Mobilā versija
-1.7°C
Niklāvs, Nikola, Nikolajs, Niks
Otrdiena, 6. decembris, 2016
6. novembris, 2013
Drukāt

Reklāmu pielāgo pircēju sejām

Foto - AFP/LETAFoto - AFP/LETA

Britānijas lielākais mazumtirgotājs “Tesco” savās degvielas uzpildes stacijās uzstādīs ekrānus, kas skenēs patērētāju sejas, lai reklāma varētu tikt piemērota katram atbilstoši vecumam un dzimumam.

Pasaulē trešā lielākā lielveikalu ķēde uzstādīs augsto tehnoloģiju ekrānus pie kasēm 450 “Tesco” degvielas uzpildes stacijās visā Britānijā, informēja digitālās reklāmas kompānija “Amscreen”, kas izstrādāja tehnoloģiju. Ekrāni nosaka pie kases pienākošā pircēja seju un pēc tās arī dzimumu un aptuveno vecumu. Tad uz ekrāna parādās reklāma, kas veidota atbilstošajai demogrāfiskajai grupai. Privātuma aizstāvji nosodījuši “Tesco” lēmumu izmantot “OptimEyes” tehnoloģiju un aicinājuši mazumtirgotāju informēt klientus, kad tos tādā veidā mēģina skenēt. “Amscreen” uzstāj, ka tehnoloģija nepārkāpj personas privātumu un “atbilst datu aizsardzības prasībām”.

Pievienot komentāru

Draugiem Facebook Twitter Google+