Rīgā norisinās skolēnu mācību uzņēmumu gadatirgus “Cits Bazārs” 0

Lai rastu iespēju skolēniem attīstīt savas biznesa idejas, kā arī tirgot pašu ražoto produkciju, šodien atklāts starptautisks divu dienu festivāls, kura laikā Rīgā pulcēsies 102 skolēnu mācību uzņēmumi no 13 valstīm, informā pasākuma rīkotāji.

Reklāma
Reklāma
Krievija uzbrūk Ukrainai ar “brīnumieroci”. Ar to varētu tikt galā tikai F-16 144
TV24
“Viņi ir gatavi uz visādām neģēlībām.” Kas mudinātu Putinu pieņemt lēmumu uzbrukt NATO?
Veselam
Neviens to pat nenojauta – pasaulē populāros kosmētikas produktos vēzi izraisošas ķīmiskas vielas 800 reižu pārsniedz normu 33
Lasīt citas ziņas

Festivāla laikā tirdzniecības centrā “Domina Shopping” notiks arī tirgošanās pasākums “Cits Bazārs”, kurā interesenti varēs apskatīt un iegādāties dažādus unikālus un inovatīvus skolēnu izgatavotus priekšmetus mājai, skaistumam un labsajūtai no visas pasaules. .

Apmeklētājiem būs iespēja iegādāties dažādus interesantus un noderīgus priekšmetus, piemēram, inovatīvu “hands–free” zobu suku, unikālas rotaslietas, speciālas somas iepirkšanās ratiņiem, balansa dēļus ar spēles elementiem, kreklus un somas jebkurai gaumei vai lietussargus saviem četrkājainajiem mīluļiem.

CITI ŠOBRĪD LASA

Pasākumā piedalīsies skolēni no 13 pasaules valstīm – Austrijas, Beļģijas, Dānijas, Igaunijas, Izraēlas, Itālijas, Krievijas, Nīderlandes, Norvēģijas, Somijas, Turcijas, Zviedrijas, kā arī trīs uzņēmumi no Latvijas. Latviju pārstāvēs skolēnu mācību uzņēmumi no Madonas Valsts ģimnāzijas un Valmieras tehnikuma.

Trešo gadu projekta “Central Baltic Student Enterprises without Borders” ietvaros gadatirgū savu produkciju reklamēs un pārdos 21 četrvalstu (Igaunija, Latvija, Somija, Zviedrija) kopuzņēmums.

Pasākuma mērķis ir nodrošināt Eiropas Skolēnu mācību uzņēmumiem praktiskās uzņēmējdarbības pieredzi starptautiskā līmenī, vienlaikus sniedzot iespēju Latvijas jauniešiem iedvesmoties uzņēmējdarbībai un gūt pieredzi no vienaudžiem citās valstīs.

Skolēnu mācību uzņēmumi, kuri piedalīsies festivāla ietvaros notiekošajā gadatirgū, tiks vērtēti sešās galvenajās nominācijās: Inovatīva biznesa ideja, Sociāli atbildīgs bizness, Labākā pārdošanas komanda, Labākais stends, Labākā video reklāma un 2018. gada labākais SMU – festivāla galvenais uzvarētājs, kas būs ieguvis lielāko kopējo punktu skaitu visās kategorijās.

Vērtēšanu veiks pieredzējusi vietējā un starptautiskā biznesa profesionāļu un akadēmisko spēku komanda, kuru pārstāvēs Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra, Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kamera, RTU Riga Business School, inbox.lv, Biznesa augstskola Turība, Latvijas Universitāte un LU studentu Biznesa inkubators, Jelgavas Biznesa inkubators, Pars Advert, Gateway&Partners, TechChill Foundation, MRS grupa, Latvijas valsts meži, biznesa pārstāvji Domina Shopping, Printful un JAL programmu absolventi.

Reklāma
Reklāma

Festivāls Rīgā norisinās jau desmito gadu, un to organizē lielākā Latvijas izglītības organizācija Junior Achievement Latvija (JA Latvija, JAL)