrētās preces atlikumu veikalā.

“Vivid Tech” pārstāvis Andris Lūkins atklāj, ka šāda ideja radusies jau pirms vairākiem gadiem, bet izstrādes process ildzis aptuveni 3 gadus.

“Nekur pasaulē mazumtirdzniecības jomā nav sastopams kas tāds. Jā, ir veikali, kuros papīra cenu zīmes aizstāj digitālas lentas, bet neko vairāk kā informāciju par preces cenu tās nesniedz.”

Veikals “Spirits and Wine” ir pirmais, kurš šo tehnoloģiju ievieš mazumtirdzniecības nozarē un piedāvā klientiem iepazīties ar produktiem pilnīgi citā līmenī.

Interaktīvās cenu zīmes ļauj ražotājam vai izplatītājam pastāstīt savu vēstījumu, tādā veidā radot tiešu saikni ar klientiem.

Tāpat ierīce sniedz arī statistiku par klientu pavadītā laika ilgumu pie preču plauktiem, kas ļauj noteikt dažādas tendences – ierīce apkopo un analizē informāciju par patērētāju uzvedību un paradumiem.

Šāda inovācija veicina ražotāja atklātību pret klientu, sniedzot informāciju vieglā, saprotamā, visiem pieejamā veidā, ļaujot ar to iepazīties, pat nepaņemot produktu no plaukta.

Latvijas uzņēmums “Vivid Tech” ievieš jaunu tehnoloģisku inovāciju tirdzniecības nozarē.
Publicitātes foto

Interaktīvās ierīces atvieglo veikala konsultanta darbu, kā arī samazina kļūdu iespējas, kuras var rasties, mainot papīra preču zīmes.

Ne mazāk svarīgs aspekts – nav jāizmanto ierastais papīrs cenu zīmju nodrošināšanā un to atjaunošanā, tādā veidā lieki neizlietojot dabas resursus. Ar interaktīvu cenu zīmi ir iespējams izcelt atsevišķus produktus, kuriem vēlas pievērst īpašu uzmanību.

Ņemot vērā pasaulē pieaugošās prasības pret caurspīdīgumu ražotāju-patērētāju attiecībās, interaktīvu cenu zīmju izmantošana pārtikas ražotājiem būtu arī kā nākamais solis atklātības veicināšanā – informācija par preces ražošanas detaļām, sastāvu, derīguma termiņu.

Tāpat iespējams ievietot informāciju par pagatavošanas procesu, ieteicamajām piedevām, dzērieniem, kas veidos labu tandēmu ar konkrēto ēdienu.

Interaktīvās preču zīmes nākotnē var arī izmantot, piemēram, kosmētikas veikalos, lai pircēji un pircējas iepazītos ar informāciju par produkta sastāvu, izmantotajām izejvielām, atbilstību konkrētiem ādas tipiem.

Tāpat delikatešu veikalos vai stendos tās ļautu klientam noskaidrot, piemēram, cik svaigs, cik ilgi noturēts ir produkts (vītinājumi, pūdētie, cietie sieri), kāda ir izcelsmes valsts, ar kādām metodēm produkts ir ražots.

Kopumā ļautu ražotājam pastāstīt savu stāstu, ietverot arī sociālo atbildību – testēšana uz dzīvniekiem, darbaspēks, vides aizsardzība, dabas resursu saglabāšana preces ražošanas procesā.

“Vivid Tech” projekts ir izgājis pilnu ciklu Latvijas Biznesa Eņģeļu (LatBAN) ietvaros.

Projekta vadītāji ir piedalījušies ar Latvijas Investīciju un LIAA atbalstu rīkotajā Investīciju piesaistes meistarklasē, apmeklējuši konsultācijas pie “LatBAN” valdes locekļa Jura Birznieka un veiksmīgi pārstāvējuši sevi Investīciju sesijā, kur ieguvuši biznesa partnerus.

Reklāma
Reklāma

“Vivid Tech” ir viens no 23 projektiem, kurā “LatBAN” biedri pērn ieguldīja.

Šī tehnoloģiskā inovācija, kura pircējiem jau ir pieejama “Spirits and Wine” veikalā, ir saņēmusi arī “Altum” līdzfinansējumu.

Tāpat šobrīd tiek virzītas sarunas arī ar ārzemju uzņēmumiem, kuri ir ieinteresēti iegādāties šo produktu – pirmās cenu zīmes jau piegādātas klientam Zviedrijā.

Inovācija darbojas ar bezvadu datu pārraides palīdzību, un interaktīvajā preču zīmē var ievietot jebkāda veida saturu, pielāgojot individuālām vajadzībām un mērķiem. Patlaban vienas uzstādītās ierīces displeja lielums ir 4 collas.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.