Mobilā versija
Brīdinājums -1.4°C
Voldemārs, Valdemārs, Valdis
Sestdiena, 10. decembris, 2016
1. oktobris, 2015
Drukāt

Audio: Rīgas skolā tēvs iekausta meitas klasesbiedreni (40)

Foto - Shutterstock.comFoto - Shutterstock.com

Ilustratīvs foto

Sociālajā tīklā “Facebook” izplatīta informācija par kādu gadījumu, kad kāds tēvs Rīgas 47.vidusskolā sitis bērnu; policija saistībā ar notikušo sākta administratīvā lietvedība.

Kāda sieviete sociālajā tīklā raksta, ka ceturtdien skolā ieradies kāds vīrietis, kurš ar siksnu sācis sist kādu astotās klases skolnieci, kas esot viņa meitas klasesbiedrene.

Savukārt Valsts policijas pārstāve Diāna Lūkina aģentūrai BNS skaidroja, ka saistībā ar notikušā sākta administratīvā lietvedība par fizisku un emocionālu vardarbību pret bērnu. Policija noskaidro notikušā apstākļus.

Par šādu pārkāpumu var izteikt brīdinājumu vai uzlikt naudas sodu līdz septiņdesmit eiro.

Pievienot komentāru

Komentāri (40)

  1. Atbalstu tēvu,jo esmu saskārusies tieši ar tādu situāciju,bet man nebija vīra,kas aizstāvētu manu bērnu,tāpēc cieta visu pamatskolas un vidusskolas laiku no vienaudžu apsaukāšanas,labums bija tas,ka bija spēcīga un varēja dot pretī,bet tas neglāba no apsaukāšanas :bomze,begemots un t.t.Skolas netiek galā ar bezkaunīgo,augstprātīgo,visvareno vecāku bērnu neiecietību pret vienaudžiem un slēpj šos gadījumus,jo tie apsaukātāji ir ietekmīgu vecāku bērni-egoisti.

  2. Ievas teti pilnigi atbalstu.nekas tur tads nenotika,bishkji ar siknu viena bravuriga skukjene dabuja,jo,izskatas, sen bija laiks.Neaudzinata un rupja ta Sara.Ja manejais shita izrunatos ar pieugushajiem ,neaizstavetu neparko.Audzinashanai kaut kaadai jabut.

  3. Malacis tētis,aizstāv savu bērnu,es,atceroties savu bērnību skolā būtu tikai priecīga par tādu aizstāvēšanu.
    Ja vecāki nevar bērniem iemācīt otru cienīt,tad lai to mēģina darīt citu bērnu vecāki.

  4. Izskatās psihopāta tētuka drauģeļi vai viņa meitiņas draugi plosās arī internetā.
    Skolotājs (un arī direktore) ir publiski vētāms vai vispār patriecams. Ja nu nav tai kazai piena, tad nav. Tukša vieta viņš ir, nevis pedagogs. 1) ja nu ir tik nopietns konflikts, vai tad audzinātājam to nevajadzēja pamanīt (tām sociālajām pedagoģēm vispār vajadzēt atmaksāt algu atpakaļ valsts budžetā) b) viņš stāv blakus psihopātam un nespēj izvadīt to psihopātu no klases, ļauj sist 13 gadīgu meiteni, bet pats spēj tikai smilkstēt.

    • aizstāvis atradies! Tāda sāra bija pelnījusi pa pakaļu un nevis vienu uzšāvienu, bet vairākus. Un par tām pieaugušam cilvēkam veltītām pērlēm vēl pamatīgu pļauku. Kad parādījās pārspēks, tad samīza! Kad barā pati otram uzbruka, tad bija varone!

      • Kad parādījās pārspēks, tad samīza! Kad barā pati otram uzbruka, tad bija varone! Tur jau līdz kliņķim utēns aizlaists.Diemžēl dažam cilvēkveidīgam sārelēnam bioloģiskā attīstība aizkavējusies, jo saprot tikai tad, kad ir pārspēks un iešauj fiziski.Tas nozīmē, ka ģimene nav normāla kā tāda, ja šāds zvērēns izaudzis: vai nu izlaista līdz kliņķim vai vecāki neliekas ne zinis vai arī ģimenē tiek producēta/pielietota vardarbība.

  5. Te nu tikpat liela atbildība pienākas skolotājai, kura pieļāva šāda agresīva smerdeļa ālēšanos klasē. Katrā skolā taču tagad dežūrē pašvaldības policists – kāpēc nekavējoties netika izsaukts tas, lai savalda to aptrakušo? Un ar kādām tiesībām viņš vispār atradās klasē? Pedagogs atrdies! Ļoti labi, ka notikušais ir fiksēts vismaz audioierakstā – jācer, ka cietušās meitas vecāki darīs visu, lai šāds divdesmittētu piesaucējs un saprastmācītājs saņemtu pēc pilnas programmas.

    • Konflikts starp meitenēm bija ILGSTOŠS un notika SKOLĀ. Atbildīgie ir PEDAGOGI!
      Vai tad bija jāsagaida, kamēr tā debīlā Sāra tiešām nogrūdīs Ievu pa trepēm, lai viņa lauž kaklu? …. !!! Nez, ko tad visa tā kompānija dziedātu.
      Malacis tēvs, kas aizstāvēja savu bērnu, kamēr nav noticis kas neatgriezenisks.

    • kad tādas sāras uzbruks tavieb bērniem, tad parunāšim!

    • tieši vairāk ir jāpapēta Sāras ģimene, jo tajā kaut kas nav kārtībā, ja jau šādi dzīvnieciski instinkti attīstās. Tādu kā Sāru pie sevis darbā neņemtu!

  6. skolotājiem taisnība – lai berni paši mācās sevi aizstāvēt – tapēc jau tā ir skola. Amerikā ik pa laikam kādu nošauj, ja citādi nemak aizstāvēties

  7. nedomāju, ka pareizi bija krāmet tai sīkajai izlaistenei, jo viss mums taču pret vardarbību pret bērniem. Es reālu kašķi uztaisītu skolas administrācijai iesaistot policiju par vardarbību pret savu bērnu un to visu palaistu tīklā, izčakarējot publiski gan to Sāru, gan viņas ** tēvu ar māti

  8. vispār pēc teksta abi vienā prāta līmenī, saruna ne par ko…. cik vienam prāta tik otram

  9. sist svešu bērnu nav ok. vardarbība vispār nav ok. tāpat emocionālā. pieaugušiem jābūt gudrākiem un izdomāt citādi kā pārmācīt tos, kurus vecāki neaudzina, un tādi veidi ir! tāpat mācīt savus bērnu neļaut kāpt sev uz galvas, un ne jau ar dūru vicināsanos! mēs tomēr neesam mērkaķu līmenī.. nekad mūžā neesmu kāvusies, bet skolā neviens nekad man neatļāvās neko pateikt, 1) visi bijām ļoti draudzigi 2) pārējie no manis baidījās, lai gan NE rupji lamājos, NE apsaukājos, NE kāvos!!

    • nu, nu…
      …es jau sen gribu kādam gudram kā Jūs pajautāt…
      kas ir tie citi veidi? Es arī skolā BEZ RUPJĪBĀM mācēju tā pateikt, ka mani neaiztika, jā- pat cienīja…
      …tikai baidos, ka mūsdienās to jau klasificētu par “emocionālu vardarbību”- jo viss jau balstījas uz to, ka manis teiktais bija ļoti nepatīkams, un- protams!- izraisīja emocionālu diskomfortu…
      …tad…- kāds ir tas cits veids, padalieties, lūdzu…?!

  10. Tēvu tagad pačakarēs; noteikti pačakarēs. “Bērnu tiesību” aizstāvji ries korī. Tomēr jācer, ka vismaz rikošetā tiks arī mazgadīgajai bezkauņai …

    • Tai nekauņai nekas netiks (ja nu viņa vispār ir nekauņa ,jo no sižeta isti skaidrs nepalika, varbūt tā Ieva viņu apcēla un tā meitene tikai atbildēja un Ievas tēvs tūlīt metās aizstāvēt savu meitu, Abols no ābeles tālu nekrīt), bet ja tiešām tā sasistā ir citas meitenes pazemotāja ,tad tāpat viņai nekas nebūs ,iztaisīs par cietušo . Tā taču ir ,kurš skaļāk bļauj tam taisnība. Te neko nevar saprast :1.Sasistā pazemoja klasesbiedreni un dabūja no klasesbiedrenes tāva kāvienu; 2.sasistā pati tika pazemota no klases biedrenes un izrādīja ptretestību un tad dabūja kāvienu no klasesbiedrenes tēva. Rezultātā Riekstiņa atlaidīs soc.pedagogu ,direktors dabūs rājienu ,vainīgais pasmiesies un vis tāpat turpināsies. Piebilde ,Riekstiņa neko atlaist nevar ,bet ierosinās . Nedrīkst tā teikt ,bet zobu pret zobu un Tevi neaiztiks ,taču tagad jau nauda nosaka ,ja sitējs bagāts ,tad taisnība.Cibiņš un Buņģis. Kāpēs skolotājam Cibiņš bija jāsūta prom no skolas naktī ,salā ,tāpēc ka Buņģa vecākiem bija nauda ,ja Buņģis piekautu Cibiņu ,pakratītu ar pirkstu.

    • te jau Sāras ģimenei bāriņtiesai padziļināti jāpaņem novērošanā, jo no turienes skolā tiek ienestas visas negācijas. Tas nozīmē, ka Sāras vecāki nepilda savus pienākumus! Nekas, gan jau laika gaitā izpeldēs Sāras ģimenes nesmukumi, un par to ģimenes lokā vecāki varēs pateikties savam lolojumam – SĀRAI! Ģimenē Sārai situācija viena no trim: izlaistība/lutināšana/visatļautība vai neliekas ne zinis/vienaldzība pret bērnu vai despotiska/vardarbīga audzināšana. Tie arī ir tie cēloņi, kas Sāru producē tā rīkoties. Tā ka BĀRIŅTIESA UZ PRIEKŠU!

  11. Piekrītu komentāram 17.59.,šādas Sāras ir riktīgi jāslāna ,tēvs rīkojas pilnīgi pareizi ,viņai vieta ir kolonijā.Kā tad ar tām otras meitenes tiesībām .Un Inga Millere īsta padomju laiku ierēdne ,runā par kaut kādu emocionālo vardarbību ,ja skola nekā nedara ,tad tikai linča tiesa!

  12. Es nesaprotu, kādā, pie velna valstī es dzīvoju, kādā sasodītā sabiedrībā, ja pie nozieguma, par kuru rietumos attiecīgais tēvs, kurš audio izklausās vienkārši pēc prasta lopa-tēviņa (jo atšķirībā no hormonu tračiem, sevis-saprašanas-mēģinājumu un identitātes meklējumu mocītajiem, tādēļ nereti ļaunajiem 13gadniekiem, tēvs it kā ir pieaudzis cilvēks ar stabilu psihi, nevis emocionāls psihopāts), lielākā daļa sabiedrība saka, ka tā, lūk, meitenei vajadzēja, tad es vienkārši negribu piederēt pie šādiem sa*irstiem cilvēkiem, emocionālajiem kropļiem, kas paši nav varējuši izaugt bez padomju “uzdot par dir*u” metodes un tagad turpina kropļot nākošo paaudzi, pieņemot to par normu. Es ļoti labi zinu, cik ļauni mēdz būt padsmitgadnieki, un vēl es ļoti labi zinu, ka nekad nav tā, ka, lūk, ir viscaur ļaunā Sāra, un viscaur labā, cietēja Ieva. Pagale nedeg viena. Ja savstarpējie strīdi ir traku, tas ir jārisina, nevis jāiet piekaut mazs bērns. Es viņu būtu desmit reizes pasūtījusi. Un skolotāju – atlaist! Tas nav skolotājs, kurš var ļaut sist bērnu viņa klātbūtnē un uz to noreaģēt ar “ai, ai, tā nav labi”.

    • Tad tu ar tādu attieksmi šīs Sāras esi spējīgas izaudzināt.Jā varbūt skolotās,kas baidoties zaudēt savu vietu nejaucas šajās bērnu razborkās.Ne no kā jau šie morālie pazemotāji nerodas.PAMATS AUDZINĀŠANA ĢIMENĒ.Kāpēc tiek vērā ņemts tikai viens viedoklis.Runā tikai ar smīnējošu vainīgo.Kur otras puses viedoklis/

    • kaads sakars skolotaajam te? Ja klasee ienaaktu teevs ar nazi arii skolotaajam jaametas pa vidu??? Nu zin Tev visi nav maajaas… Konfliktu vajadzeeja taadaa gadiijumaa pamaniit, abu pusaudzhu vecaakiem. Un vecaakiem savaa starpaa to risinaat. Skola nevar uznjemties atbildiibu, par ierakstiem sociaalajos tiiklos… Kkaads pilniigs murgs.

    • sāra bija pelnījusi pa pakaļu. mums jau ir izaugusi paaudze, kas siksnu nav jutusi. un, lūk, rezultāts!
      man tev jautājums, kā tev patiktu jociņš ar šerskābi tavam bērnam tieši uz rociņas, kājiņas? Jautri, vai ne? Arī neko nedarītu?

    • viena Sāra uzradusies – XXI gadsimts

    • Malacis, tēvs, Sāru jau sen vajadzēja pārmācīt. Ir pazīstama viena meitene, kura ir ļoti mainījusies Sāras dēļ. Cik reizes draudzenes mamma ir zvanījusi tai Sārai un teikusi, lai liek viņas meitu mierā, jo viņa viņu slikti iespaido. Un ko pati Sāra atbild …? :”Kas TU tāda man esi, lai kaut ko teiktu, es draudzēšos ar ko gribu, takā ej di*st u.t.t.” Tas ir normāli? Jaunā gadā piedzerās līdz vemšanai un viss. Nu, bet protams… Vecāki bagāti, Sāra tikai naudu prasa un viss. Viņa nav vajadzīga saviem vecākiem. Dara ko grib, runā ko grib un pēc tam pati iet un visiem sūdzās, kā pret viņu izturās. Ja satiktu viņu, domāju, ka nevis ar siksnu uzšautu vienu reizi, bet uzšautu visās iespējamās vietās. Drausmīga meitene.

  13. Nu Sāra jau ir zināma no bērnu dārza laikiem! Vecāki,savaldiet savus bērnus!!

    • …laikam beidzot kāds, kas to Sāru pazīst…:)
      …kā nepazinējam- pirmais iespaids nav glaimojošs…
      …Sāra esot “dusmojusies”, ka Ieva (kaut kādos grupas messagos) jautā, kāpēc Santa (Sāras draudzene) nav skolā, jo skolotājs interesējies. “Dusmojusies” (lai neteiktu- lamājusies) par to ka Ieva “iejaucoties Santas privatajā dzīvē”. Vispār jau pieaugušie ar “privāto dzīvi” pārsvarā domā “intīmo dzīvi”… Nu- piedodiet, bet tāds ari radās iespaids- šīm 13-gadniecēm ar intīmo dzīvi “viss kārtībā” :))))

  14. Tēvam savs bērns pret nelietību jāaizstāv. Kas cits pie patreizējās sistēmas atliek. Ko citu tāda trula, neaudzināta skuķe saprot.

  15. tas skuķis ir jāslāna rītā vakarā katru dienu , pa gabalu redzams ka siksnu vajag, ja vecāki nav varejuši paši tad jāķeras klāt citiem ko padarīsi. var jau protams par bērma tiesibām bļaut, bet neba nu tiesibas tagad ļauj citiem uz galvas kāpt.

  16. Diemžēl ap 90% ir “šarikovu” atvases, kuri saprot tikai fizisku ietekmēšanu …
    .
    Zināšanai:
    Bulgakova novelē “Suņa sirds” sunim pārstādija dzērāja un padibenes sirdi un tas pārvērtās par cilvēkveidīgu radījumu ar attiecīgu lopveida intelektu. Tas pieņēma uzvārdu Šarikovs Poļigraf Poļigrafovič.
    Viņš iegaumēja tikai tiesības bet ignorēja pienākumus.

  17. Tikko kā noklausījos video!!! Piekrītu, ka vajadzēja pa zobiem!!! Ka nevar citādi, tā apsaukā pieaugušu cilvēku!!! AUG NELIETE!!!! Noteikti Ievas tēvs bijis spiests iejaukties, jo NEVIENS NELIEKAS NE ZINIS PAR ŠIS NEKAUŅAS IZDARĪBĀM… Attiecībā uz skolotājiem NAV KO RUNĀT, JO VISIEM ZINĀMS, KO TAGAD DRĪKST SKOLOTĀJS!!! Tā kā nevajag prasīt no skolotāja neiespējamo, viņš NEDRĪKST DARĪT PILNĪGI NEKO… Skolotājs ir atbīdīts maliņā no skolēnu audzināšanas…TĀPĒC JAU BIJA NEPIECIEŠAMĪBA TĒVAM NĀKT UZ SKOLU!?? Viņu vajadzēja nopērt kā traku suni!??

  18. bēēērnu tiesīīības…

    • un kā būs ar tiesibām Atbildēt

      situācijā kad *** kā jau ir ne reizi gadijies? vai ja pakārsies no pāridarijumiem?

    • hm…, kas vispār ir tās bērnu tiesības…?
      vai bērnam ir tiesības atteikties iziet no klases, ja to pieprasa skolotājs? Vai skolotajam ir tiesības to prasīt, ja skolnieks traucē stundu? Un vispār- vai bērnam ir tiesības traucēt stundu?
      Ideja diskusijai… Skolā stājoties- parakstīties par skolas kārtības saistošo noteikumu ievērošanu, kas jau notiek, cik zinu. (Atbilstoši izstrādāt noteikumus) Un, ja neievēro- atskaitīt. Pierādījumi?- kameru klasē kā Krievijā autovadītājiem katrā mašīnā, lai “nodarījumu” piefiksētu! Katru gadījumu noformē rakstiski. Papīrīšī krājas…, sasniedz kritisko masu, tad seko izslēgšana no skolas… Ak tiesības uz izglītību? Bet lūdzu- speciestādē! Mums ir piespiedu ārstēšana. Varbūt jāpadomā par piespiedu obligātās izglītības saņemšanu? (ok…, tas pēdējais nav nopietni:)

  19. Tur ne tikai pa muguru, bet pa zobiem vajadzēja, lai tā neķītrā mute aizveras!?! ATRADUSIES DIRST PASŪTĪTĀJA…Viņa pat otras meitenes tēvam metas virsū ar apsaukāšanos!!? Ievu pazemot viņa var, bet viņu LŪK NEVAR … ..!!! Šī .. ir pilnīgs savas ģimenes spogulis…

  20. Tas nozīmē,ka sistā meitene ir regulāri, kaut kādā veidā, pazemojusi otru meiteni un ,acīm redzot,skola nav reaģējusi un tēvs bija burtiski spiests ŗīkoties.
    Pirms daudziem gadiem tāda situācija bija skolā manai meitai…un nelīdzēja nekādas sūdzības -pilnīgi nekas no skolas puses netika darīts. Un tad es aizgāju uz skolu ar savu plato ādas jostu un metāla sprādzi ,nogrābu tualetē to skuķi un situ,cik vien man bija spēka……
    Ja skolas vadība,audzinātāji,policija nespēj tikt galā ar saviem pienākumiem un pieļauj savu audzēkņu pazemošanu – tad vecākiem jādara viss,ko var izdarīt,lai aizsargātu savu bērnu….

    • protams skola nereaģē Atbildēt

      jo reāli redzams ka skolotājam viss pie vienas vietas pat pieaugušā un skolnieka konflikta laikā, kur nu vel kad kautkādi skolnieki savā starpā vilojas

      • Pēc vienas skolas gadījuma nevar vienādi spriest par VISIEM skolotājiem vienādi. Daudz vardarbības gadījumu ir risināti un veiksmīgi atrisināti. Galvenaiš – jāatrod laiks bērnam – uzklausīt par viņa veiksmēm un neveiksmēm skolā, kaut arī vecāks strādā 2-3 darbos – sadzirdēt bērna saucienu pēc palīdzības.

  21. Savi bērni ir jāaizstāv. Skolotāji jau izliekas ka neredz ka kādu bērnu apsaukā, izsmej. Samaksās tēvs sodu, bet tā merga viņa Ievu vairs neiedrošināsies aiztikt.

Draugiem Facebook Twitter Google+