Mobilā versija
Brīdinājums +17.1°C
Rudīte, Everts
Otrdiena, 22. augusts, 2017
24. aprīlis, 2017
Drukāt

Raidījums: Rīgas dome priekšvēlēšanu gadā līgumiem ar medijiem atvēlējusi 1,2 miljonus eiro (1)

Foto - Zane Bitere/LETAFoto - Zane Bitere/LETA

Karogi pie Rīgas domes ēkas.

Rīgas dome, tās struktūras un uzņēmumi aizvadītajā priekšvēlēšanu gadā kopumā dažādiem medijiem publikācijām un raidījumiem atvēlējusi 1,2 miljonus eiro, pirmdien vēstīja Latvijas Televīzijas raidījums “Aizliegtais paņēmiens”.

Dažos gadījumos šie raidījumi un publikācijas skaidri nodalīti no mediju satura, citos norādes esot grūti pamanāmas, bet vēl par dažiem līgumiem informācija nemaz netiekot sniegta.

Kā vēstīja raidījums, kopējais Latvijas reklāmas tirgus – televīzijā, radio, internetā, žurnālos un laikrakstos – pērn bijis vairāk nekā 70 miljonu eiro liels, līdz ar to Rīgas pašvaldība ir bijusi ievērojama spēlētāja šajā tirgū.

Piemēram, presē pērn Rīgas dome esot bijusi lielākā reklāmas devēja.

“Aizliegtais paņēmiens” arī norādīja, ka no domes un pašvaldības uzņēmumiem esot problemātiski uzzināt konkrētu laiku un datumus, kad informatīvie materiāli medijos publicēti un par ko tieši ir maksāts.

Pievienot komentāru

Valsts apmaksāto studiju vietu sadale tradīciju varā (1)Darba tirgus prognozes valsts apmaksāto studiju vietu sadali ietekmē tikai daļēji
Draugiem Facebook Twitter Google+