Remontēs un piekrāsos Rīgas veloceliņus 0

Rīgas domes Satiksmes departamentam līdz 3.jūlijam uzdots apkopot informāciju par remontdarbiem, kas nepieciešami Rīgas veloceliņiem, un aprēķināt remontu izmaksas.

Reklāma
Reklāma
“Zaļais kurss jau tepat pie sliekšņa,” plāno aizliegt malkas, brikešu un granulu apkuri 382
TV24
Uzņēmējs nosauc visbirokrātiskākās valsts iestādes, kuras būtu likvidējamas: Šādi es, protams, varu sev audzēt ienaidniekus 30
Māte ar šausmām atklāj, ka jaundzimušais bērns, par kuru viņa rūpējās slimnīcā, nav viņas bērns 19
Lasīt citas ziņas

Rīgas mērs Nils Ušakovs (SC), viņa vietnieks Andris Ameriks (GKR) un Satiksmes departamenta speciālisti kopā ar Latvijas Riteņbraucēju asociāciju un atbildīgo pašvaldības institūciju pārstāvjiem 18.maijā devās inspekcijas braucienā pa vecāko galvaspilsētas veloceliņu “Vecrīga-Imanta-Jūrmala”. Brauciena laikā amatpersonas konstatēja, ka celiņa stāvoklis nav dramatisks, lai gan ir nepieciešams veikt vairākus uzlabojumus.

Pirmkārt, šogad tiks atjaunots veloceliņa marķējums, gan uz Imantas veloceliņa, gan Berģu veloceliņa posmā no Rīgas 1.slimnīcas līdz Brīvības ielai, kā arī veloceliņa posmā pa Zigfrīda Annas Meierovica bulvāri no Bastejkalna gar Nacionālo teātri līdz pat Vanšu tiltam. Tāpat tiks sazīmēti veloceliņu tīkli mikrorajonos pa ietvēm un platāko brauktuvju malām. “Mikrorajonos velosipēdisti, autovadītāji un gājēji normāli sadzīvo, jo satiksmes intensitāte ir mazāka, bet jebkurā gadījumā tas nāks tikai par labu un neprasa īpašas investīcijas,” norādīja Ušakovs.

CITI ŠOBRĪD LASA

Atjaunojot marķējumu, uz veloceliņiem tiks izvietotas divu veidu zīmes – viena informēs par celiņa esamību, otra brīdinās, ka tas nav paredzēts staigāšanai.

Tāpat tiks arī domāts par bedru likvidēšanu un apmaļu nolīdzināšanu tā maršrutā, turklāt jau esošās uzbrauktuves jāpaplatina, nolīdzinot tās visā trotuāra platumā.

Vairākās vietās zīmes, kas apzīmē veloceliņu, atrodas tieši pa vidu tam, un tās jāpārvieto, tāpat arī reklāmas stendi. Dažās vietās nepieciešams ar atbilstošām zīmēm aprīkot vietas, kur veloceliņš šķērso ielas. Tāpat ir nepieciešams uzstādīt virziena norādes.

Atsevišķās vietās drošības uzlabošanai varētu tikt nedaudz mainīts veloceliņa maršruts. Piemēram, vietā pie Vanšu tilta, kur automašīnas no Citadeles ielas uzbrauc uz tilta, velosipēdiem brauktuvi šķērsot ir sarežģīti, tāpēc šo vietu riteņbraucēji varētu apbraukt pa Citadeles un Muitas ielas gājēju pāreju. Tilta pretējā pusē, kur, nobraucot no Vanšu tilta, veloceliņš atduras Pils ielā pie Latvijas Bankas ēkas un tur beidzas, celiņš tiks sakārtots, kad tiks pabeigts Daugavgrīvas ielas šķērsojums. Tad Mārupītes veloceliņš tiks savienots ar Jūrmalas veloceliņu.

Pašvaldībā notiek darbs pie veloceliņa projektēšanas uz Bolderājas pludmali, nākamgad tiks pabeigts veloceliņš uz Vecmīlgrāvi un Vecāķiem, kā arī tiks pabeigts veloceliņš “Centrs-Ķengarags-Rumbula-Dārziņi”.

Reklāma
Reklāma

Velotrase “Vecrīga-Imanta-Jūrmala” ir vecākais veloceliņš Rīgā, kas posmā Imanta-Jūrmala tapis jau astoņdesmitajos gados. Trases turpinājums no Imantas līdz Vecrīgai izbūvēts 2001.gadā. Veloceliņa maršruts savieno Rīgas centru ar Ķīpsalu, Āgenskalnu, Dzirciemu, Imantu un Zolitūdi. Tā maršruts sākas no Vanšu tilta tālāk ved pa Daugavgrīvas ielu, Kliņģeru ielu, Kuldīgas ielu, Slokas ielu, Kandavas ielu, Jūrmalas gatvi un Imantas 2. līniju, un tālāk gar dzelzceļa sliežu ceļu līdz pilsētas administratīvajai robežai, kur cauri Babītes novada pašvaldības teritorijai turpinās veloceliņš uz Jūrmalu. Veloceliņa kopējās trases garums Rīgas teritorijā ir 13 kilometri.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.