Mobilā versija
Brīdinājums +2.4°C
Oļģerts, Aļģirds, Aļģis, Orests
Piektdiena, 20. janvāris, 2017
6. novembris, 2013
Drukāt

Reklāmu pielāgo pircēju sejām

Foto - AFP/LETAFoto - AFP/LETA

Britānijas lielākais mazumtirgotājs “Tesco” savās degvielas uzpildes stacijās uzstādīs ekrānus, kas skenēs patērētāju sejas, lai reklāma varētu tikt piemērota katram atbilstoši vecumam un dzimumam.

Pasaulē trešā lielākā lielveikalu ķēde uzstādīs augsto tehnoloģiju ekrānus pie kasēm 450 “Tesco” degvielas uzpildes stacijās visā Britānijā, informēja digitālās reklāmas kompānija “Amscreen”, kas izstrādāja tehnoloģiju. Ekrāni nosaka pie kases pienākošā pircēja seju un pēc tās arī dzimumu un aptuveno vecumu. Tad uz ekrāna parādās reklāma, kas veidota atbilstošajai demogrāfiskajai grupai. Privātuma aizstāvji nosodījuši “Tesco” lēmumu izmantot “OptimEyes” tehnoloģiju un aicinājuši mazumtirgotāju informēt klientus, kad tos tādā veidā mēģina skenēt. “Amscreen” uzstāj, ka tehnoloģija nepārkāpj personas privātumu un “atbilst datu aizsardzības prasībām”.

Pievienot komentāru

Itālijā pēc lavīnas atrod izdzīvojušosGlābēji Itālijā turpina meklēt apmēram 30 cilvēkus, kurus ceturtdien kalnu viesnīcā apraka lavīna. Itālijas ziņu aģentūra ANSA vēsta, ka glābēji lavīnas apraktajā
Interneta hits Igaunijā: "Esmu krievs, bet mīlu Igauniju" (8)Igaunijas interneta lietotāju vidū lielu interesi dažu dienu laikā izpelnījusies Narvas repera Jevgeņija Ļapina igauniski un krieviski dziedātā dziesma “Olen venelane” (“Esmu
Draugiem Facebook Twitter Google+