Mobilā versija
+3.5°C
Sabīne, Sarma, Klaudijs
Pirmdiena, 5. decembris, 2016
21. oktobris, 2014
Drukāt

Rallija sezona finišē Cēsīs

Foto - Raimonds VolontsFoto - Raimonds Volonts

Aizvadītajā nedēļas nogalē Cēsīs finišēja Latvijas rallija čempionāta sezonas noslēdzošais posms “Rallijs Latvija 2014”.

Šajās sacensībās absolūtajā vērtējumā uzvarēja igauņu Raula Jētsa / Kristo Krāga ekipāža, kas spēja nosargāt pirmajā dienā iegūto līderpozīciju un tuvākos sekotājus – Mārtiņu Svili / Ivo Pūķi – apsteidza par 11 sekundēm. Ātrāko trijnieku noslēdza lietuvieši – Ramūns Čapkausks / Tomas Šipkausks, kuri no uzvarētājiem atpalika 32 sekundes.

Jāpiebilst, ka pirmo piecu vietu ieguvēji startēja ar R5 grupai atbilstoši sagatavotiem pilnpiedziņas automobiļiem, bet sestajā vietā ierindojās ar 2WD klases klasiskās piedziņas “BMW” braucošie Andis Neikšāns / Aivis Aizsilnieks. Neikšāna ekipāža šajā rallijā demonstrēja ļoti stabilu sniegumu, pārspējot daudzus sāncenšus ar krietni ātrākām pilnpiedziņas automašīnām. Neikšāns / Aizsilnieks šajā rallijā ieguva 28 punktus, ar ko bija pietiekami, lai apsteigtu visus savus konkurentus un izcīnītu arī sezonas kausu 2WD grupā.

Intriģējoši notikumi līdz pat sacensību priekšpēdējam ātrumposmam norisinājās N4 grupā, kurā pēc pirmās dienas vadībā atradās Bulantseva / Danilovas ekipāža – viņi cīnījās ne tikai par uzvaru rallijā, bet arī Latvijas čempionāta kopvērtējumā. Lai iegūtu čempionu titulu, Krievijas ekipāžai bija jāuzvar gan rallijā, gan jāiegūst par pēdējā ātrumposma uzvaru pienākošies punkti. Pēc Jāņa Vorobjova / Andra Mālnieka avārijas sacensību pirmajā dienā tieši Bulantsevs / Danilova pārņēma vadību N4 grupā un ar katru veikto kilometru palielināja intrigu – vai ekipāža spēs gūt nepieciešamo punktu skaitu, lai kļūtu par sezonas čempioniem? Atrisinājums nāca rallija priekšpēdējā ātrumposmā, kad automašīnas nolauztā riteņa dēļ viņi bija spiesti izstāties, zaudējot ne tikai iespējamo uzvaru rallijā, bet arī čempionu titulu N4 grupā, kuru ar sezonas gaitā sakrātajiem punktiem izdevās saglabāt Vorobjova / Mālnieka ekipāžai.

R2 grupā izpalika gaidītā spēkošanās starp divām “LMT” Autosporta akadēmijas ekipāžām, jo Emīla Blūma vadīto automašīnu pievīla ātrumkārba un sekoja izstāšanās no sacensībām. Pārliecinošu uzvaru šajā grupā izcīnīja Ralfs Sirmacis / Māris Kulšs, kuriem līdz ar to arī čempionu tituls. “LMT” Autosporta akadēmija izcīnīja arī uzvaru komandu vērtējumā.

Rallijsprinta ieskaitē par uzvarētājiem kļuva Nebars / Berķis (“4WD Open”), Jeršovs / Bērze (“4WD”), Rovanpera / Pietilainens (“2WD Open”) un Cielēns / Rambols (1600 grupa).

Pievienot komentāru

Ar motorizētu čemodānu var sasniegt ātrumu 13 km/hJa kādreiz lidostā radusies nepieciešamība dažu minūšu laikā nokļūt no viena termināļa uz otru, lai paspētu uz savu reisu, lielisks sabiedrotais būs motorizētais čemodāns "Modobag".
Radīts paroļu ģenerators, kuru hakeri nevarēs uzlauzt (2)Firma "Everykey", ko atbalstījis pats antivīrusu kompānijas "McAfee" dibinātājs Džons Makafī, izstrādājusi īpašu maziņu ierīci, kura ģenerē jaunu un drošu paroli ikreiz, kad vēlaties ienākt vienā no saviem interneta vietņu profiliem.
Ja gribi tilpumu. "LA" vērtē "Opel Zafira""Opel Zafira" tika prezentēta 1999. gadā un kopš tā laika ir toņa noteicēja septiņvietīgo kompaktvenu klasē. Pavisam šo gadu laikā saražots vairāk nekā 2,7 miljoni dažādu paaudžu Zafira automobiļu.
Vai Latvijas neceļu nākotne? (1)Par gada auto nominēt pikapu? Uz tādu izlēcienu žūrija nez vai būs spējīga
Draugiem Facebook Twitter Google+