Mobilā versija
Brīdinājums +1.6°C
Antonija, Anta, Dzirkstīte
Trešdiena, 7. decembris, 2016
12. decembris, 2014
Drukāt

Raidījums norāda uz tā izplatītās informācijas izkropļojumiem Krievijas medijā

Foto- LETAFoto- LETA

Telekanāla LNT raidījums “900 sekundes” mikroblogošanas vietnē “Twitter” norādījis, ka Krievijas medijs “Rossijskaja gazeta” sagrozījis raidījumā izplatīto informāciju un pasniedzis to Krievijai izdevīgā gaismā.

“Rossijskaja gazeta” vēsta par LNT kopā ar pētījumu kompāniju TNS veikto aptauju un apgalvo, ka puse no Latvijas iedzīvotājiem, kā arī liela daļa masu mediju pozitīvi vērtē Krievijas īstenoto politiku. Lai pastiprinātu šādus apgalvojumus, izdevums kā “ekspertu” izmantojis prokrievisko politiķi Aleksandru Gapoņenko.

Gapoņenko izteicies, ka Latvijas iedzīvotāji, tostarp liela daļa latviešu, cienot Krievijas rīcību, aizstāvot savas valsts intereses un nepakļaujoties Rietumvalstu spiedienam. Latvijas iedzīvotājiem tas esot ļoti jūtīgs jautājums, jo pašu valsts par nacionālajām interesēm necīnoties, turpinājis Gapoņenko.

Patiesībā TNS aptaujā tika noskaidrots, ka 42% Latvijas iedzīvotāju ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem ir piedalījušies vai dzirdējuši sarunas, kurās kāds no radiem, draugiem vai paziņām aizstāv un/vai pierāda Krievijas īstenoto politiku. 50% aptaujāto nebija dzirdējuši šādas sarunas, bet 8% iedzīvotāju nav spējuši sniegt skaidru atbildi uz šo jautājumu.

Aptaujā 46% respondentu bija atzinuši, ka ir saskārušies ar Krievijas īstenotās politikas aizstāvēšanu un/vai popularizēšanu masu medijos, 44% ar to nebija saskārušies, bet 10% nesniedza atbildi.

Pievienot komentāru

Draugiem Facebook Twitter Google+