Mobilā versija
+4.1°C
Sabīne, Sarma, Klaudijs
Pirmdiena, 5. decembris, 2016
6. februāris, 2012
Drukāt

Rēķini kavējas…

Jau kopš augusta “Lattelecom” rēķinus saņemu neregulāri. Kad mēnesis iet uz beigām, zvanu pat vairākas reizes, lūdzu atsūtīt. Rēķinu saņemu jau pēc apmaksas termiņa, tādēļ man regulāri uzrēķina parādu. “Lattelecom” aizbildinās, ka rēķinus izsūta laikus, bet par piegādēm viņi neatbildot. Kam tad prasīt atbildību?

Kur pazūd rēķini? No pastkastes man nekas nepazūd, laikrakstus un žurnālus vienmēr saņemu laikus.
Vai varu panākt, lai man atdod ne manas vainas dēļ aprēķinātās un samaksātās soda naudas? Kā rīkoties?
 Silvija Rudzīte Rīgā

 

“Lattelecom” uzziņu dienestā paskaidroja, ka agrāk rēķinus pa pastu piegādāja firma “Post Service”, tagad to dara “Latvijas pasts”, un cerams, piegādās savlaicīgi. Vēstules autorei “Lattelecom” rēķinus izraksta 5. datumā, tātad tos vajadzētu saņemt līdz 10. datumam. Rēķins jāapmaksā līdz 19. datumam. Ja līdz 10. datumam rēķinu neesat saņēmusi – zvaniet uz “Lattelecom” informatīvo tālruni 177!

Ja cilvēkam bankas kontā regulāri ienāk nauda (piemēram, alga vai pensija), “Lattelecom” piedāvā noslēgt līgumu par rēķina automātisku nomaksu. Tad tos pa e-pastu sūtīs bankai, kura visu savlaicīgi apmaksās no jūsu konta.

“Lattelecom” piedāvā mainīt arī rēķina apmaksas datumu uz citu, klientam izdevīgāku, piemēram, pieskaņojot to algas vai pensijas saņemšanas dienai.

Agrāk aprēķinātās soda naudas “Lattelecom” jums neatdos…

 

Pievienot komentāru

Draugiem Facebook Twitter Google+