PTAC šobrīd vairāk sūdzas par mobilajiem telefoniem, nevis apaviem 1

Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC) iedzīvotāji šobrīd vairāk sūdzas par mobilajiem telefoniem un elektroprecēm, apsteidzot līdzšinējo sūdzību līderi – apavus, piektdien intervijā LNT raidījumam “900 sekundes” teica centra direktore Baiba Vītoliņa.

Reklāma
Reklāma
Notriektā tautumeita 7
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 sieviešu un 5 vīriešu vārdus, kas nes laimi to īpašniekiem 30
Mistika: pie Ukrainas robežas atvēries milzīgs krāteris, ko dēvē par “portālu uz pazemes pasauli” 63
Lasīt citas ziņas

“Mums sūdzības katru gadu ir daudz. Šogad nelielas izmaiņas notikušas, vairs apavi nav pirmajā vietā, bet pirmajā vietā ir mobilie telefoni un elektropreces. No pakalpojumiem – tūrisms,” stāstīja Vītoliņa.

Savukārt kā sāpīgākos gadījumus Vītoliņa minēja ortopēdisko matraču iegādi un Lietuvas tūrisma kompānijas maksātnespēju. “It sevišķi vecākiem cilvēkiem, zvana uz mājām un piedāvā ortopēdiskos, ārstnieciskos matračus izmēģināt, tie maksā milzu naudu, tos atved mājās un tiek parakstīt kredīta līgums. Paldies Dievam, kredīta līgumus ir izdevies atrisināt caur kredīta devēju un ceram visiem patērētājiem palīdzēt,” stāstīja Vītoliņa.

CITI ŠOBRĪD LASA

Tāpat daudzi cilvēki cietuši no Lietuvas tūrisma operatora maksātnespējas, kura ceļojumi iegādāti kolektīvās iepirkšanās portālos. “Tur daudzi cilvēki pazaudējuši naudiņu,” piebilda PTAC vadītāja.

Aģentūra BNS jau rakstīja, ka PTAC pērn saņēmis 2274 sūdzības, kas ir par 1,3% vairāk nekā 2013.gadā.

PTAC izskata patērētāju iesniegumus un sūdzības par patērētāju tiesību pārkāpumiem, sniedz juridisku palīdzību patērētājiem un var aizstāvēt tiesā viņu tiesības un ar likumu aizsargātās intereses.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.