Ekonomika
Bizness

“Rail Baltica” procesā iesaistīs plašāku sabiedrību 16


Dzelzceļa stacija lidostā “Rīga” tiks izvietota uz estakādes, kas stiepsies visā lidostas teritorijā divu kilometru garumā, vienā līmenī ar perspektīvā termināļa reģistrācijas zāli.
Dzelzceļa stacija lidostā “Rīga” tiks izvietota uz estakādes, kas stiepsies visā lidostas teritorijā divu kilometru garumā, vienā līmenī ar perspektīvā termināļa reģistrācijas zāli.
EDZL vizualizācija

Dzelzceļa projekta “Rail Baltica” īstenošanas procesā tiks nodrošināta plašāka sabiedrības iesaiste, aģentūru LETA informēja “Rail Baltica” projekta ieviesējs Latvijā “Eiropas Dzelzceļa līnijas”.

Iepazīstoties ar projekta “Rail Baltica” staciju attīstīšanas norisi Latvijā, vairākas sabiedriskās organizācijas pieņēmušas lēmumu līdzdarboties, lai nodrošinātu plašāku sabiedrības iesaisti “Rail Baltica” īstenošanas procesā.

Šādu apņēmību paudušas invalīdu un viņu draugu apvienība “Apeirons”, apvienība “Pilsēta cilvēkiem”, Latvijas vecāku organizācija “Mammām un tētiem”, kā arī “Latvijas Riteņbraucēju apvienība”.

“Vides pieejamība un ērta mobilitāte ir īpaši svarīgi staciju izveides kritēriji. Konstruktīvā sadarbībā ar nevalstiskajām organizācijām varam rast labākus risinājumus. Tiem jāsekmē sabiedriskā labuma palielināšana,” pauda “Eiropas Dzelzceļa līniju” valdes loceklis Andris Linužs.

Šo trešdien, 22.augustā, plkst.11 “Eiropas Dzelzceļa līniju” birojā, Maskavas ielā 10, iesaistītās puses parakstīs sadarbības memorandu.

Pasākumā piedalīsies Linužs, “Eiropas Dzelzceļa līnijas” Projektu ieviešanas departamenta direktors Kaspars Vingris, invalīdu un viņu draugu apvienība “Apeirons” valdes priekšsēdētājs Ivars Balodis, apvienības “Pilsēta cilvēkiem” valdes priekšsēdētāja vietnieks Mihails Simvulidi, “Mammām un tētiem” valdes locekle Inga Akmentiņa-Smildziņa, kā arī “Latvijas Riteņbraucēju apvienības” valdes priekšsēdētājs Viesturs Silenieks.

Saistītie raksti

“Rail Baltica” projekts paredz izveidot Eiropas standarta sliežu platuma dzelzceļa līniju no Tallinas līdz Lietuvas un Polijas robežai, lai tālāk ar dzelzceļu Baltijas valstis būtu iespējams savienot ar citām Eiropas valstīm.

“Rail Baltica” izmaksas sasniegs 5,8 miljardus eiro, ieskaitot atzaru, ko nolemts izbūvēt starp Kauņu un Viļņu. Daļa izmaksu tiks segtas no Eiropas Savienības līdzekļiem.

LA.lv