Mobilā versija
+5.5°C
Sarmīte, Tabita
Piektdiena, 9. decembris, 2016
26. jūlijs, 2012
Drukāt

Pret četriem “Rīga Taxi” autovadītājiem sākti kriminālprocesi

Foto-LETAFoto-LETA

Trešdien, 25.jūlijā, Rīgas Kriminālpolicijas darbinieki vairākās vietās Rīgā veica pārbaudes, kā rezultātā saistībā ar klientu apkrāpšanu tika sākti kriminālprocesi pret kādas taksometru firmas autovadītājiem. Kriminālprocesi par iespējamu klientu apkrāpšanu sākti pret taksometru firmas “Rīga Taxi” autovadītājiem, šodien apliecināja “Rīga Taxi” valdes priekšsēdētājs Genādijs Aksjonovs.

Aksjonovs pauž gandarījumu, ka policija beidzot ir pieķērusies negodīgo šoferu ķerstīšanai, jo paša spēkiem tas neesot iespējams. “Pieļauju, ka ir ne mazums cilvēku, kuri uzskata, ka ja jau tās ir man piederošas automašīnas, tad es arī noteikti esmu šai krāpniecībā iesaistīts. Patiesībā, tieši es esmu tas, kurš šajā policijas aktivitātē ir visvairāk ieinteresēts, jo ceru, ka tagad gan manu mašīnu taksometru vadītāji, gan arī citu taksometru kompāniju šoferi būs tramīgāki un iepriekšējā šoferu visatļautība mazināsies,” paziņojumā medijiem norāda Aksjonovs.

Viņš pauž cerību, ka policija sodīs arī tos, kas palīdzējuši konkrētajiem šoferiem veikt noziedzīgās darbības. “Tas ikdienas lietotājam nemaz nav tik vienkārši – uzlauzt skaitītāju, kas būtībā ir neliels dators. Un vēl grūtāk ir veikt izmaiņas impulsa ģenerēšanā, kas ļauj vairākkārtīgi paātrināt skaitītāja darbību,” skaidro Aksjonovs.

Pēc “Rīga Taxi” vadītāja teiktā, lai gan oficiāli taksometru vadītāji ir viņa firmas darbinieki, taču taksometru firmās Latvijā un pasaulē taksometru vadītāji ir firmas partneri, kuri no tās īrē aprīkotu taksometru, kā arī izmanto firmas sarūpētās stāvvietas un dažkārt arī klientūru. “Arī es esmu ieinteresēts, lai ar manām mašīnām pasažierus vestu tikai glīti ģērbti, pieklājīga izskata, bet galvenais godīgi šoferi. Taču tā diemžēl nav, un mans darbs ikdienā līdz šim ir vairāk bijis vērsts nevis uz kompānijas attīstību, bet gan cīnoties ar šoferiem un risinot klientu sūdzības,” atzīst Aksjonovs.

Viņš norāda, ka daudzi taksometru vadītāji pakļaujas kārdinājumam, neizturot spriedzi – klientu vairāk nekļūst, bet ikdienas tēriņi – degviela un citi izdevumi – tikai pieaug. “Specifiska vide ir arī lidostas “Rīga” gadījumā, jo par to, ka šajā teritorijā atļauts strādāt “Rīga Taxi” taksometriem, līdzīgi kā pārējām taksometru kompānijām, firmai ik mēnesi jāmaksā 8100 lati. Un šī summa tiek proporcionāli sadalīta uz katru taksometru, un šoferim tā savukārt ir jāatpelna,” skaidro Aksjonovs.

Aksjonovs gan akcentē, ka ne visi taksometru šoferi ir negodīgi – aizturētas tikušas 20 mašīnas, bet tikai četrās no tām tika fiksēts pārkāpums.

Lai gan šī pārbaude bija skārusi tikai “Rīga Taxi” taksometrus, šī uzņēmuma vadītājs uzskata, ka līdzīgas problēmas ir arī citās firmās, tajā skaitā tajās, kuras darbojas lidostā. “Pieredzējušu taksometru vadītāju jau Rīgā vairāk nekļūst, un tos, kurus par līdzīgiem pārkāpumiem mēs esam izmetuši ārā, jau pēc mirkļa var redzēt citās taksometru kompānijās,” uzsver Aksjonovs, piebilstot, ka savulaik rosināta taksometru vadītāju licencēšana, lai negodīgiem šoferiem liegtu iespēju strādāt profesijā.

Pievienot komentāru

Draugiem Facebook Twitter Google+