Mobilā versija
-2.2°C
Baiba, Barbara, Barba
Svētdiena, 4. decembris, 2016
14. jūlijs, 2015
Drukāt

Prezentēts jaunais “Renault Talisman”

Publicitātes fotoPublicitātes foto

Pagājušajā nedēļā netālu no Parīzes īpašā pasākumā preses pārstāvjiem tika prezentēts jaunais “Renault Talisman”.

Šis vidējās klases auto turpmāk aizstās līdzšinējo “Laguna” modeli. Plašākai sabiedrībai “Renault Talisman” pirmo reizi tiks demonstrēts rudenī notiekošajā Frankfurtes autoizstādē, kad tikko atrādītajam sedanam pievienosies arī universālis.

Koncerna “Renault-Nissan” vadītājs Karloss Gons un uzņēmuma galvenais dizainers Lorenss van der Akers kā galvenās “Talisman” pamatvērtības izcēla komfortu, solīdumu un kvalitāti. Tas kārtējo reizi apstiprina mūsdienu autobūves tendenci, kad vidējās klases jeb D segmenta automobiļi, pat tādiem samērā demokrātiskiem zīmoliem kā “Renault”, arvien vairāk tiek orientēti uz premiuma līmeni.

“Renault Talisman” veidots uz “Renault-Nissan” modulārās platformas “CFM”, kas jau ir jaunā “Renault Espace” modeļa pamatā, kā arī ir pazīstama no apvidus automobiļiem “Nissan Qashqai”, “Nissan X-Trail” un “Re­nault Kadjar”.

Vidējās klases sedana kopgarums ir 4,85 metri, platums 1,87 metri, augstums 1,46 metri, bet riteņu garenbāze ir 2,81 metrs. Tas nozīmē, ka jaunais modelis ir par 16 centimetriem garāks un par sešiem centimetriem platāks nekā “Laguna”. Bagāžas nodalījuma tilpums ir 608 litri.

“Renault Talisman” būs pieejams ar 1,6 litru benzīna turbodzinēju, kas atkarībā no versijas attīsta 150 vai 200 zirgspēku jaudu. Tāpat automobilim būs pieejams 1,5 litru dīzeļmotors, kas attīsta 150 ZS, vai 1,6 litru dīzeļdzinējs, kas atkarībā no versijas attīsta 130 vai 160 ZS. Pircēji varēs izvēlēties vai nu sešpakāpju mehānisko pārnesumkārbu, vai septiņpakāpju automatizēto divsajūgu pārnesumkārbu.

Jaunajam “Talisman” būs pieejama “4Control” šasija ar piestūrējošiem aizmugures riteņiem, kā arī “Multi-Sense” sistēma, kas ļauj mainīt regulējumu amortizatoriem, stūres sistēmai un transmisijai. Pavisam paredzēti pieci šasijas elektronikas iestatījumi – “Eco”, “Comfort”, “Neutral”, “Sport” un individualizējamais “Perso”. Pēdējā no tiem autovadītājs cita starpā varēs arī mainīt salona diožu apgaismojuma krāsu (zaļu, sarkanu, baltu, sarkanu vai purpura), mērinstrumentu paneļa grafiku un sēdekļu masāžas intensitāti.

Interjera apdare ir gana kvalitatīva, bet galvenais akcents ir priekšējā paneļa centrā novietotais planšetdatora izmēru monitors. Protams, automobilim būs pieejams ļoti plašs mūsdienīgo drošības un komforta ierīču klāsts.

“Renault Talisman” dīleru autosalonos parādīsies šā gada beigās, kad arī būs zināmas precīzas cenas.

Pievienot komentāru

Radīts paroļu ģenerators, kuru hakeri nevarēs uzlauzt (2)Firma "Everykey", ko atbalstījis pats antivīrusu kompānijas "McAfee" dibinātājs Džons Makafī, izstrādājusi īpašu maziņu ierīci, kura ģenerē jaunu un drošu paroli ikreiz, kad vēlaties ienākt vienā no saviem interneta vietņu profiliem.
Ja gribi tilpumu. "LA" vērtē "Opel Zafira""Opel Zafira" tika prezentēta 1999. gadā un kopš tā laika ir toņa noteicēja septiņvietīgo kompaktvenu klasē. Pavisam šo gadu laikā saražots vairāk nekā 2,7 miljoni dažādu paaudžu Zafira automobiļu.
Vai Latvijas neceļu nākotne? (1)Par gada auto nominēt pikapu? Uz tādu izlēcienu žūrija nez vai būs spējīga
Draugiem Facebook Twitter Google+